Volgens mij niet. Ik ben niet technisch aangelegd, maar volgens mij is mijn probleem anders dan het probleem dat jij schetst. Het lijkt mij dat, als het aan het schroefje zou liggen, ik helemaal niet in staat zou zijn om discs in mijn PS4 te doen omdat de disc een stukje blijft uitsteken. Dat was bij mij niet helemaal het geval. Ik kon gewoon een disc in de drive stoppen en gaan spelen. Na een tijdje besloot de PS4 ineens de disc uit te kwatten. Je hoorde dan voortdurend van die wieltjes draaien om dat ejecten mogelijk te maken. Daar bleef de PS4 mee doorgaan totdat ik de PS4 uit had gezet. Mijn gevoel zegt dat dit iets softwarematigs is of misschien een soort kortsluiting.
Ik neem aan dat ze bij die PS4 helpdesk mij dit anders ook wel hadden verteld.
EDIT: Bovendien leek het erger te worden naarmate de tijd vorderde. Ik heb de PS4 sinds launch. Tot enkele weken nadat ik hem had gekocht was er geen enkel probleem. Toen hij het de eerste keer had gedaan duurde het ook weer een aantal weken voordat het opnieuw gebeurde. En de laatste tijd gebeurde het steeds vaker. En ik heb in de tussentijd toch echt niet aan dat schroefje gezeten. Ik heb geeneens een andere HDD in mijn PS4 gezet.
Laatst bewerkt: 18 apr 2014