1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Awesome! Hoeveel verdiepingen zijn het? Want op die work in progress screenshot ziet het er best hoog uit. :eek:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het penthouse bestaat uit 2 verdiepingen. Ik heb trouwens net een zieke Irish Pub gemaakt. :cool: Ik vond Quackelstein's geen relaxede pub, dus heb ik gemaakt... McMurphy's!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De kroeg is nu helemaal af. Screens volgen later. :cool:

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nu mijn downloadversie aan het patchen. Dan ga ik eens kijken of ik ergens de stuff packs kan vinden en later misschien nog wat expansions. Hopelijk kan ik dan straks een kelder maken. :p

5. Seh

Seh Guest

Weet de laatste tijd echt niet wat ik moet spelen. Is dit nog een beetje te vergelijken met de oude sims? Dan geef ik deze wel even een kans denk ik. :)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Deze is makkelijker qua carriere maken, hier ben je in notime op het hoogste level.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is de laatste expansion een beetje cool?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Geen idee, ik kon hem niet installeren omdat hij moest patchen en dat weigerde hij :+

9. Seh

Seh Guest

Ben hem nu binnen aan het halen, heb al die oude sims games gekocht vind dat ik deze wel even mag downloaden. :+

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik kan ook niet patchen, en heb gewoon de hele guide gevolgd. :mad:

11. Seh

Seh Guest

Installing. :cool:

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ga je ook proberen om te patchen?

13. Seh

Seh Guest

Bij mijn download zit een bestandje met ''final patch'' dus met wat geluk hoef ik die alleen maar aan te klikken. En anders gaan we verder zoeken, tenzij patchen niet perse nodig is.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je hoeft niet te patchen om de game te spelen, maar er zitten wel een aantal fixes in. Ook zijn ze nodig als je expansions of stuff packs wilt downloaden. Ik speel nu al een tijd zonder patches, maar ik wil nu ook een kelder en andere toffe dingen bouwen. :+ Ik heb nu alles verwijderd, dus morgen maar weer eens proberen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik had een aantal keren meegemaakt dat ik mijn complete wijk kwijt was. Ja, dan hoeft het voor mij niet meer hoor. Raak ik ff 4 generaties van de familie 'trololo' kwijt. R.I.P. :'-(

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Oké ik ga het nu nog één kans geven. Nu even de normale Sims 3 installeren en dan op een website even alle patches vanaf het begin downloaden. Net had ik alleen de laatste gedownload omdat ik dacht dat alle voorgaande patches ook in die patch zaten. Als het nu niet lukt weet ik het echt niet meer. :{

17. Seh

Seh Guest

Verslavend spelletje wel (weer). _O_ Mijn levensdoel is het worden van een geheim agent, hard op weg. Als ik dat bereikt heb ga ik denk ik een gezinnetje stichten. :cool:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Blij dat ik em dan weer op Steam gekocht heb (paar maand terug met deal). :+

Wel geinig spelletje, ook me 1e Sims gelukkig want dan is het nog 'extra' leuk (lees nieuw).

19. Seh

Seh Guest

Wtf. Mijn schoonmaker (ja mannelijk) heeft al mijn computer en afwasmachine gesloopt. Klojo. :+

Hoe kan iemand zo ver krijgen dat ze een relatie met me willen? Ik heb nu een vrouwelijke beste vriend die rijk is en goed is in koken, ideaal dus. :p

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2011
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weten wat haar interesses zijn en veel flirten.

Deel Deze Pagina