1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De S-controller Jewel order

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rejuvenation

Rejuvenation Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik wil die jewel hebben ook al moet ik er de volle prijs voor betalen o_O
    :D

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je van de lijst afhalen, jammer

@xbox brood: ik begrijp niet goed wat je bedoelt, wil je nog meedoen of niet? :confused:

3. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja klotuh als ie dicht gaat, maar ja............... jammer

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper kun je iets proberen te maken met deze afbeelding: [​IMG]

Ik weet dat het nogal een lage resolutie is, maar je jewel wordt ook niet zo groot.
    Als het lukt wil ik deze jewel vervangen voor 1 van mn andere, dus dat wordt: 1 Biohazard en 1 custom.

EDIT: als het natuurlijk nog door gaat. :+

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hopen we natuurlijk allemaal op.

Ik zal volgende week weer het één en ander photoshoppen.

6. Rejuvenation

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee!!

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, ik zie wel of ik dat ook neem... Lijkt me iig VET !

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie lang genoeg wachten dan doe ik ook uiteraard mee, dacht alleen dat de bestelling al eerder geplaatst zou worden, even wachten op mn geld en je hoort mn bestelling.

9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze binnen! Ze zijn erg gaaf en erg makkelijk erop te zetten. Je kan de oude jewels er makkelijk afhalen met een kleine schroevedraaier. Het enige nadeel is wel dat de nieuwe jewels ietsjes kleiner zijn, waardoor er een klein randje om de jewel ontstaat. Maar het is zeker de moeite waard, je ontvangst ze ook snel vanuit Amerika. Suc6 met de thread.

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je begrijpt natuurlijk ook wel dat er op z'n minst een plaatje moet komen met je nieuwe aanwinst :) . Dus plaats hier maar eens een plaatje met je nieuwe s-controller jewel!

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper Heb je mijn plaatje al ge-photoshopt?

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    nope, nog geen tijd ervoor gehad. Voor klachten en bedreigingen wil ik je wel het telefoonnummer van mijn school geven ;)

13. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    sow SV we gaan al weer hard zeg, nog maar 89. poehpoeh ik denk dat dit niks gat worden, but we shall see

14. Darloudsha

Darloudsha Bring that shit on!!

Leuk Bevonden:
    0

aan jouw instelling zal het niet liggen :confused:

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur zijn die controller nouw

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    10 duur.

Wat bedoel je?

17. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper

Kan ik die Punisher veranderen in het replay logo dus die ronde r zeg maar en dan in de de kleuren zwart met wit

Alvast bedankt

18. lexhamersma

Leuk Bevonden:
    0
    hahhahahaha bedankt, maar ik zie het wel......de thread valt wel een beetje dood is het niet??? :confused: geen goed teken.

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin te denken dat we het beste de order voor gezien kunnen houden (ik wil natuurlijk wel doorgaan, maar het is helaas niet haalbaar wat ik voor ogen had). Het was de bedoeling dat er minstens 100 jewels werden georderd. Dat is dus een groot aantal, maar we zijn hier ook met veel mensen dagelijks on-line. Ik heb dus de gemiddelde xbw'er totaal verkeerd ingeschat. Ik had eigenlijk gehoopt dat er veel mensen waren die hun s-controller persoonlijker wilde maken. Dat was dus niet het geval.

Ik denk dat we het beste kunnen kijken naar wat james bond 007 heeft gedaan. Hij heeft de jewels besteld, snel toegestuurd gekregen en zegt dat ze het geld waard zijn. Ik denk dus dat we beter rechtstreeks kunnen orderen dan dat alle jewels bij mij worden bezorgt en ik ze dan nog een keer door moet sturen, waardoor de kosten waarschijnlijk hoger zullen worden. De order had pas echt effect wanneer er min. 100 jewels werden besteld (omdat dan de kosten van de jewels aanzienlijk zouden afnemen) en die 100 jewels zullen we dus nooit behalen, tot mijn grote spijt.

Ik hoop dat jullie een beetje kunnen indenken waarom ik deze beslissing heb genomen, want ik zou ook het liefst een geslaagde order willen hebben. Aan jullie heeft het iig niet gelegen, want jullie hebben echt jullie best gedaan om de thread te promoten door middel van jullie signature (daarvoor mijn grote dank, you guys rock! _O_ ).

Dus allemaal heel erg bedankt en veel succes bij het orderen van jullie jewels (post de foto's maar in de casemod-thread, of stuur mij een pm met de link van het plaatje, ik ben er erg benieuwd naar!).

Het spijt me dat het zo is gegaan, maar ik wilde ook dat het anders was gelopen...

20. Rejuvenation

Leuk Bevonden:
    0
    jammer..
    mag niet uit het buiteland bestellen dus ik vond dit een heel goed iets :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina