Wanneer je sim een boek heeft geschreven ontvangt ie zes weken lang elke week royals. Wanneer je een sim hebt die non-stop schrijft kan ie misschien 44.000 per week ontvangen maar het is mij niet gelukt! Veel verdienen kan zeker, ik kreeg zelfs voor een boek 2.400 royals elke week.
Royalties Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik met codes (alleen geld) speel. Ik heb wel een kast van een huis Maar als mijn sims een kindje (jongen dan ) krijgen en die gaat uit huis dan ga ik met die wel zonder codes doen.
Ik heb zelf 2 families gemaakt. 1 heb ik met cheat(alleen geld uiteraard) de ander zonder. merk dat ik veel meer met deze speel, omdat alles een stuk uitdagender is. Ook ben ik hiermee al een keer verhuisd omdat ik genoeg geld had verdient
Ik ben ook vrijwel zeker van niet. De Sims is niet echt een Xbox game vind ik. Ik had op de Xbox 1 De Sims: Erop Uit! en dat speelde echt kut. Ik blijf het mooi op de pc spelen.
Heb zelf ook de sims:erop uit op de xbox. heb het 5 min gespeeld, tot de conclusie gekomen dat het niet werkt en ben toen snel weer achter mn pc gaan zitten om daar de sims te spelen.
Ik heb The Urbz en The Sims 2 op de xbox en dat waren ook gruwelijke kut spellen haha, je werd gewoon doodgegooid met laadtijden.
En op een of andere manier was mijn sim bij De Sims: Erop Uit! altijd chagrijnig. Al die balkjes waren rood. Terwijl het bij de Sims op de pc supermakkelijk is je sim in een goed humeur te houden.
En is deze sims game wat? Vond de sims 1 altijd geweldig, 2 nooit gespeeld (behalve dan soms bij een vriend)
Wauw, ik kan hem ook aan. Niet verwacht. Zal het een beetje lekker werken ? Grafisch vind ik het niet zo erg als ik hem maar op normal kan spelen. Zolang het maar een beetje vlot gaat! Toch maar eens proberen ondanks dat ik vaak Sims bash. Uiteindelijk blijft het meestal toch wel erg vermakelijk.
Ik speel het ook op superlage settings (bijna alles op zn laagst), en het is ook nog steeds leuk om te spelen. Ik voed de zoon die mijn sims hebben gekregen nu helemaal op (met die eigenschappen uitkiezen) zodat het een goede schrijver wordt omdat ie dan veel verdient
Ik vond de Sims 1 echt supervet.. Ik ga ook ff kijken of mijn PC het aankan . WTF, elke Sim uitbreiding heeft een eigen aparte pagina bij srl