1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. paashaasschaamhaar

paashaasschaamhaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevonden, maar wat een verslavend spel is het :p, vanaf 9.30 tot nu non-stop zitten spelen.

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent niet de enigste8) En het mooiste is nog zeggen tegen je vriendin:''Nee ik heb te veel huiswerk, ik zie je morgen wel ja?'' En vervolgens keihard gamen!}:]

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Die shop om items te kopen tegen betaling is zo lame. Je moet zowiezo al met creditcard betalen en het feit dat het zo duur is. Dacht dat een familie game is maar kinderen hebben dus geen creditcard hoor en een hoop volwassenen ook niet. :/

Ik hoop dat mensen snel achter komen hoe ze de game kunnen modden om user made content erin te stoppen. Net zoals in de sims 1 en 2 waar dat standaard kon. Want dat was nog wel het leukste van de games. Om spullen van andere mensen in jouw game te stoppen. :eek:

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik vind de Sims 3 echt achterlijk makkelijk geworden.. Ik was na 2 dagen al in de top van mijn carrière :mad:. Dus ik verdien mooi 2,000 per dag. Ja.. dan gaat het wel snel met de uitdaging.. The Sims 1 had je tenminste nog 15 vrienden nodig om bovenaan te komen. Maar voor de rest is het wel grappig alleen zo leuk als Sims 1 zal het wel nooit meer worden..

5. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde "probleem" als jij toen ik hem even speelde. Hij is te makkelijk, zelfs EA heeft gezegd dat ze zich meer richten op de kanten van je personage zoals contacten, werken, uitgaan etc en niet meer op de primaire levensbehoeften. Aan de ene kant makkelijk aan de andere kant jammer! En inderdaad zo leuk als Sims 1 zal het nooit meer worden. ;)

Groet Daan03

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hoe regelen jullie dat, dat het spel geen verbinding maakt met internet als je het opstart. Telkens mijn internetkabel eruit halen is ook een beetje gekkewerk.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Door te wachten tot het spel legaal in de winkel is!

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ga toch huilen!

/Mod Op deze site bespreken we geen manieren om illegale versie werkende te krijgen. Zie de FAQ voor meer informatie. Als je de FAQ toch open hebt staan, lees dan meteen even het stukje door over elkaar met respect behandelen en zo. ~Arjan

9. GameKid360

GameKid360 Guest

Legaal ftw noobs.

paashaasschaamhaar, wat een leuke naam heb je toch. :')

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    in je firewall instellen

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het dan uit dat hij connectie met de EA server maakt? Volgens mij kan het geen problemen opleveren.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Link naar het stukje + de rekening als je alles wilt.

En dan voor de prijs verschilen tussen landen:

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
  14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor de sims 2 was er Modthesims2.com, daar haalde ik heel veel vanaf. Hopelijk komt er ook een goeie site voor de sims 3 dan. Maar ik speel echt hardcore. :p Ik heb een superdik huis met onder andere een museum, voor al mijn gevonden en gevangen spullen :p

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik zal het ook wel weer even doen.. Blijft wel een grappig spel :9

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe weet je welke dag het is als je sims geen werk hebben?

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Door te kijken bij je werk status menu. Zit volgens mij 2 naast waar je behoeftes staan of je moet eten/pissen/slapen/etc.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Staat gewoon naast de tijd.

@Grumpie:
    Dusky's sims zijn lui en werken niet. :+

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    :)

Staat dat naast de tijd ja? :+ Niet gezien :p Maar ze zijn niet echt lui :p Ik haal mijn geld tegenwoordig binnen door geld uit bedrijven en door dingen te verzamelen (Haaien van 130 kilo).

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Las laatst ergens dat je het meeste en snelste geld kan verdienen door boeken te schrijven.
    Als je boek schrijf lvl op max staat, verdiende je geloof ik 44.000 per week!:eek:

Deel Deze Pagina