1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, je was er heel effe, maar na 10 sec alweer weg..... de rest kon elkaar wel goed verstaan....je klonk al vanaf het begin een beetje...hol....had je eerst ook niet, dacht effe dat je misschien een andere headset had.:9

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee heb gewoon die officiele 7.1 headset.
    Vind het maar vaag ik was ook de enige die er last van had.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Test het morgen wel weer. Ik zag geeneens mn mic icoontje bewegen

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Zit nu met iemand anders in een party en heb nergens last van.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Doet het nog steeds niet? Is er ergens waar ik USB mic aan moet zetten ofzo?

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Shit,

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is nou precies je probleem dan? Je krijgt de Restricted Nat melding? Dat heeft namelijk met je poorten of firewall te maken.

Had dat ook met een paar gasten in de Warframe tijd dat hij soms die melding en we elkaar niet meer konden horen, geen icoontje etc. Was maar ook maar bij een een paar en af en toe, het betekende gewoon dat onze router instellingen niet compatible of veilig genoeg waren om met elkaar een verbinding op te zetten.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee dat was toen een dagje. Maar mn PS4 pakt gewoon mn Astro A30 mixamp niet meer op als mic. Voorheen wel, maar sinds nieuwe update niet meer.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Lekker hoerig dan :mad: hopelijk fixen ze dat met de aankomende patch

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Funny, ik zie echt helemaal niemand met foutcode CE-34878-0. Ik krijg hem constant als ik Infamous speelde. Nu heb ik alle gegevens van Infamous gewist, applicatie verwijderd en daarna de disc er weer ingedaan. Toen ging hij ineens 6 minuten zitten downloaden en heb ik 4 uur zitten spelen zonder die crash. De eerste keer dat ik Infamous ging spelen was hij binnen 20 seconden klaar, ik kreeg wel een vraag m.b.t. online gamen en die vraag kreeg ik helemaal niet toen ik Infamous had gewist en er weer op had gezet.

Erg vreemd, PS4 is overigens net 3 dagen oud, Metal Gear Solid speelt hij zonder probleem af.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    20 seconde is wel heel snel, lijkt mij daar iets fout te zijn gegaan.

Als ie het nu doet is het toch opgelost, of heb je er nog steeds last van??

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, geen last van. Maar ik hoorde dat dat wel vaker zo is. Kan altijd terugkomen.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Geen foutcode maar mijn PS4 is nu al 1x muurvast gelopen en kon alleen nog maar de stekker uit het stopcontact trekken.
    Wilde de game opslaan en toen ik op X drukte gebeurde er helemaal niets meer.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Helaas, ik blijf de melding krijgen. Alleen als ik mijn ps4 van internet haal werkt het. In MGS krijg ik geen foutmeldingen.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Er ziin veel games die het veroorzaken. BF4 , AC, FIFA. Software fout, Sony neemt de ps4 zonder morren in en geeft een nieuwe. Probleem lijkt me serieus dus.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Even Sony gebeld, het kan aan mijn disc liggen of aan mijn PS4. Of ik even op een andere PS4 kan testen of mijn game daar niet die errorcode geeft. Ga ik wel proberen, maar ik baal hier wel van. Ik ga denk ik mijn PS4 resetten, kijken of dat wil helpen.

De foutcode komt overigens veelvuldig voor.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Schijt, niks helpt. Snap niet dat er zoveel mensen het hebben, maar hier niemand. Sowieso in NL weinig mensen met problemen. Er is niks mis met de Ps4 zelf, ik las dat mensen her ding op hadden gestuurd en de foutcode bleef komen. Het schijnt ook aan je PSN account te kunnen liggen.

Er zijn heel veel klachten, Sony reageert echter niet?

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zo, gisteren nog van alles geprobeerd, niks werkt. De PS4 gaat retour naar Amazon en ik ben klaar met dat ding. Geld terug en dan gewoon in NL ergens eentje oppikken.

Deel Deze Pagina