is het niet zo dat je bij playstation 2 alleen een 56k modem kan krijgen en bij de xbox een breedband connectie?
ik weet dat je bij de xbox enkel een breed band conectie kan krijgen en voor de PS2 kan je een k56 kopen maar of de PS2 ook breedband ondersteunt? zal wel zeker?
hier staat het invergelijking met playstation 2 en gamecube (het is natuurlijk niet helemaal eerlijk want is door ms getypt) http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm
dit klopt niet helemaal ik heb laatst een artikel gelezen waar ook een interview met de nieuwe president van microsoft in stond. Daar in werd verteld wat de plannen waren van microsoft waren. 1. Het overnemen of grote rol spelen in de console markt 2. Een grote rol spelen in de cable-industry en dus internet markt (zie weer xbox) 3. Ze hadden nokia proberen te overtuigen om over te gaan op een soort internet voor mobiele telefoons voor te maken. 4. ze hebben tv cable exploiteurs (<-- schrijf ik dat goed?) proberen over te halen om een soort internet op tv van microsoft te plaatsen... alles had dus te maken met het verstevigen van hun rol in de internet markt... hier was de xbox erg belangrijk voor: 1. voor een beter image 2. om duidelijk te maken dat ze heel goed internet servers kunnen draaien. dus helpen wij hun daar nu eigelijk mee door die xbox te kopen.. ps dit is pas off topic