1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mooiste graphics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 11 jan 2004.

  1. technosphere

    technosphere Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze ook een van de mooiere titels op xbox gaat worden:

    [​IMG]
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, laat die gast in zijn waarden. Hij kijkt er duidelijk anders naar dan jij...
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het helmaal met je eens: die game is fantastisch!

    de grfx van Halo vind ik niet super: het is een beetje onduidelijk, de indoor levels zijn helemaal erg: overal dezelfde "boxxen", vierkant en hoekig, echt lelijk.

    verder heeft PGR2 fantastische grafix en is GTA mogelijk nog slechter dan Halo: en GTA kreeg een10 voor de grfx van de pu? ik vind dat nog steeds onbegrijpelijk. (die 9 van xbm ook, zij moetsen
     
  4. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Racing Evoluzione (Apex in Amerika) vind ik van al mijn spellen en meer dan honderd demos nog de mooiste graphics hebben....iedere keer als ik aan het racen ben kijk ik mijn ogen uit. Dat spel laat zien tot waar de Xbox toe in staat is. Speel die ene baan maar in de Mountains van 11,996 kilometer lang...je kijkt je ogen uit zo mooi. En dan is het woord mooi nog maar zachtjes uitgedrukt. Je krijgt gewoon spontaan een oogbalorgasme*)

    Spel heb ik eind December uitgespeeld en heb toen enkele extra wagens gekregen*)

    En om een kleine categorie te gaan maken

    FPS
    Halo

    Racen
    Racing Evoluzione

    Vechten
    Dead or Alive 3

    Over een tijdje ga ik ook Panzer Dragoon Orta aanschaffen :) heb dat spel ooit eens een paar minuten gespeeld en was me wel goed bevallen.
     
  5. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    PDO ook maar eens halen. :)

    Verder vind DOA3 de mooiste grapics hebben, ik keek mn ogen uit. :cool:
     
  6. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was erg onder de indruk van Silent Hill 2, Splinter Cell en Metal Gear Solid: Substance. Erg mooie graphics.
     
  7. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Far Cry het mooiste spel gaat worden, tenminste als de xbox het aan kan.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry voor deze post!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke game is dit???
    ??DoomIII??
     
  10. technosphere

    technosphere Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Riddick,voor xbox.


    [​IMG]

    [​IMG]




    En ja dat is vin diesel.

     
  11. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net dat stukje gelezen bij de Quote van technosphere en ik ben wel onder de indruk ervan...nu is het wachten op het spel en kijken hoe de gamejournalisten over dit spel denken in hun Reviews. Graphics zien er in ieder geval goed uit*)
     
  12. StonecoldkillaH

    StonecoldkillaH Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    en Prince of Persia dan die heb toch anders ook wel mooie graphics.

    ik vind verder ook pGR2 kwa graphics mooier dan NFSU. Ik vind dat NFSU een beetje aan de shiny kant. Maar vind em wel kewl om tespelen maar als we het over gfx hebben dan tja is PGR2 toch mooier.

    HALO 2 weet ik nog nie het zal wel mooi worden maar denk niet de mooiste want doom 3 komt ook nog driv3r. Half Life 2 (tja als ie nog uitkomt na dat hele leak gebeuren bij valve toen)

    Fable ben ik ook wel benewt naar eig en Flat Out wordt denk ook wel wat.


    p.s. let niet op de tiepfouten aub.
     
  13. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    HALO 2 en Doom3 worden perfect. RB6 3 heeft wel niet de mooiste graphics maar de sfeer druipt er vanaf.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    PGR2 vind ik tot nu toe de beste graphs hebben. De achtergronden zijn echt superb.
     
  15. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ESPN NHL 2K4 heeft echt de mooiste graphics zo scherp en helder echt onwijs goed bij het begin van de partij is het ijs als een spiegel na wat min word het dof en kun je de schaats streepen op het ijs zien ,echt top!!!
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sukdeki kan ook wel mooi graphics krijgen denk ik!
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden ziet er super uit
     
  18. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag Project Gotham Racing 2 binnen gekregen via de post..heb het ook al enkele uren gespeeld maar ik vind dit spel absoluut niet de beste graphics hebben binnen het race genre.

    Leg PGR2 naast Racing Evoluzione en dan steekt Racing Evoluzione er kwa graphics ver bovenuit...niet kwa gameplay he mensen, wel kwa graphics.
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ben ik het ergens wel mee eens, maar het is ook wat minder sensatie gericht dan pgr2. Vaak zo met die arcade racegames. Kijk maar naar nfs underground. Bij die spellen gaat het meer om de graphics zo ook met racing evoluzione
     
  20. Extreme

    Extreme Fear the Extreme!

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind "Harry Potter and the chamber of secrets" op de box wel héél erg mooi, sublieme graphics. _O_
    Ookal is het saai...
     

Deel Deze Pagina