1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Seh

Seh Guest

Ondertussen heb ik al een paar keer proberen een kindje met der te maken. :p Dus het gaat de goede kant op, alleen ze is nog geen huisgenoot. Krijg ik dan ook haar geld als ze bij mij komt wonen?:cool:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als ze alleen woont wel. Je kan er ook voor kiezen om je sim bij haar in te trekken.

3. Seh

Seh Guest

Heb het niet voor elkaar gekregen. 8) Heb maar een kind geadopteerd om de familie ''Baas'' niet uit te laten sterven als mijn eerste sim straks overlijd. Deze jongen moet dan maar een vrouwtje vinden, mijn eerste sim word bijna een opa (of althans de fase na volwassene).

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bij opties kan je instellen dat ze langer leven. Anders is het inderdaad veel te kort.

5. Seh

Seh Guest

Ah, ja mijn sim is nu al een ''oudere''. Dan zet ik hem maar even op wat langer. Duurt het dan zeker ook langer voor mijn kind oud word? Dat is dan wel weer een minpunt, elke keer dat eten geven word je niet goed van. :p

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Taart kopen, volwassen sim selecteren en dan de verjaardag van het kindje laten vieren. Daardoor gaat ie meteen de volgende fase in.

7. Seh

Seh Guest

Ah, ik zie het. Bedankt. :)

8. Seh

Seh Guest

Ik heb gepatched en nu doet ie het niet meer. :'-(

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Tot welke versie had je gepatcht? Ik had net ook een versie met "de laatste patch", maar dat klopte niet omdat ik daar niet eens een kelder kon maken. Ik had wel al een crack geinstalleerd en toen deed het spel het nog. Dus even de laatste patch 1.22.9 geinstalleerd en toen kreeg ik een disk error. Nu nog eens proberen om 1.22.9 te installeren zonder een crack, kijken of die het dan wel doet. :'-(

Edit: Het is gelukt! Nu kan ik eindelijk tatoeages maken en de borstengrootte aanpassen. :D Straks even kijken of ik ergens de Outdoor Living en Fast Lane stuff packs kan vinden.

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom installeren jullie niet gewoon alles en gooi je de crack van de laatste expansion er overheen? Fuck die updates.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Shiiit voor die shit heb ik vorig jaar echt nog 180 euro neergeteld. :+ En dan nog zonder outdoor shit en generations.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe games moet je ook niet kopen voor fullprice op Steam. :p

14. Seh

Seh Guest

Baas Bikkel is goed bezig. Hij heeft zijn levenswens (om geheim spion te worden) behaald, is getrouwd met een jonge volwassene (hij is zelf al een oudere :cool:). Eerst had ik een kind geadopteerd, die is nu een tiener. Zijn jonge vrouw heeft hij nu ook bezwangert, dus straks een gezinnetje van 4. :p

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb net een openbaar strand veranderd in een woonkavel. Nu heb ik een mooi strandhuis en ik sta er de hele tijd te vissen. :cool:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Cool, was nog van plan om echt een dope huis te bouwen. De standaard huizen zijn niet modern genoeg. Ga ik ook een strand huisje bouwen. :cool:

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wie gaat er dan ook in de standaard huizen wonen? Die zijn echt allemaal kut. Bovendien... het bouwen is het leukste in het spel. :+

Ik start nu een nieuw project: Ik ga een hele buurt maken. Van scratch. Dus eerst ga ik met Create A World de wereld bouwen en daarna ga ik het helemaal inrichten. En je raad het al... het wordt een western town. :cool:

EDIT: GVD kut EA! :mad: Probeer ik die shit te installeren op m'n windows partitie, omdat dat kutprogramma alleen voor windows is, heb ik het eindelijk gedownload in dat kutwindows, krijg ik het niet geïnstalleerd omdat je de sims 3 geinstalleerd moet hebben. 8)

EDIT2: Fuck het, dan installeer ik de sims 3 ook wel op de windows partitie.

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ga je er ook bekende western figuren erin gooien?

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe stad! Ik heb trouwens mijn strandhuis min of meer afgerond. Ik heb er echt een enorme kelder onder voor mijn vissenkommen. 8) Ik wil nu eigenlijk iets nieuws bouwen, maar heb geen inspiratie. :x

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het gaat ws niet lukken. Ik krijg die Create A World niet aan de praat. Altijd als er iets via windows moet lopen dan geeft het besturingssysteem problemen. Wat is het toch ontzéttend kut, dat windows.

EDIT: Fuck deze shit! Ik heb echt ontelbare woestijn werelden gevonden, maar als ik ze wil downloaden, dan wordt je doorgelinked naar het sims 3 forum, maar dan krijg ik de hele tijd een melding dat ik niet voldoende privileges heb om die pagina te bekijken. Fuck dat! Ik ben gewoon ingelogd!

Niet alleen dat trouwens, maar bij echt alles wat met CAW te maken heeft krijg ik die melding.

Laatst bewerkt: 8 jul 2011

Deel Deze Pagina