1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De PS3 in europa... wat denk je, zullen er genoeg zijn voor iedereen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door strapping young lad, 5 feb 2007.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, kay dan :)
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    360 had ik bij meerdere zaken gereserveerd (kreeg dus ook meerdere belletjes) maar ik ben nu ruimmm op tijd geweest, dus ik maak me niet druk.. nummer 2 op de lijst en ook aanbetaald :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij heel veel winkels moet je bij het pre-orderen van een PS3 een aanbetaling doen. Het aantal dubbele pre-orders zal dus wel meevallen. Ik heb hem zelf bij één winkel gepre-orderd. Heb daar ook moeten aanbetalen en sta op plek nummer 1.
     
  4. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vorige week ook maar eens een pre-order gedaan. Tot mijn verbazing was ik de eerste op de lijst. (Dixons Helmond). Dus ik heb er zeker een op de release...
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg kun je nu al blu ray films kopen in bv de mediamarkt
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, Media Markt verkoopt ze al. Heb er zelf al 2 gekocht:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Prijs varieert van 20.99 euro tot 24.99 euro. Je hebt ze ook duurder dan 24.99 euro, maar dat zijn allemaal USA imports.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke films heb je daar zien liggen?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even kijken hoor:

    -Alice Cooper - Live In Montreux 2005
    -Black Crowes - Freak 'N' Roll
    -Black Hawk Down
    -Brothers Grimm (import)
    -Bulletproof Monk (import)
    -Click (import)
    -Crank (import)
    -Exorcism Of Emily Rose
    -Fantastic Four
    -Fifth Element (import)
    -Firewall
    -Gone in 60 second (import)
    -Hellboy
    -Hitch
    -Hostel
    -House of Wax
    -Identity
    -Into The Blue
    -Kingdom of Heaven (import)
    -Knight's Tale
    -Kung Fu Hustle
    -Layer Cake
    -Monster House
    -Omen
    -Open Season
    -SWAT
    -Stealth
    -Swordfish
    -Syriana
    -Tears Of The Sun
    -Toto - Live In Amsterdam
    -Training Day
    -The Transporter
    -Ultraviolet
    -Underworld: Evolution
    -Vertical Limit
    -16 Block (import)

    Dit is alles wat ik me kan herinneren. Er stonden nog meer titels. Qua HD DVD stond er het volgende:

    -King Kong
    -World Trade Center
    -Fast and the Furious 1,2 en 3
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Hawk Down
    Exorcism Of Emily Rose
    Tears Of The Sun

    vandaag eens gaan kijken in de belgische mediamarkt voor de bovenstaande. en jah ik zie op een foto van jouw ps3 compatible maar al deze blu ray films zijn dit tog he?
    waar zou ik zo ongeveer moeten zoeken gewoon bij de dvd's.
    wat mij ook opvalt is dat hd dvd in de benelux voorlopig nog niet echt populair is waarschijnlijk komt dit doordat de hd dvd van de 360 nog niet uit is en jah met de komt van de ps3 + een blu ray speler zal in mijn blu ray voorlopig beter verkopen.

    ik zie er al naar uit de exorcist en black hawk down in 1080P met sourrond volle bak, hopelijk krijg ik dan geen klachten van de buren.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle Blu-Ray films zijn voor zover ik weet af te spelen op de PS3. :) Ten tijde van de PS2 zag je ook op een aantal DVD's 'Compatible with PS2' staan.
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Underworld Evolution op Bluray-disc aangeschaft.. 23 euries.. (en Miami Vice HD-DVD, die was 30 euro)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag in de mediamarkt in belgie heb ik kunnen spelen op de ps3.
    de ps3 werd aangesloten op een 1080P tv van panasonic ter waarde van 13000 euro. dan werd er nog eens een setje opgestoken van dolby 7.1.
    amaai wat een beleving.
    ik kon er resistance spelen en mocht ook eens cod3 spelen.
    ik kan je zeggen dit was echte reclame voor de ps3, man wat een gfx heeft resistance. ook wat ze zeggen van cod3 dat ze een slechte framerate heeft is niet waar ik heb er 3 levels gespeeld en jah ik ondervond geen slechte framerate.
    ik was er om 3 uur en toen ik stopte was het 5 uur die persoon zei tegen mij dat ik er een pro in was. lol ik schoot echt in de lag.
    en jah effe over de controller, die licht echt zalig in de hand en om eerlijk te zijn heb ik de rumble niet gemist.
    pffff nu ik kunnen spelen heb kan ik niet meer wachten op 23maart.

