1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hihi, wat heb je gedaan dan dat hij nu in de bak zit? :cool:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon bij de misdaad carriere. Maar ik ben ook kleptomaan en daardoor jat ik regelmatig dingen (wat wel goed oplevert), dus daar kan het ook mee te maken hebben.

Maar ik ben er al weer uit.

3. Ramses3

Ramses3 Gagging!

Leuk Bevonden:
    0
    is dit niet een beetje een wijven spel..? :eek:

4. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066

Sims 3 Expansion Announced

Well that didn’t take very long did it? EA has announced The Sims 3 World Adventures, the inevitable first expansion to The Sims 3, will be hitting shelves worldwide November 16, 2009.

General Manager of The Sims, Scott Evans, stated in EA’s press release that: “Players will be able to take their Sims on the adventure of a lifetime and explore lands outside of Sunset Valley and Riverview, pursue thrilling new life destinies in locations around the world inspired by famous destinations, and immerse themselves in the open-ended gameplay where they’ll discover new cities in China, France, and Egypt, and share new stories.”

In the expansion the player’s Sims will be able to “search for secret treasures, learn new skills and chase down new personal opportunities, meet new Sims with unique personalities” along being able to film or photograph everything your Sim does in game to share with friend.

On top of that (oh yes there’s more) players will receive 1000 SimPoints to use in The Sims 3 Store and exclusive online content available at launch.

But don’t fret iPhone and iPod Touch users, your expansion will be coming in early 2010 so you can take your Sims to China (or wherever the hell ya wanna go) anytime!

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En waarop baseer je dat?

Haha die eerste zin van dat artikel is precies dezelfde als die door mijn hoofd ging toen ik de titel las. Heb origineel is op dat moment nog geen eens 6 maanden uit8)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als jij dat vind moet je er maar ver uit de buurt blijven :):

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah de expension! Ik had dit al wel gelezen in geruchten. Hopelijk komen er veel nieuwe voorwerpen!

@ Ramses 3 (:confused:)

Post nuttig of blijf gewoon weg... (het liefst van heel XBW)

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey,

Ik heb een probleem, ik heb een behoorlijk groot huis gemaakt, maar het is heel donker? en anders moet ik zo ontzettend veel lampen/ ramen plaatsen om het goed te krijgen..
    Hoe lossen jullie dit op?
    en ik heb heel weinig meubels, geen jacuzzi en moderne dingen enzo?

En als laatste::)

Mijn aangemaakte sim heeft maar een budget van 16.000 euro. Nu kan die dus niet 1 huis kopen:mad: hoe krik ik dit een beetje op, want ik heb een heel vet huis voor hem gebouwd, waar hij nu dus niet in kan:)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2009
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die expansion lijkt mij wel echt vet! Als die uit is ga ik weer lekker sims 3 spelen.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ramen en lampen plaatsen ;)

Dat is de schuld van de naaizakken die De Sims 3 hebben gemaakt.

2 opties:

- Maak er nog een vrouwtje bij, dan heb je 18.000 simdollar.
    - Cheats (ctrl+shift+c en dan 'Motherlode' voor 50.000 extra bucks)

Me 2 :)

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die zitten er al standaard in volgens mij...

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Klopt is 1 van de standaard trappen, ik meen 1 van de goedkoopste maar dat weet ik ff niet meer zeker, al ruim een maand niet meer gespeelt.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jeej de sims 3 wereldavonturen is verkrijgbaar. \o/

:+

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [GB]De Sims 3 Wereld Avonturen[/gb]

Er is maar een echte Sims-liefhebber op de redactie en toevalligerwijs is die al twee jaar niet op vakantie geweest. Wouter was dus, weinig verrassend, de ideale persoon om The Sims 3: World Adventures te reviewen. Pakken die knapzak, boer'njong!

Ooit zei ik een keer tegen Frits, als antwoord op zijn vraag waarom de fuck ik de Sims zo tof vind, dat deze levenssimulator misschien wel de diepste RPG aller tijden is. Natuurlijk was dit een lichtelijk overdreven overstatement, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Per slot van rekening is het de bedoeling van een rollenspel dat je een character opbouwt, dat je hem een 'rol' laat spelen en hem steeds verder ontwikkelt. In de Sims doet je dit ook, zelfs nog wel meer dan in de doorsnee RPG , zelfs tot op het niveau dat je z'n relaties en familie bepaalt. Grootste verschil met een echte Role Playing Game is natuurlijk dat de setting in The Sims behoorlijk burgerlijk en weinig avontuurlijk is... in tegendeel zelfs. Laat dat met World Adventures nou even drastisch veranderen!​

[GB]Aaah, eindelijk weg uit dat duffeSunset Valley en Riverview![/GB]

Voor zo'n duizend a tweeduizend Simoleans en een al dan niet mobiel belletje vertrekt je Sim met of zonder reispartners af naar Shang Simla (in China), Champs Les Sims (Frankrijk) of Al Simhara (Egypte). Alle drie de locaties zijn vrij groot (op Shang Simla na, dat is een klein dorpie), hebben hun eigen soundtrack, architectuur en daarbij sfeer, er valt overal wat te leren, te doen en te ontdekken. Want World Adventures is geen uit de nederregionen van de darmen getrokken titel, je gaat echt op avontuur, compleet met levensgevaar, slapen in tentjes en het eventueel dragen van zo'n raar safarihoedje! I'm talking quests aannemen, objecten verzamelen, hints vergaren bij de lokale bevolking en puzzels oplossen. De gameplay is een behoorlijk eind van de Sims-standaard weg gestapt, iets wat niet alleen behoorlijk verfrissend is zo rap na de release van The Sims 3 zelf, maar ook veelbelovend is voor toekomstige add-ons. Maar zover zijn we nog lang niet, want er moet geavontuurd worden!​

