Je bent niet de enigste En het mooiste is nog zeggen tegen je vriendin:''Nee ik heb te veel huiswerk, ik zie je morgen wel ja?'' En vervolgens keihard gamen!
Die shop om items te kopen tegen betaling is zo lame. Je moet zowiezo al met creditcard betalen en het feit dat het zo duur is. Dacht dat een familie game is maar kinderen hebben dus geen creditcard hoor en een hoop volwassenen ook niet. :/ Ik hoop dat mensen snel achter komen hoe ze de game kunnen modden om user made content erin te stoppen. Net zoals in de sims 1 en 2 waar dat standaard kon. Want dat was nog wel het leukste van de games. Om spullen van andere mensen in jouw game te stoppen.
Ik vind de Sims 3 echt achterlijk makkelijk geworden.. Ik was na 2 dagen al in de top van mijn carrière . Dus ik verdien mooi 2,000 per dag. Ja.. dan gaat het wel snel met de uitdaging.. The Sims 1 had je tenminste nog 15 vrienden nodig om bovenaan te komen. Maar voor de rest is het wel grappig alleen zo leuk als Sims 1 zal het wel nooit meer worden..
Ik heb hetzelfde "probleem" als jij toen ik hem even speelde. Hij is te makkelijk, zelfs EA heeft gezegd dat ze zich meer richten op de kanten van je personage zoals contacten, werken, uitgaan etc en niet meer op de primaire levensbehoeften. Aan de ene kant makkelijk aan de andere kant jammer! En inderdaad zo leuk als Sims 1 zal het nooit meer worden. Groet Daan03
Hoe regelen jullie dat, dat het spel geen verbinding maakt met internet als je het opstart. Telkens mijn internetkabel eruit halen is ook een beetje gekkewerk.
Ga toch huilen! /Mod Op deze site bespreken we geen manieren om illegale versie werkende te krijgen. Zie de FAQ voor meer informatie. Als je de FAQ toch open hebt staan, lees dan meteen even het stukje door over elkaar met respect behandelen en zo. ~Arjan
Maakt het dan uit dat hij connectie met de EA server maakt? Volgens mij kan het geen problemen opleveren.
Voor de sims 2 was er Modthesims2.com, daar haalde ik heel veel vanaf. Hopelijk komt er ook een goeie site voor de sims 3 dan. Maar ik speel echt hardcore. Ik heb een superdik huis met onder andere een museum, voor al mijn gevonden en gevangen spullen
Door te kijken bij je werk status menu. Zit volgens mij 2 naast waar je behoeftes staan of je moet eten/pissen/slapen/etc.
Staat dat naast de tijd ja? Niet gezien Maar ze zijn niet echt lui Ik haal mijn geld tegenwoordig binnen door geld uit bedrijven en door dingen te verzamelen (Haaien van 130 kilo).
Las laatst ergens dat je het meeste en snelste geld kan verdienen door boeken te schrijven. Als je boek schrijf lvl op max staat, verdiende je geloof ik 44.000 per week!