Wat me bij Hitman nooit zo trok, is dat je de ultimate killer bent, totdat je uit de stealth bent. Dan loopt 47 ineens houterig door een level heen. Bij Bond ben je stealthy, dan eventueel nog bluffen. Zodra het misgaat en de License to Kill-scenes beginnen, voelt alles veel vloeiender en dodelijker aan.
Boss fight met Spoiler damien was wel mat. Beetje pragmatisch wat lampen aanzetten. Vond de eerste Spoiler twin moeilijker
Geweldig spel .. nu ook uitgespeeld met mijn rog ally en een beast xr. Weer eens tijd gehad om te gamen Verstuurd vanaf mijn SM-S938B met Tapatalk
Ik denk dat ik de missie in het begin het leukste vond (als schaker) .. maar ik vond zelfs de tutorial verfrissend echt een leuke game en waardeer mijn XR bril Verstuurd vanaf mijn SM-S938B met Tapatalk
Hmm die vond ik iets teveel gespoilerd door de trailers. Ik merk wel dat ik dacht dat ik deze game veel opnieuw zou kunnen spelen maar dat de herspeelbaarheid redelijk miniem is. Maar misschien is het op Q goggles anders
Gewoon gelijk weer verkopen joh. Hoe heten ook alweer die tactical ops missies? Dat heeft ook replay ability van niks. Gewoon Hitman 4 maken