1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De PS3 in europa... wat denk je, zullen er genoeg zijn voor iedereen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door strapping young lad, 5 feb 2007.

1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik durf alles erom te verwedden dat er zeker te weten een tekort komt. Als met alle nieuwe consoles.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exactemundo!

Plus daar komt nog bij dat er totaal geen enkele reden meer is waarom ze hem nou NOG een keer zouden moeten uitstellen...
    De fabrieken draaien goed, geen tekorten meer in japan en de states, dat is zeker.. de software is er nu, de launch kent veel titels.
    Maart is ook een hele slimme periode om games en dus ook consoles te lanceren, dan zou dus een volgend uitstel betekenen dat het november 2007 wordt, een heel jaar later dan in de states, dat zou een groffe belediging zijn voor de PS3 fans en gamers, en sony zou dan de console net zo goed niet kunnen uitbrengen, want tegen die tijd zullen degene die hem willen, afhaken en graaft sony zo dus zijn eigen graf in europa... wat dus heel dom zou zijn.

De enige delay die ik me kan voorstellen kan er 1 zijn van een paar dagen.. om tekorten in bepaalde regios van te voren snel aan te vullen, maar het wordt wel maart hoor... "because sony says so" \o/ :lol:

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay gister even langs de Bart Smit gelopen, ik had in augustus al geresereerd, ik sta 2de op de lijst. ( van de 12 totaal ) Meteen even Resistance en Motorstorm erbij gereserveerd.

Medewerker vertelde trouwens dat ze maandag een Sony avond hadden waarbij ze op de de PS3 mochten spelen, en info kregen over de launch aantallen enzovoort..

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Okay, mochten ze echt uitkomen in maart (waar ik nu wel van uit ga inderdaad) dan is dat dus eigenlijk zo'n beetje de eerste belofte waar ze zich aan houden....?\o/

5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. de prijs van 600 euro klopt nog steeds.. beloofd is beloofd immers! \o/ :thumbs:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn al onderweg!

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Nu maar hopen op goed weer :D

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff bij Dynabyte m'n reservering bevestigt:

PS3 60GB
    Motorstorm
    Resistance
    HDMI kabel
    Extra SIXAXIS

Sta 2e op de lijst (22-07-06 gereserveerd)

kheb ook 2 ps3 hoesjes gehad (Motorstorm en resistance), denk omdat ik ze gereserveerd heb..

Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Oja, inderdaad. Gelukkig, ik dacht al dat men een oor aangenaaid werd :+

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De twee games waar ik inderdaad wel nieuwsgierig naar ben om in het echt te zien.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    in mijn ogen is de PS3 gewoon een arrogantie produkt van sony.......

Japanners hebben hun eer heel hoog staan. Ze geven gewoon aan dat het hun niks uitmaakt dat de ps3 zoveel kost,dat het hun veel geld kost etc. etc.

De ps3 is gewoon een eerkwestie geworden voor sony...en dat vind ik jammer

Misschien word mijn mening wel anders na de PS3 Event maandag....ben benieuwd

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een eerkwestie? Waar heb jij het nou weer over? Het feit dat het systeem veel geld kost komt omdat er ingebouwde blu-ray speler inzit, en een nieuwe cell-processor..

Een nieuwe console lanceren kost nou eenmaal veel geld, Microsoft staat ook nog steeds 5 miljard verlies met het hele xbox produkt, is dat geen eerkwestie dan?

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Sony maakt alleen maar verlies met de PS3... de hardware is nu eenmaal niet goedkoop en de prijs is niet voor de grap zo hoog en dat heeft verder niks met eer te maken van de japanners.. kijk maar naar de wii... :cool:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De PS3 launch word aardig groot!

Heel netjes. :)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zeer netjes! Wist je dat er 50 000 ps2's waren voor gans Europa :D. En nu voor de benelux alleen al :). Maarja, de ps2 launch was niet echt geweldig he. Maar daarna schoten ze in vlam, dat is ondertussen wel algemeen bekend :).

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    En wat vond jij er van? :D Ik vond het wel aardig, behalve dat ze om 5 voor 11 de bar gesloten hadden, en om 11 uur ineens de PS3's uit gingen. :mad:

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 launch was top! Had al maanden van te voren gereserveerd, moest alleen die dag naar school ( was toen 15 ) en toen is mn pa die ochtend naar de Bart Smit gereden om hem op te halen.

Langste dag op school ooit nadat ik een sms kreeg dat hij hem had gehaald. ( 1 van de 2 exemplaren die de BS kreeg toen)*)

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    kreeg daarnet te hoeren van mijn gamesboer dat iedereen die een ps3 besteld heeft er ene zal hebben yoepi.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In Hasselt in de game mania, waren er 80 pre-orders. Ik vrees dat niet iedereen daar een ps3 gaat hebben. Zo'n kleine winkel met zoveel pre-orders :D (is wel een zeer goede winkel :), werkt een mooi meisje he :))

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iemand bij mij uit de klas was bij E-Plaza in Rotterdam geweest, daar hadden ze ook al rond de 80 a 90 pre-orders. Ondanks de hoge prijs van 599 hebben de winkels nu al enorme pre-order lijsten.

Deel Deze Pagina