[GB]Duik in de tombe[/GB]

Het belangrijkste gedeelte van World Adventures zijn zonder twijfel de tombes. Deze ondergrondse gangenstelsels kan je helemaal op je eiguh lokaliseren of je neemt een van de opdrachten aan die op de mededelingsborden bij je thuiskamp staan. Via zo'n mededeling wordt je naar een questgiver gestuurd die je vervolgens haarfijn vertelt waar de tombe is waaruit jij iets voor hem moet halen. Eenmaal aangekomen bij zo'n schattenkelder moet je eenvoudige, maar langzamerhand in moeilijkheidsgraad toenemende, puzzels oplossen in de trant van 'ga op een switch staan en/of schuif er een standbeeld op' of 'vind de verborgen deur' en combinaties daarvan. Meestal komt dit simpelweg neer op relaxt achterover hangend op dingen klikken en toekijken hoe je Sim een stuk puin weghakt of in een put duikt. Maar op een gegeven moment gaat de zoektocht naar schatten en artifacts wat meer de diepte in; mummies vallen je lastig, je moet jezelf kleddernat maken in een put met water om door vuur heen te kunnen komen en sommige tombes kunnen alleen volledig doorzocht worden als je al andere landen hebt bezocht. Zo is er in China een soort hamer te vinden; het enige stuk gereedschap waarmee je grote boulders (rotsen) kunt kapotslaan. En jawel, die boulders staan in de weg van grote rijkdom of zelfs delen van een grotere puzzel, dus die moeten KAPOT!!​

[GB]Verzamelzucht[/GB]

Dus daar trekt je Sim door de wereld, tombes onderzoekend en schatten verzameld, ondertussen steeds verder zijn of haar Visa Level verhogend. Met zo'n Visa Level unlock je steeds meer shit bij de zogenaamde Special Merchants, knakkers die handige spulletjes verkopen om je reizen mee te vergemakkelijken. Zij nemen echter enkel Ancient Coins als valuta aan en deze muntjes kan je alleen in de (normaal gesproken gebruik ik het woord Sim of Sims het vaakst in een Sims review, maar dit keer is het...) tombes vinden. Bovendien kan je met een hoger Visa Level voor langere tijd op reis, waardoor je meer quests kunt doen en meer goodies kunt verzamelen. Verzamelen is dan ook de meest verslavende factor in deze expansion, want niet alleen hebben de Special Merchants een hoop leuks voor je in de aanbieding, je kunt ook helemaal je eigen collectie schatten aanmaken met de spulletjes die je op je reizen vindt, mooi ingedeeld op land, en die zorgen voor handige moodlets. Het leren van de vele skills die buitenlanders je kunnen leren, zoals het niet voor geweld bestemde Sim Fu (het blijft de Sims, he), zijn daarnaast ook handig voor als je gewoon weer thuis in Sunset Valley bent. Want ja, er moet ook voortgeplant worden en dat die je dan weer niet in Shang Simla, Champs Les Sims of Al Simhara!​

[GB]Luister naar de PR[/GB]

Ga op reis en maak nieuwe, exotische vrienden! Verzamel schatten en leer nieuwe vaardigheden! Ontdek geheimzinnige tombes en los uitdagende puzzels op! Het lijkt op een schaamteloze pamflet van je reinste PR-dude, maar het zijn echt allemaal dingen die World Adventures absoluut de moeite waard maken. Maxis zal zich er misschien de volgende add-on weer gemakkelijk vanaf maken, maar dit keer nog niet.​

[GB]Conclusie:[/GB]

Je moet je Sim nog steeds naar de plee sturen en laten slapen, maar voor de rest is de gameplay in World Adventures behoorlijk afwijkend van de Sims 3 standaard... en dat is best lekkah! Hoewel je niet oneindig veel tijd kunt en wilt spenderen in China, Frankrijk en Egypte, is deze add-on best nog lang houdbaar, zowel verfrissend als verslavend en maakt ie goed gebruik van de nieuwe mogelijkheden van het laatste Sims deel. De Sims-fan zal in ieder geval gaan reizen en verzamelen als een getikte geit en heeeeel misschien vinden ook de minder harcore Sims-spelers dit wel leuk. Maar voor die lui kan ik natuurlijk niet spreken...​

Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jeuj gelijk dow euh halen voor mijn vriendin :+.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hmm mijn favoriete pc software leverancier was vanavond dicht dus ik moet hem morgen maar even halen :+

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben er op school tussendoor even langs geweest en ik heb hem nu geinstalleerd dus ik ga nu spelen \o/

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is een hele leuke uitbreidingsset, anders dan anders. Maar ik heb nu wel ineens last van vastlopers en het spel is een stuk slomer geworden (het laden van de koop/bouwmodus).

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kut hij loopt gewoon alweer op hetzelfde punt vast! Gelukkig heb ik nu wel vlak van tevoren opgeslagen.

EDIT: En alweer loopt ie vast als ik op vakantie ben. Ik geef het op voor vandaag.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009

Deel Deze Pagina