1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De S-controller Jewel order

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de site is betrouwbaar. Hij is net begonnen met deze site, maar hij heeft al samen met iemand anders een andere site gehad, die handelde in de grote jewels voor de xbox zelf. Deze site is behoorlijk groot in amerika en ook als betrouwbaar bestempeld. Ook heeft deze man van www.warpedjewels.com al vaker naar nederland verzonden en zullen daar dus ook geen verassingen komen.

/edit: Hierbij wil ik even iedereen bedanken die de reclame in z'n sig heeft gezet, you guys rule! _O_

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  2. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb uit betrouwbare bron begrepen dat je ze zeer binnekort ook hier in nederland kunt krijgen.

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een keer op en ander forum een gast gezien die heeeeeel erg tevreden was met zijn jewel van WarpedJewels...dus...zal wel goed zijn :)

Ik heb ook even mij sig aangepast O-)

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Via deze actie! ;) _O_

Je ziet ook in het plaatje in de beginpost dat er geen kwaliteitsverschil is te merken.

en over je sig:
    Dynamike.... _O_ Nu zal het storm gaan lopen :+

5. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten......

Ik doe gewoon mee met mijn SIG.....

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dus de verzendkosten word over alle deelnemers gedeeld en dan moet iedereen nog de 5 euro per jewel betalen? Dat is niet echt veel, dan wil ik graag ook meedoen en de biohazard jewel of de jolly roger orderen :)

-edit ik zit nog te twijfelen welke ik moet kiezen maar ik bestel er wel 1-

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem je er 2, heb je altijd nog een reserve *)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    nah dat is een beetje overkill :)

9. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand nog van de alternate bestelling (nog bedankt daarvoor StealthViper). Ik heb toen de Fan Grill Skull besteld. Die zou ik er wel op willen, niet met die pootjes, maar het lukt nie helemaal. Zometeen nog een keer dat programa proberen te openen. :confused:
    maar ik ga ckerz bestellen. ;)
    enuhh.......dollars zijn nu goedkoper dan euros dus zijn we nog goedkoper uit. Tenzij Stealth het in zijn eigen zak steekt natuurlijk :9

10. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik denk dat ik 2 Punisher Controller-S Jewels wil. Maar nog niet helemaal cker. Je hoort het binnenkort van me

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Deze actie is (net als bij de alternate.nl-order) puur om voor iedereen de producten goedkoper te leveren. Ik verdien er echt helemaal niks mee (al vind ik een foto van jullie blije gezichtjes wanneer jullie je bestelling open maken wel leuk) *)

Volgende keer even de edit knop gebruiken, ok? Dan hou je deze thread een beetje overzichtelijk, dankjewel :) .

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper Ik zie dat je een voorbeeld hebt genomen aan mijn NAVY (blauw) sig.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    @ Lex

Pssst. [​IMG]

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Leuke actie. Zelf doe ik niet mee Heb geen s-controllers. :)

15. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    ja uhmmmm sorry hoor maaruh Graveheart, nou weet ik het wel. Dit is gelijk het enige minpunt van sommige onder de moderators. Dat jullie blijven zeuren als je iets fout doet. StealthViper heeft het net al gezegd en dan komt er nog ff iemand over zeuren. Dat is wel jammer, ik weet dat jullie ook je ding moeten doen hier maar doe het dan ff via PM ofzow. En het kost ook weer ruimte op de thread. Doodzonde!! Maar voor de rest zijn jullie wel oke.

- Stealth geef mij maar 2 Punisher Controller-S Jewels. Nu is het cker.

edit: denk je nou echt dat ik denk dat jij er wat aan wil verdienen! :9 ! nee man was gewoon een geintjuh.

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    lex...je kan ook overdrijven met je sig O-)

edit: deze post was dus voordat hij hem had ge-edit O-)

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    lol.

ontopic: Eens kijken welke jewels ik ga bestellen.

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je horen wie het zegt ;) .

Even een tip tussendoor: Blijf regelmatig terug kijken voor nieuwe jewels op de site. Toennet is er bijvoorbeeld een nieuwe jewel van halo(1) toegevoegd.

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper Misschien is het een idee om wat een link naar die site in je sig te zetten, anders wil ik het ook wel doen...

Ik heb net ff geprobeert om er zelf 1 te ontwerpen, maar dat gaat echt niet lukken. :'-( Kan iemand ff info geven hoe dat werkt?

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de link naar de website staat al in de beginpost. Ik wil reclame maken voor mijn order, niet voor de site. Misschien gaan mensen dadelijk op eigen initiatief bestellen (omdat het toch al behoorlijk goedkoop is) en lopen ze dan flinke korting mis (en wij allemaal). Dat zou zonde zijn, toch??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina