1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mooiste graphics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 11 jan 2004.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet mee eens. Ik weet niet of het mag/de oorspronkelijke bedoeling was, ik heb het topic immers niet gemaakt, dus zeg ik 'Maar als we het wel meetellen is het een prima keuze'. Ik zie niet hoe ik daar impliciet iets zeg. Ik zie niet hoe ik mensen zeg dat het niet mag.

    Ik zie het echt niet... En al zie jij het op een of andere manier wel, dan weet je nu dat ik dat niet bedoel. Dus niet meer moeilijk doen. :+
     
  2. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, je hebt de 100.000 gepasseerd zie ik? Wat moet je nou toch als er een nieuwe xbox uitkomt, of denk je dat je je gamerpoints mag meenemen ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als er een nieuwe Xbox uitkomt ga ik daar games op spelen. :+ Of ik mijn gamerscore mee mag nemen of niet. Al denk ik wel dat de 'oude' gamerscore op de een of andere manier gebruikt zal worden op de nieuwe xbox.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Oh ja.. excuus, Far Cry 2 natuurlijk :)
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ieder jaar worden de games mooier, maar tegenwoordig word ik niet meer weggeblazen door graphics. Ik begin het "gewoon" te vinden. Iemand noemde net Kameo verouderd, maar toen ik dat spel voor het eerst in beweging zag wist ik niet wat ik zag. Schitterende graphics en mooie effecten. Ook toen ik Dead or Alive 4 voor het eerst zag was ik zwaar onder de indruk. Zo'n nieuwe console is dan heel magisch. Nu vind ik de 360 maar een verouderd rotding, met een slecht dashboard, stofzuigergeluid, en een zeer mager aanbod aan exclusieve spellen. Maar in 2005 vond ik het allemaal prachtig.

    Batman Arkham City en Gears of War 3 halen het maximale uit de 360 denk ik.
    Ook Vanquish is indrukwekkend met prachtige graphics en een strakke framerate, terwijl het echt een gekkenhuis op je beeldscherm is.
     
  6. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu bezig met Batman Arkham Asylum. Die vind ik qua graphics ook zeker niet tegenvallen. Hoort ook wel bij het rijtje mooie graphics :thumbs:
    En Forza 4 hoort ook zeker in dat rijtje thuis, blijft een top game \o/
     
  7. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens gek, maak je eigen top 5 of top 10 van mooiste graphics tot nu toe, op welk systeem dan ook en post die in deze topic.
    Tja, het is het einde van het jaar dan krijg je van die lijstjes :b:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was vandaag Tomb Raider aan het spelen en moest aan dit topic denken. Ben echt onder de indruk van wat ze nog uit ons oude beestje weten te persen _O_

    Hier zijn 2 filmpjes die ik van het begin van de game heb gemaakt. Beide zijn ze technisch gezien niet in orde (is mijn capture card de geest aan het geven? :eek:) maar ze laten uiteraard wel de graphics zien. Skip maar eens rond


    De belichting is imo heel mooi en er is geen enkel kartelrandje te zien (in een game mogen de textures zo kut zijn als maar kan, als er maar veel AA is). Het is gewoon een heel mooi technisch pakket.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Moet zeggen dat ik Max Payne 3 ook erg nice vind :thumbs: Zal ook een groot deel sfeer zijn maar niet verkeerd om te zien die game!
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens, Vond de max payne 3 graphics ook echt mooi voral op 1080P

    Marja de beste graphics gaan natuurlijk naar crysis 3.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, die mag er zeker ook zijn. _O_
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    DMC heeft me ook weten te verbazen. Qua facial animations, maar met name qua stijl. De hele artistieke stijl in de game is echt geweldig.

    Daarnaast vind ik Crysis 3 ook geweldig mooi geworden, alleen heeft ie nog wel last van jaggies. Tomb Raider is inderdaad echt geweldig qua graphics. En natuurlijk, not to forget: Far Cry 3. :cool:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tomb Raider, Crysis 2, Deus Ex is mijn persoonlijk favoriet. _O_
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Alan Wake.
    Nuff said.
    En AC3.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ninja Theory is sowieso baas als het aankomt op facial animations. Was in Enslaved en Heavenly Sword ook al geweldig gedaan. Halen op dat gebied het beste uit de U3-engine.

    Tomb Raider was inderdaad geweldig goed, zowel qua graphics alsmede het geluid. Geweldige belichting en bovendien qua geluid echt zeer netjes. Details van de wereld samen met het geluid en sfeer zijn ook echt voortreffelijk. Na lange tijd een game die me echt nog kon verbazen, is echt zeer goed gedaan en deed me dan ook denken aan de games van Rockstar. Zo'n geheel als Tomb Raier maakt bij mij veel meer indruk dan een Crysis 3 of Far Cry 3. Zien er dan wel scherp uit, maar daar is ook alles mee gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees ik de openingspost, lees ik dingen als welke heeft nou de mooiste grahpics; 'Panzer Dragoon' of toch 'PGR2', bleek het uit 2004 te stammen:emo:
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja, Dulle blaast weer eens leven in een oude topic. :+

    Ik was net weer verder gegaan met Tomb Raider, maar ik had nu een scene die me wel echt even deed verbazen. (Ben nog helemaal bij het begin) Op het moment dat je een grot in gaat om een rugzak te vinden en te maken krijgt met een wolf. Echt geweldig, eerst als je 'm hoort huilen van ver. Vervolgens als je na een donderflits 'm voorbij ziet schieten. En als je bijna bij de rugzak bent, door de flits zijn schaduw voor je ziet op de muur. Kon ik erg van genieten!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Bam!
    Einde van een generatie zit er zo wat op, wat heeft er dit jaar nog echt indruk gemaakt bij de members hier?

    Ik heb eigenlijk dit jaar alleen vier games echt gespeeld. Tomb Raider, The Last of Us, GTA V en Beyond Two Souls. Allemaal prachtig vormgegeven. Meeste indruk heeft GTA V uiteindelijk gedaan. Belichting en dynamische kleurgebruik is zo machtig in de game, onmogelijk gewoon. Op het gebied van water en weer effecten sowieso beste ooit.

    [yt]imIkmHCo8Lw[/yt]
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor zijn tijd was Wave Race 64 gruwelijk qua watereffecten.....
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Tomb Raider is grafisch echt gruwelijk trouwens! Wat een sfeer en prachtige plaatjes _O_
     

Deel Deze Pagina