Ziet er zeer goed uit! Eindelijk wat meer interactie! Waarvoor hebben jullie eigenlijk gekozen, Pro, Recreation of een van de andere?
Nog niets . Kan mij nog niet aanmelden wegens leeftijd ofzo..... Maar koffie Mok is HelpDeskje aant maken . Dus waarschijnlijk gaat dat zo direct lukken. Ga zeker voor PRO kiezen. Kan je dat dan trouwens kiezen? Ben echt benieuwd wat er allemaal mogelijk is. Eerst mij maar kunnen aanmelden verdorie. Edit:/ Post je GamerCard dan in de Centrale Thread ervan. Zodat je hem aan iedereen kan laten zien, en meaby mensen kan helpen! http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=77051
Ja je kan uit 4 mogelijkheden kiezen! Ik heb uiteindelijk gekozen voor Pro. Wat voor leeftijd zit er dan verbonden aan het aanmelden want heb er niks over gezien eerlijk gezegd!
Is denk ik een fout, want ben net deze melding tegen gekomen.... Er kan niet aan uw verzoek worden voldaan Er zijn technische problemen bij Passport Network. Probeer het later opnieuw. Dus ik denk dat het even afwachten wordt, sommigen hebben er wel, en de ander geen last van. De site is ook sinds vandaag Online, dus is een beetje te verwachten.
Ja is inderdaad te verwachten, heb er gelukkig geen last van gehad! Zal wel snel verholpen zijn die problemen!
Ik kan me niet aanmelden bij de site, want dan zegt ie dat ik de cookies in moet schakelen. Nu weet ik wel hoe dat moet, maar dan geeft ie nog steeds dezelfde melding, terwijl ik ze wel heb ingeschakeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik krijg deze melding: Cookies zijn vereist Je moet cookies hebben ingeschakeld om de wizard Registratie van Xbox.com te kunnen afmaken.