1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er allemaal bij gekomen in de uitbreiding?

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    3 lokaties waar je heen kan reizen, voorwerpen, vaardigheden en vast nog meer :+

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus een standaard sims update.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook niet anders verwacht:+

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou de sims op vakantie hebben we gehad, next stop de sims huisdieren. :cool:

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe. En daarna college ofzo..

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is tot nu toe echt geen standaard de sims uitbreiding. Het lijkt natuurlijk wel op de sims op vakantie, omdat je op vakantie kunt, maar voor de rest lijkt het er helemaal niet op. Lees die review op de vorige pagina maar eens. Je kunt helemaal met je sims op avontuur (vandaar de naam).

8. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als die niet vastloopt? :cool:

Edit:

Vond em wel sterk. :+

[gt]59233[/gt]

Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^Dat is meer een topic voor Dusky om te openen. :+ (al is het nog niet officieel bevestigd dat ie voor de 360 komt, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Met Natal zal het denk ik werken :9...)

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik denk niet dat dat geweldig werkt. Ik speel de Sims liever op de computer. Maar wat zou je met Natal moeten doen dan?

Er is trouwens ook een nieuwe stuff pack uit. The Sims 3 High End Loft Stuff. Luxe accessoires heet het in het NL geloof ik. Ik wilde hem installeren, maar ik heb het maar niet gedaan omdat dan al mijn custom content eraan gaat. En ik wil mijn Hummer en dergelijke niet kwijt :+

Ik zal weer eens een screenshot maken van mijn nieuwe huis.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat je met Natal heel veel van de moeilijkheden van het spelen met de controller kunt wegnemen.
    (net zoals ik de RTS ook wel zie doorbreken op de consoles door Natal, maar dat is offtopic :p)

Welke game het ook is; ik speel veel liever op de console. Er gaat niks boven die lekkere zachte bank... Lekker onderuitgezakt met een controller in je knuistjes.
    En je hoeft niks te installeren. :+

Mijn laatste Sims is dan ook op de Xbox geweest. :cool:

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach ik speel nu ook op de bank hoor :+ Gewoon computer aansluiten op je tv :p

Ik heb trouwens gevonden hoe je custom resoluties maakt in de sims 3:

Ga naar de file documenten/electronic arts/de sims 3/options.ini en verander daar de optie 'resolution xxxx yyyy 0' in wat je wilt. Standaard zijn namelijk alleen 16:10 en 4:3 resoluties beschikbaar en ik wilde 1920 x 1080 (aangezien dat de reso van mijn tv is)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De game is nu uit, zijn er meer mensen die Ambitions al spelen?

Net een oude familie verhuist naar de nieuwe buurt. Schrijfster ingeschreven waardoor je leuke challenges krijgt. Voor de rest nog niet veel gechecked.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben hem nu aan het binnenhalen. Ben benieuwd.

16. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oooh the Sims 3 al hele tijd niet meer gespeelt! Moet dat vakantie gedoe ook nog steeds zien te bemachtigen. Denk voor de zomervakantie weer eens ga beginnen met deze game. :eek:

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Same here, ik heb de vakantie versie ook nog niet gespeeld. Leek me toch niet zo vet.

2 minpunten van Ambitions zijn trouwens:
    - Nieuwe buurt is helemaal niet druk, ook geen toffe sfeer vind ik persoonlijk.
    - De game wordt een stuk trager.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die vakantie versie is juist megavet!

19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game wat? Ik heb Sims 2 nooit gespeeld.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Om AVHAHA's vraag uit het WTF topic te beantwoorden:

Ik neem aan dat je met de laatste expension pack Ambitions bedoelt? Ik heb het nog niet zo lang gespeeld maar tot nu toe is het wel leuk. Er zitten genoeg nieuwe mogelijkheden in. Je kunt nu ook geld verdienen met andere dingen dan je sim naar een gebouw sturen en hem de hele dag niet zien. Je kunt bijvoorbeeld ook als binnenhuis architect aan de slag en dan moet je huizen opknappen van andere sims. En ook daar begin je dan onderaan de ladder.

Maar ik had sowieso al vaak last van vastlopers alleen het lijken er nu wel extra veel, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet waar het aan ligt. Het is iig een bekend probleem bij EA dat hun game vaak vastloopt. Alleen tot nu toe hebben ze er nog niets aan gedaan.

Laatst bewerkt: 7 okt 2010

Deel Deze Pagina