Nou sommige stukken, met name wanneer ze jong is waren niet zo mooi hoor. Heel inconsistent. Maar de stukken waar het prachtig was, daar ben ik het met je eens, super mooi, mooiste gfx daar ja. Anders TLOU
Dit jaar was iedere game heel mooi. Need for Speed Most Wanted, Tomb Raider, Bioshock Infinite, Beyond. Allemaal op hun eigen manier heel mooi. De tijd van lelijk games is voorbij.
Is een 'De lelijkste graphics!' topic dan niet beter op zn plaats Overigens stem ik voor GTA V, persoonlijk vind ik dat spel een technisch wonder op de 360.
Crysis 2 vond ik persoonlijk erg mooi toen ie uitkwam. Geen idee of het nu nog kan tippen aan de recente games qua graphics. GTA V verdient ook zeker de aandacht. Als je op de pier staat en het water bekijkt en van afstanden de stad, prachtig!
De mooiste graphics in general zijn naar mijn mening te vinden in The Last of Us. Vooral de close ups van sommige personages doen echt de grenzen tussen game en realiteit compleet verdwijnen. Op de 360 ga ik voor Halo 4. Vooral de cutscenes zijn echt briljant gedaan, maar ook ingame staat de game zn mannetje.
Ja, vooral die scene met dat toestel wat je moet vliegen bij die gigantische pilaren. Naam toestel even kwijt, geen zin omdat telkens te onthouden.
Bedoel je dit stuk? @ 34:00 (ongeveer) Vergeef me ons geklungel, maar het gaat hier om de graphics niet om onze 'skills'
Heb het ook niet echt over de gezichtsuitdrukkingen. Vond hoe de wereld eruit zag en de sfeer geweldig. Dat maakte de game mooi imo.