9/10 keer doe ik het gewoon met cheats. Ik vind huizen bouwen het leukste. En soms doe ik het echt met spelen. Alleen duurt het gewoon zo tergend lang voordat je daarmee leuke dingen kan doen. In de Sims 3 zonder uitbreidingen heb ik het 1 keer gedaan geloof ik. En dan bedoel ik dat ik ook echt een heel groot, luxe huis zonder cheats heb gebouwd. Gewoon de hele tijd ver/aanbouwen. Screenshots zijn nog in dit topic te vinden. Ik begon toen ook alleen met een ventje en heb later een vrouwtje getrouwd, zoon gekregen, die perfect opgevoed zodat hij een supergoeie schrijver zou worden, hem uit huis gezet, daarmee verder gespeeld en daar ook weer langzaamaan een superdikke crib voor gebouwd.
En toen ambities net uit was heb ik het even gedaan, alleen had ik toen maar een bescheiden huis. En toen nachtleven net uit was heb ik ook heel even in een appartement gewoont, maar dat was zo klein dat ik gewoon gecheat heb en een dikke mansion gebouwd.
En nu heb ik gewoon een locatie waar eigenlijk een bar zat omgezet naar bewoonbaar en daar ben ik nu een penthouse aan het maken. De "begane grond" is nu klaar.
Laatst bewerkt: 13 jun 2011