1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 2

Discussie in 'Games' gestart door Bill Gates 1986, 15 sep 2004.

  1. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal het zijn ja :) Nu maar ff met de originele CDs geprobeert, en ja het werkt :) olé! Echt super uitgebreid nu dat huizen bouwen, vond ik ook het leukste aan de Sims 1 lol 8)
     
  2. Ik vind hem nu ook echt super leuk!

    Hij loopt ineens lekker en je kunt nu tenminste een "echte" villa maken. Alleen niet genoeg meubelen om een groot huis mee te vullen.
    Ik vind die vragen leuk over bijv. aandelen houden of verkopen. Dat maakt het nog verslavender.
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een werkende NO CD patch kan downloaden? In die wat nu uitzijn kun je niet bouwen als jehewt spel speelt!

    En met cd moet ie altyd zo lang laden bij mij! (ik heb hem origineel uit de winkel)
     
  4. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel deze vraag nou maar niet. Straks gaat ook al de Sims 2 topic naar de knoppen als er de hele tijd over Cracks wordt gesproken.
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al die nina en dina in pleasentvile zwanger gemaakt met de zelfde gast :p . op naar de 3de !! 8)
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat dit niet een beetje te veel de illegale kant op met al die no-cd cracks?
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    mij hoor je er niet over praaten, ik koop gewoon alles O-)
    ik snap eigenlijk ook niet waarvoor je een nocd nodig hebt als je het spel tog hebt gekocht (iedereen zegt dat die het nodig heeft hierro)
     
  8. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar denk je dat Nocd-cracks voor de lol zijn? Het is gewoon handiger.
    Alles wordt dan dan via de schijf gelezen en niet via de cd wat tot een prestatiewinst leidt.
     
  9. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    nocd cracks zijn meestal voor illegaal gebruik.. en dat vinden ze hier op dit forum niet zo fijn, dus als je er verder over wilt praaten moet je ook niet gaan mouwen als een mod je banned ofzo.

    back to sims...
    ik heb er nu 4 zwanger gemaakt met hetzelfde manneke :+
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit soort dingen worden niet besproken op dit forum. Ook al heb je de originele versie, dan nog neigt het teveel richting obscure sites en illegale praktijken om hier toe te staan.
     
  11. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft echt een super spel. Vooral leuk dat die bouwopties zo erg zijn uitgebreid. Het aantal meubels is inderdaad aan de lage kant, maar komen toch weer expansion sets voor :)

    Ik zal straks wat pics posten van mijn huis van $ 300.000 (wel gecheat, achja...). Zuilengallerij op het dak, ownage! ;)
     
  12. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk dat ouder worden uitzetten of niet?
    En zoja hoe.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    als ik naar mijn huis ga kan ik ontzettend ver kijken en zie ik straten tot heel ver doorlopen. Maar ik zie daar geen andere huizen of bomen. Ligt dat aan mij of hoort dat zo?:confused:
     
  14. Heeft iemand al een oplossing voor de die traagheid? (ik heb een computer van niet eens een jaar oud).
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er is wel een cheat voor:

    druk op CTRL+SHIFT+C voor het cheat scherm, en typ dan aging off. Je sims worden niet meer ouder. Om het weer aan te zetten typ je aging on.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    hoort denk ik zo. ik zie ook geen andere huizen. opzich wel jammer maar niet verschrikkelijk :)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja ik dacht dat het misschien de bedoeling was dat ik zo de buurt in kon lopen en bij mensen op bezoek kon gaan, maar blijkbaar niet dus.

    edit:
    Als jullie naar een winkel gaan, loopt hij dan ook trager dan normaal?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  18. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb em sinds vanmiddag, al 5 uur aan zelfde huis zitten bouwen :p
    4 verdiepingen enzo...
    Wel weinig meubels :mad:
    En ik heb een werkende no cd crack _O_
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er eigenlijk een geld cheat? Als ik ctrl+shift+c doe en dan Help in typ, zie ik er geen tussen staan. Man, ik wil eigenlijk naar een groter huis verhuizen.:mad:
     
  20. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    jep, die is er
    kaching = 1000 erbij
    motherlode = 50000 erbij :p
     

Deel Deze Pagina