Nice Nice, jeps, laten we deze thread aan houden . Dus vanaf Dinsdag kan ik al een Hele Mystery X GamerCard aanmaken? Je kan idd, nog niet super veel, maar toch vet om er al een beetje aan te beginnen.
Kan het kloppen dat ie nu weer uit de lucht is? Jullie maken me nieuwsgierig naar de nieuwe functies*)
Je kunt dinsdag geen gamercard aanmaken... paar dagen alter pas als My Xbox en het forum online zijn. Dat zal volgende week zijn ergens Dus eerst krijgen we gewoon de nieuwe Xbox.com site, en geen gamercard nog
dat zei ik toch de site is nog steeds down trouwens //edit .. hij is nu wel terug ... wat een beauty!
De schrijfstijl die ze gebruiken op de site is lekker luchtig . De uitleg die ze geven bij gamer zone en match making e.d. is soms zelfs grappig (beetje Bungie humor ) Site ziet er top uit!
Als je windows xp media center edition (film, foto's ,audio) hebt dan moet je media center met je xbox 360 leren praten je xbox 360 media center ook instellen op je windows xp machine, maar dan kan je alleen audio en foto's streamen. Het blijft echter mogelijk om als je aan het gamn bent je muziek van je pc naar je xbox 360 te streamen
Zie nieuwe look van de site nu pas. Vanavond nog eens goed bekijken (ja, krijg het nog druk vanavond).
Hoe maakt je Xbox dan verbinding met je pc? Gewoon via een netwerkkabeltje, of moet je daarvoor zo'n media center extender kopen?:{
de media center zit standaard ingebouwd in de xbox 360 .. en hij connecteerd met de pc via ethernet of wireless netwerk ... echter is ethernet beter dan wireless (stabielere en snellere connectie) ... wil je media streamen Video etc .. dan heb je windows XP media center nodig ... wil je dit draadloos doen .. dan raden ze een 802.11 A of beter connectie aan
Wat een site Ik denk dat ik ook wat vaker actief op dat forum ga worden. Echt super mooi, en diepe uitleg over 360/live/controller, en binnenkort gamercard
Waar hebben jullie het over Als ik naar www.xbox.com ga staat er nog steeds dat hij offline is ivm onderhoud
@Fardo....ok...hahaha.....LOL... Kom ik weer aankakken. Net effu de nieuwe site zitten bekijken...sjeemig de peemig wat is dat vetje geworden....kan niet wachten om een gamercard aan te maken. Btw...nu hebben ze de info rond de play en charge kit wel correct...incl. batterij..