1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb het spel net weer geinstalleerd. Nu even een mooi huis bouwen (met cheats voor geld) en dan proberen mijn levenswens te halen. :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha dit had ik nog helemaal niet gezien. Vette reclame idd. :+

3. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond hem ook wel grappig :)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de Sims ook weer geïnstalleerd (helaas niet alle uitbreidingen, dan loopt ie niet goed :mad: gvd 200 euro betaald blablabla) en heb ff een ventje gemaakt en ben begonnen aan een penthouse:

5. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dat ziet er echt goed uit! :eek: Ik ben nu zelf ook een huis aan het bouwen. Niet al te groot qua oppervlakte maar wel vier verdiepingen hoog (jammer dat je niet hoger kan). Heb op de eerste verdieping een zwembad gemaakt en op de hoogste mijn slaapkamer met balkon. :cool:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Spelen jullie dat je eerst geld moet verdienen dmv een baan of beginnen jullie al met lekker veel geld voor een leuk huis?

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Als ik alleen een huis wil bouwen gebruik ik gewoon meteen de cheats voor geld. Maar als ik serieus speel en m'n levenswens wil halen probeer ik het geld gewoon te verdienen.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    9/10 keer doe ik het gewoon met cheats. Ik vind huizen bouwen het leukste. En soms doe ik het echt met spelen. Alleen duurt het gewoon zo tergend lang voordat je daarmee leuke dingen kan doen. In de Sims 3 zonder uitbreidingen heb ik het 1 keer gedaan geloof ik. :+ En dan bedoel ik dat ik ook echt een heel groot, luxe huis zonder cheats heb gebouwd. Gewoon de hele tijd ver/aanbouwen. Screenshots zijn nog in dit topic te vinden. Ik begon toen ook alleen met een ventje en heb later een vrouwtje getrouwd, zoon gekregen, die perfect opgevoed zodat hij een supergoeie schrijver zou worden, hem uit huis gezet, daarmee verder gespeeld en daar ook weer langzaamaan een superdikke crib voor gebouwd.

En toen ambities net uit was heb ik het even gedaan, alleen had ik toen maar een bescheiden huis. En toen nachtleven net uit was heb ik ook heel even in een appartement gewoont, maar dat was zo klein dat ik gewoon gecheat heb en een dikke mansion gebouwd. :+

En nu heb ik gewoon een locatie waar eigenlijk een bar zat omgezet naar bewoonbaar en daar ben ik nu een penthouse aan het maken. De "begane grond" is nu klaar.

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De hele tijd als je iets "speciaals" (niet dus) doet dan vraagt ie tegenwoordig of je het wil delen op Facebook! 8) Zoals dat je in een auto hebt gereden die meer dan 40.000 waard is of dat je een baantje genomen hebt. Nee! Dat wil ik niet! Bovendien, hoe komen jullie aan mijn Facebook account?! :+

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Is het met uitbreidingen trouwens mogelijk om hoger dan vier verdiepingen te bouwen? Ik vind vier verdiepingen toch al redelijk hoog, maar ik wil nog hoger. :+ Ik zag dat je in Late Night wel een lift had, dus misschien kan je dan ook hoger bouwen?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor zover ik weet is het nog steeds 2 kelderverdiepingen + begane grond + 4 verdiepingen. Dan heb je 7 verdiepingen. :+ Lijkt me genoeg. :9

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je kan ook niet zeggen dat ze geen goed marketingbeleid hebben :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hoe maak je dan een kelder? Maar ik ga sowieso even kijken waar ik Late Night kan downloaden. Dan kan je toch ook een soort jacuzzi bouwen in het huis?

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ga ook maar weer eens de Sims downloaden, jammer dat het zo makkelijk geworden is :'-(

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]QsM3Nn4lV3w[/yt]

Het downloaden of het spel? :9 Want ik heb hem gekocht omdat ik hem juist niet meer illegaal aan de praat kreeg. :+

Mijn penthouse is af trouwens, dus nu moet mijn Sim beroemd acteur worden! Pics volgen.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Het spel downloaden, ik ga uiteraard niks voor deze melkkoe betalen :+

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ohh die tool heb ik dus niet, zal wel zijn omdat ik een niet gepatchte versie heb. :lol:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dan heb je alleen De Sims 3, zonder uitbreidingen en zonder patch idd. Want dat zat er daarna echt meteen in.

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik wil trouwens wel wat screenshots zien van je penthouse! Ik ga er nu een maken in de stad. :)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Overzichtsfoto's:

Topview:

Benedenverdieping:

Bovenverdieping:

Interieurfoto's:

[spoiler1]Hal:

Zitkamer:

Woonkamer:

Eetkamer:

Keuken (lege ruimte lijkt groter dan het is, vanwege de "groothoeklens"):

Overloop:

Master bedroom:

Kast master bedroom:

Master bathroom:

Kantoor:

2e slaapkamer:

2e badkamer:

Zaaltje (foutje met schilderijtjes is alweer gefixed :+):

Work in progress:
    [​IMG][/spoiler1]Alleen de WC op de 2e verdieping bovenverdieping staat er niet op, die zijn te klein om screenshots te maken.

Deel Deze Pagina