1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De raarste fouten/bugs die jij bent tegengekomen in een game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Angelfire, 4 nov 2002.

  1. SnipeR nr 1

    SnipeR nr 1 Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    met halo, ik weet niet meer welke level het was maar ik d8 de 4e. ik had het level uitgespeeld( weet ik zeker want ik heb het daarvoor miss al 5 keer uitgespeeld :d) en er gebeurde gewoon niks...
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ehm, bugs zijn geen dromen hoor. :D :+
     
  3. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het wel bij Deathrow: Ik sloeg een ventje bij het level van de Disciples in zo'n pilaar. Hij kon er niet meer uitkomen maar probeerde het wel, dit was best wel grappig omdat je hem kon slaan terwijl hij niet kon terug slaan.
     
  4. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met Halo in lvl 10 the Maw op coop iets vaags:

    M'n kameraad wilde over mij heen springen in zo'n gangetje, bleef hij vast zitten in het plafond, was wel droog.
     
  5. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    In driver zitten echt een heleboel bugs, idd met die replay,dat ie dingen gaat doen die ik niet gedaan hebb, dat heb ik overigens ook met RSC, maar met driver ben ik ook heel vaak zo een gebouw ingereden en dan viel je in het niets.
    Ook met tekken 2 ging er soms iets fout met het inladen dan bleven de benen heel maf zweven en ronddraaien aan het lichaam, en als je op meppen of schoppen drukt schiet je hoor de lucht in en land je achter of ver bij je tegenstander weg, en dan schop je em ineens, dat was opsich wel koel.
     
  6. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah zoiets had ik ook met Half-Life.
    Was ik lekker aan het lopen opeens pleur ik door de grond en bleef ik vallen en jah .. en dan haha. Toch maar even de patch gedownload.

    Maar voor een pc is een bug niet erg .. effe patchen maar voor een console is dat wel vrij kut.

    Straks allemaal patchDVD's.

    Halo: The Patch v. 1.0 ... in stores now.
     
  7. bizzy_bone

    bizzy_bone Guest

    FIFA 2002 WORLDCUP DIE IS ECHT NEP zie je in die replay als je overtreding maakt iemand maakt slijding maar raakt niemand aan. Je maakt een overtreding en dan blijf je hangen met rennen achter een andere mannetje en dan is het irritante dat ie pas fluit als je de bal aanraakt dus dan zit je te w8en tot je los komt dat spel is slechtste voetbal spel OOIT
     
  8. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik juist bang voor. Dat ze straks denken van "spel niet af bij de deadline, geen probleem. Gewoon uitbrengen en dan kunnen we straks nog patches gaan verkopen."Als het gratis wordt maakt het me niet zoveel uit....
     
  9. sexylexy

    sexylexy Guest

    wat boeit eyt

    dat ik dwars door een auto reed met GTA 3 (i.p.v ertegenaan)
    maar dat was op de pc, niety op de xbox
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mn vriend speelde es Halo en kwam in het hele level niemand tegen. En ij speelde legendary8)
     
  11. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Behalve dat je door een level heen kunt vallen bij Halo kun je ook als je missie 5 speelt, Assault on the Control Room, bij zo'n brug aan het begin op een rare manier helemaal naar beneden komen. Daar zijn de marines net gecrashed en ze worden nog niet aangevallen... Dan kun je gewoon het hele level verder doorlopen zonder een Covenant tegen het lijf te lopen...
     
  12. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bij een a2 racer had ik bij iemand gespeeld en ik reed zoo door een gebouw heen en kon daar naa on eindig door een lege ruimte reiden en zag de achterkant van de gebouwen
     
  13. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    't is infeite geen bug maar wel LOLLLLLLIG!
    Met Halo: Assault On The Control Room als je dan naar buiten gaat en een pelican landt.....
    die gat dan op de grond w88 enzo....
    ik had een manier gevonden om dan levelnd beneden te komen...
    kwam ik NIEMAND meer in het level tegen......

    je hebt dan tot zover het "script" verneukt dat het spel gaat flippen...... kon wel alles vinden en doen was Lollig :D maar niemand deed iets gen Cov geen Flood geen Marine :confused:
     

Deel Deze Pagina