1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar op modthesims.info zeggen ze dat EA een beveiliging heeft ingebouwd waardoor men geen custom content zelf kan maken.

Maar ik ben het wel met je eens over games in het nederlands, maar toch vind ik de sims wel handig in het nederlands. Er wordt ook geen nederlands gesproken ofzo, dus het valt nogal mee.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh er kwamen ineens een stel dansende aliens langs!:
    Jammer dat net deze duif langs vloog! :cool:

Maar goed ben nu dus bezig met mn boerderij. Voor mensen die geintreseerd zijn in de tussen fase: (let net op de rare plaatsing van sommige hekken op de linkse lot want die zijn meer voor orrientatie)(en denk erover de hooi balen naar de onderste lot te verplaatsen.)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet echt mijn stijl... Het lijkt ook niet echt op een boerderij moet ik zeggen :+ Meer een ranch :p

Ik hou meer van villa's. Daarom ben ik nu een dikke aan het bouwen. Heb zo'n 2 ton te besteden dus dat moet lukken.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hier is mijn nieuwe villa (270.000 waard):

En ik had nog ff een vrouwtje gecreëerd voor mijn kerel, en die heeft natuurlijk ook ff een huisje nodig (precies 16.000 waard - in 5 minuten gemaakt :+):

Maar op zich mag er wel een uitbreidingsset uitkomen van mij. Eerlijk gezegd is er nu geen kut te doen. Mijn doel was om veel geld te verdienen en een dik huis te bouwen. Mrja dat heb ik nu. En nou? Weer een kind krijgen en met hem/haar precies hetzelfde doen? Beetje saai wordt dat op een gegeven moment... dus ik stem voor een uitbreidingsset. De Seizoenen / Gaan het maken / Uitgaansleven / Studentenleven / Vakantie / Apartementsleven / Huisdieren mogen er van mij allemaal eigenlijk wel bij. Dat had ik eerlijk ook gezegd wel normaal gevonden... Maarja ik ben al een keer gebanned vanwege mijn mening over EA dus laat ik daar maar niet weer aan beginnen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  5. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mooi huis heb je nou een openhaard zonder schoorsteen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want de schoorstenen hebben imo altijd de verkeerde kleur.

En ben het volledig met je eens over de uitbreidingen er is best wel weinig te doen atm, heb ook al paar dagen niet meer gespeelt. :eek:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb met moveobjects on de schoorsteen verwijderd. Ik vond de schoorsteen niet mooi. Echt zo dom dat je daar de stijl niet van kan creëren.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe langer ik deze game speel hoe harder ik me genaaid voel door EA.
    Weer een half gebakken game!
    Het blijft gewoon niet leuk zodra je een kind hebt opgevoed en de levens wensen hebt voltooid.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb je hem gekocht dan? Dan ben je wel aardig genaaid.

Maar ik ga nu maar weer een kind maken... anders is er toch geen kut te doen. Die laat ik dan maar opgroeien als boer. Weer eens wat anders...

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Stel je voor, je zou eens wat kopen om de PC community te supporten :+

10. UnitedJunk

UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister ook geïnstalleerd! Ik heb alle sims delen wel eens gespeeld, en ik zie ook vaak grote veranderingen. Ik vind De Sims 3 opzich wel leuk/grappig. Eindelijk van die laad tijden af :D

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Na een tijdje spelen is de uitdaging er een beetje vanaf dus ik besloot nu maar eens te gaan spelen met een nieuw character. Ditmaal met een vrouw :9 Om een lang verhaal kort te maken, bekijk onderstaande screenshot O-)

Ze zijn nu met elkaar getrouwd trouwens :p Weg uitdaging O-)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bij mij in de stad zit er ook een lesbo koppel waarvan er een 'n oud oma'tje is hehe! :+

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De laadtijd aan het begin is inderdaad wel minder geworden jah. Mede doordat je niet eerst naar de buurt hoeft. Maar voor de rest: welke laadtijden?

Maar ik ga een nieuw huis met een nieuwe sim bouwen. Echt een koning idee heb ik. Veel werk, maar wel superbaas. Ik zal het wel laten zien als ik klaar ben.

Trouwens nog een vraagje: Als je de verhaallijn stop zet, stopt het verouderen van de sims in de buurt dan ook? Of moet je dan ook verouderen uit zetten?

BTW: Kunnen vrouwenkoppels ook kinderen krijgen in de sims? Of kunnen ze iig O Jaa / Woohoo doen? Maar mijn kerel die ging vroeger uit zichzelf amal met mannen aanpakken, wtf :confused: Nu heeft ie iig een lekker wijf aan de haak geslagen :+

Paar screens nog:

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Om je vraag nog even te beantwoorden. Vrouwlijkekoppels kunnen wel wel met elkaar het bed in maar geen kinderen op de wereld zetten :+

Nu heb ik zelf een vraag. Mijn sim is nu jongvolwassene geworden en ik wil haar laten verhuizen om vervolgens met haar verder te spelen zonder cheats. Nu kan ik haar aanvinken als 'Actief Huishouden' maar dan komt het ge-cheate geld ook mee. Wat ik dus wil weten, hoe raak ik zo snel mogelijk mijn geld kwijt (zo'n 600.000) zodat ik haar het huis kan laten verlaten met ongeveer 20.000 om een huis te kopen :)

Edit:
    Je kon toch ook op het strand een huis bouwen, hoe doe je dat?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet gewoon de stad bewerken en dan huishouden splitsen en van je vrouwtje een nieuw huishouden maken. Dan kun je haar plaatsen in de buurt en krijgt ze 16.000 mee om te beginnen. En een huis op het strand maak je door, als je de stad bewerkt, van een openbaar kavel op een strand, een bewoonbaar kavel te maken.

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat balkje om cheats in te vullen komt bij mij niet omhoog, ik doe Ctrl + shift + C ..:confused:

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nieuwe sim + nieuw huisje.

Mijn sim is een albino die heerser van het kwaad wil worden. Met de volgende eigenschappen:

- Atletisch
    - Gestoord
    - Kwaadaardig
    - Vals
    - Kleptomaan

Plaatjes:

Mijn huis vanuit de lucht:

Huisjeh:

Bij nacht:

Mijn sim, Samaël Ravana:

Shot vanuit de achtertuin:

Begane grond:

Bij nacht:

1e verdieping:

2e verdieping (zoldertje in de toren):

En deze fatzo maakt mijn huis elke dag schoon:

Nog een keer de voorkant + dikke (homofiele) schoonmaker:

18. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Cool huis. Je hebt me ook gelijk weer een gevoel gegeven dat ik wil spelen. :+

Vooral dat pentagram in de achtertuin is een zeer grappige detail. :+

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is er bij dat shot vanaf de achtertuin aan de hand bij je linkertoren? :confused:

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij de 2e verdieping zitten er schuine randjes aan.

Deel Deze Pagina