1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze moeten elkaar goed kennen en in een goede bui zijn.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb vanavond echt figuurlijk gevochten voor een exemplaar bij MM Rotterdam om aan Sims3 te komen. om 21.00 was Sims3 25 euro en dat hebben mensen geweten ook. Er zou dus een bak vanuit het magazijn naar een plek worden gereden in de winkel met de aanbiedingen maar de bak is niet verder gekomen dan de uitgang van het magazijn. Ik stormde op de bak af met nog een zooi andere en gelukkig een exemplaar kunnen bemachtigen, echt gekke huis gewoon

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie weet wat de beste manier is om mensen te ondervragen als politie agent?(4e lvl)

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat foto's van mijn huishouden:
    Achterkant(terras+dakterras)
    achterdeur
    Zijkant met dakterras
    vooraanzicht ver
    en vanaf de andere kant
    voordeur
    Gang/hall
    eet/woon kamer+keuken(tje)
    woonkamer
    eetkamer
    Recreatie kamer
    master bedroom+2e badkamer

Ben er super trots op:9
    ben echt heel slecht in zulk soort creatieve dingen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ja het is niet helemaal mijn stijl :+ Ik zal wel een foto maken van mijn nieuwe mini huis zodra het weer helemaal geinstalleerd is.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb gewoon een huis gekocht die al in het spel zelf zit. Heb het geld niet om zo'n huis te bouwen.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik al zei.. ik ben totaal niet artistiek:+

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij is het anders goedkoper zelf een huis te bouwen hoor. Dan bouw je tenminste efficient en alleen wat je nodig hebt.

Een beetje net zo'n soort huis als er al standaard in de Sims (1) zou kunnen zitten :+

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kunnen ze wel op de bank zitten in die recreatie kamer? Het lijkt wel of de tafel te dichtbij staat..

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja kan.
    dat viel me wel op dat je nu ook op. je kan ook nachtkastjes zowaar direct naast je bed zetten en dan kunnen ze het bed nog gebruiken. Als je in de voorgaande delen zo'n kastje naast het bed zetten, dan konden ze niet meer in bed komen.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Man ik krijg de sims 3 maar niet aan de praat op mn iMac... hij ziet het TS3.EXE niet als uitvoerbaar bestand :confused:

EDIT: Ik denk dat ik het nu heb. Even het een en ander downloaden voor mac zodat ie het wel doet.

EDIT2: Yeah ik heb hem \o/ Alles op de allerhoogste settings. Nu nog ff mijn savegame overzetten en ff kijken of ik een paar handige mods kan installeren.

EDIT3: Ok iemand met Mac die enig idee heeft waar je savegames staan?

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geloof niet dat je save games kan overzetten hoor.
    kan (geloof ik) (bijna) nooit met pc games.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat het wel kan, je moet alleen de map vinden waar het in staat.
    Start eerst het spel eens op, maak een game en zoek dan op "Sunset Valley.sims3"

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had het al gevonden, maar hier niet meer gepost. Ik moest spelen :+ Heb mn save overgezet (stond gewoon in dezelfde map als op windows, alleen wist ik die zo gauw niet te vinden) en ik heb 3 mods geinstalleerd die ik ook op windows had (geen intro filmpje, geen blur als ze gaan douchen enzo, zijkanten van vloeren zijn niet geel met roze maar gewoon grijs - www.modthesims.info). Het ziet er nu wel zooooo veel beter uit :D En het loopt ook veel soepeler. Overschakelen van map naar huis en andersom zonder laadtijden. En eerst moest ik echt 5 minuten wachten als mijn sims sliepen, want tijdversnelling 3 deed het zowat niet. En nu gaat alles gewoon supersnel. Zo is het ook wel veel leuker om te spelen.

Hier wat screens:

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan gewoon die hele map backuppen toch met al je instellingen & savegames?
    Want ik moet de Sims even opnieuw installeren, dan heb ik de Final versie ipv de pirated demo 8)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kan idd gewoon je savegames kopieren. Instellingen weet ik niet, maar dat lijkt me niet zo belangrijk aangezien dat 2 seconden werk is.

Maar ik heb trouwens nu nog steeds maar 1 dorp. Ik heb nog niets gekocht, dus ik weet nog niet of er meer voorwerpen in zitten.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoef je niet opnieuw te installen. gewoon de geinstalleerde bestanden vervangen door de nieuwe bestanden.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik merkte het, ik run de setup en hij gaat gewoon de oude versie updaten :+
    Maareeh ik zie net dat je geen duikplank meer bij een zwembad kan kopen, wtf?

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja echt stom, een zwembad zonder duikplank is gaar :{ Als het goed is kan ik dinsdag weer spelen, dan heb ik weer een videokaart :+

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weer een paar screenshots:

Deel Deze Pagina