    ondertussen heb ik mij 2 blu ray films meegebracht namelijk: black hawk down en excorcist.

    ik kan niet meer wachten op 23 maart. hopelijk heb ik het geluk om ook dan ene te hebben zonder kinderziektes.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks dat ik niet pró Sony ben wil ik wel ff zeggen dat ik heeeel goed kan begrijpen dat je nu ff in de wolken bent :b:
    Met zo'n set-up is het wel genieten inderdaad en als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat die gasten daar ook vol ontzag hebben toe staan kijken :9

    Wat zijn voor jouw gevoel de belangrijkste verschillen tussen COD 3 en Resistance? (en niet de setting, die is duidelijk maar meer gamplay wise....)
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    belangrijkste verschillen zijn voor mij in gameplay dat resistance in mijn ogen nog vloeiendere controls heeft nog beter afgestelt voor de sixaxis.
    op gameplay kan ik ook zeggen dat resistance op moeilijke settings geen shootter is waar je door loopt. je zult er echt taktiek moeten toepassen.
    anders kan ik zeggen dat cod3 natuurlijk wat meer echter aanvoelt terwijl resistance meer sci fi is. anders zijn de games allebei een liniaere shooter.
    ook zijn de tilt functies goed benut alhoewel ze in cod3 een beetje op een dwaze manier toegepast worden zoals het roeien
    ook moet ik zeggen dat de controller echt zalig aanvoeltt he, in mijn ogen speel ik liever met deze ipv de 360 controller.
    ben echt benieuwd voor op mijne nieuwe 1080P tv aan te sluiten. rrrr
    kan niet wachten. ik heb wel een meer next gen gevoel bij resistance dan in ter tijd met pd0

    ook kan ik zeggen dat de console er in het echt super sexy uitziet, het is geen lelijke grote lompe bak zoals zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor de launch zijn er 50.000 exemplaren ter beschikking in de hele benelux waarvan er 25.000 gepre-ordnerd zijn....Dus het wordt alvast niet dringen....
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah als er eentje besteld hebt.
    sony werkt een beetje zoals bij de psp, ze kijken naar het aantal preorders per winkel en naar de personen die een voorschot betalen.
    ook heeft sony bekend gemaakt dat mensen die op meerdere plaatsen besteld hebben wel eens een ps3 niet zouden kunnen krijgen...
     
  17. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ook heeft sony bekend gemaakt dat mensen die op meerdere plaatsen besteld hebben wel eens een ps3 niet zouden kunnen krijgen...[/QUOTE]

    Werkelijk? En waar hebben ze dat dan bekend gemaakt dan?
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    echt spijtig dat je die blu ray discs niet kunt afspelen in een gewone dvd speler majah het wachten zal het waar zijn he.
    black hawk down in 1080p
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    1080p films zijn de bom :cool:
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit gezien dus ik kan niets zeggen...
    ik denk dat ik 1 dag niet ga gaan naar school zal gaan haha.
    enkel hoop ik nog altijd dat ik een console zal hebben zonder kinderziekts.
    maar als ik zo lees zijn er minder dan 1% die terug worden gebracht dus dat is zeer weinig he.
    hoe zit het eigenlijk met de klantenservice van sony, ik hoor dat deze de laatste jaren zeer verslechtert is...
     

Deel Deze Pagina