Ik heb geen ADSL, echt minder prettig(we houden het nog netjes) En me router ondersteund xbox live ! ook niet
ik heb nog niet een CC! maar dat komt wel goed. eerst had ik geen tijd ivm afstuderen. maar aangezien ik nu afgestudeerd ben heb ik er nu wel tijd voor!
Geen creditcard. Maar bovenal, onze internet verbinding is veel te langzaam voor Live. Iets van de helft van de benodigde uploadsnelheid. En aangezien we pas kabel hebben, zie ik het niet gebeuren dat we een snellere verbinding krijgen. Oh, wat wil ik graag op Live . Een keertje maar, om te zien hoe het is
Ik heb een CC, ik heb een snelle internetverbinding, ik woon niet meer bij mijn ouders en toch wil ik geen Xbox live. De reden: Multiplayer interesseert mij geen zak. Als ik speel wil ik met rust gelaten worden, en wil ik spanning zien en voelen. Bij de meeste multiplayerspelletjes draait alles rond snelheid enzo (ok, er zijn uitzonderingen zoals Ghost Recon ofzo, maar laat die team-based spellen nu juist iets zijn dat mij ook niet interesseert) Het enigste multiplayeraspect dat ik leuk vind, maar daar heb je live niet voor nodig: Co-op. Halo in co-op of nog beter dan Halo in co-op: Baldur's Gate in co-op. Dat is tenminste leuk. En dan is er eigenlijk nog een reden: tijdsgebrek. Waarom zou ik het halen als ik uiteindelijk misschien maar een uurtje per dag kan spelen. Ik hoop alleen maar dat er nog vele ontwikkelaars zullen zijn die een spel maken dat geen onlinemogelijkheden heeft (en dan bedoel ik multiplayer) ; dan weet je bijna zeker dat het een fantastisch singleplayer gedeelte heeft. Ik denk bijvoorbeeld aan Indiana Jones, Baldur's Gate, Splinter Cell, Amped,...
Vlak voordat Live kwam begon ik te regelen dat ik erop kon. Kregen net ADSL, Mechassault van mijn neefje overgekocht, pap overgehaald om de cc te gebruiken. Kijk ik hier op het forum, zie ik daar staan. Tiscali ADSL Light ondersteunt GEEN xbox live NOOOOOOO Ben nu al een hele tijd bezig om pap over te halen om over te stappen op ADSL Basic, maar dat wil niet lukken. Dus geen Live voor mij
Kheb geen adsl dus ook geen xbox live maar wanneer je dit wel hebt en een cc waarom zou je het dan laten? voor amper 60 eurootjes kun je extra content downloaden je kunt racespellen nu echt spelen en schieten in UC tegen echte mensen ipv die stomme bots. maar okay als je hier niet van houdt dat kan ik begrijpen. als je dan toch in je eentje wil spelen wat dacht je van al die mmorpg's die zijn toch een stuk cooler dan de gewone rpg's dacht ik zo maar ja je moet het zelf weten. Ik heb zelf trouwens ook geen plannen voor xbox live adsl is te duur en ik heb indedaad ook te weinig tijd om er mee bezig te zijn. Dusss ik ben het wel een beetje met je eens, ondanks dat je Belg bent... *)
Ik heb wel een CC, Maar ik heb geen snelle i.net verbinding *56k*, ik wil best breedband, maar aangezien ik de enigste in huis ben die daar gebruik van gaat maken zijn 100% van de kosten ook voor mij.... Op zich kan ik die 46 euro per maand makkelijk kwijt, alleen het idee dat je gewoon zoveel geld kwijt bent per maand voor alleen i.net zind me gewoon niet... Daarentegen lijkt live me dus echt wel gaaf, vooral naar moto GP ben ik benieuwd..
Ik heb een CC, ik heb een geschikte internet verbinding. Alleen de huidige Live! games spreken mij totaal niet aan. Ik wacht wel op Halo II en dergerlijke.
Tot nu to zijn er nog niet echt veel topgames (imo) voor Live. Dat is 1 reden wrom ik geen live heb. De anderen zijn dat wij ADSL Lite hebben en we hebben thuis geen CC. Greetingzzz, Rox
Online gamen doet mij niet echt veel. Ik speel gewoon liever met drie vrienden thuis een leuke game. Is veel leuker en gezelliger.
Ik A-technisch en ik wil wel een router enzo aanschaffen alleen dan weet ik niet hoe ik hem naar boven moet verbinden, ik heb het vaak bestudeerd maar snap er geen zak van, ook wil mijn vader dat hij tegelijk met mij online kan en heb ik denk ik ook het probleem met de CC.. €lp
Wij hebben thuis 4 CC (mijn ouders, mijn broer en ik) en ik WIL graag LIVE, maaarrrrrr....er ligt geeen ADSL of kabel waar ik woon. En het ergste is....huizen op 300 m afstand van mij wel!
ja ik heb precies hetzelfde ik moet ook alles zelf betalen en alleen om op internet te kunnen bevalt me eigenlijk niet en sowieso is dat hele live gedoe nog maar in zijn kinderschoenen dus een paar jaartjes wachten kan waarschijnlijk ook geen kwaad
Waarom niet iedeen live heeft?. Nou wat dacht je van de reden GELD! Mijn kost live: Chello 588€ p/j CCard 17€ p/j Live ±50€p/j Totaal 660€p/j Is in de oude NL Gulden 1452,- per jaar, staan veel mensen dus een halve maand per jaar voor te werken. Ik heb het geluk dat ik de verbinden van de zaak krijg. Ik zeg niet dat Microsoft het zo duur maakt, maar de verbinding is gewoon ontzettend duur. En ik denk dat er veel mensen zijn die dit er niet voor over hebben. Salva
eerste reden is de credidcard gedoe, ten 2e ik heb geen baan om het te kunne betalen en ik ga mijn ouders niet vragen om xbox live te betalen