Mijn vriendin is nu forensisch analist ofzo met haar sim, en heeft nu ook idd een politieauto voor de deur. Ze verdient nu zo'n 800 per dag.
Mijn dude was sportlegende en mijn vrouwtje die heeft niks te willen Maar ik heb mijn vent ontslag laten nemen en nu moet ie alles gaan verzamelen. Alleen ik kan die laatste ruimtesteen, die laatste paar edelstenen en dat laatste metaal niet vinden. Maar mijn jongetje wordt baas. Ik speel nu nog met codes Maar als ie het huis uit is ga ik met dat jongetje zonder codes spelen.
Nog leuke extras die je unlocked met een sportlegende? Er is een sportlegende bij mijn huisje ingetrokken maar heb alleen ontdekt dat je handtekeningen kan uitdelen bij het stadion. Nope, een Spy! Heb al heel wat keren opslag gekregen.
Je kan handtekeningen uitdelen op verschillende plaatsen jah. En dan kan je gesponsord worden door Barrie's Friettent ofzo, net waar je handtekeningen uitdeelt. Of dan krijgt Barrie's Friettent meer omzet en als jij die dan bezit krijg je meer geld ofzo.
Ik heb er aan toegegeven, ik ben de Sims gaan spelen Ben nog niet zo heel ver en ga zonder cheats spelen. Mijn sim is journalist, verdien 240 euro per dag Vanavond weer verder spelen. Moet trouwens wel zeggen dat ik de camera besturen echt zwaar kut vind werken hoor.
Ik woon nog steeds in hetzelfde huis.. Als ik iets van 50,000 heb ga ik verhuizen. Aangezien mijn vrouw en ik ongeveer 3500 per dag verdient schiet het wel aardig op. Had 40,000 maar heb een recept gekocht voor 10,000 . Dus nog even doorsparen
Ga binnenkort ook wel even beginnen na al de positieve reacties. Nu moet ik hem eerst nog even vinden.
Thanks. Volgende beroep zal dus spion worden als ik een nieuw huis heb gekocht. Heb em al wel gemaakt maar mn sim is nog te arm. Ohw ik heb trouwens gemerkt dat je kan investeren in verschillende winkels/bedrijven (zelfs de in de criminelen) iemand idee wat het doet of je er ook goed geld ee verdiend? Heb et nog nie gedaan want ben aan et sparen voor huis.
Politie worden is wel lachen, beetje de prullenbakken doorzoeken van je buren en sims lastig vallen met vervelende vragen. De eerste investering is om geld te verdienen, daarna kan je de tweede investering doen en dan bezit je de zaak. Het leuke daaraan is dat je werknemers kan ontslaan, dus als je iemand haat koop je gewoon z'n werk op en ontsla je die persoon.
Ik blijf moeite hebben om los te komen van dat plassen, douchen, slapen en eten (om nog maar over alle andere standaardhandelingen zwijgen) en dat i.c.m. een baan.... Als je echt iets anders wilt doen, lijkt het alsnof je zo weinig tijd hebt. Iemand tips hoe hiermee om te gaan? Of is gewoon 2 dagen niet op je werk komen (begreep dat je bij de 3e dag niet verschijnen kan oprotten) een leuke manier? Je verdient dan niks he... Dank voor jullie hulp. ps al wat gekocht met die 1000 gratis punten? Argh.. nu moet ik ook nog eens "echt" maar de wc... wat een kwelling!
Hmm gaat in principe wel vanzelf, heb er geen last van. En ook tijdens het werk eten ze gewoon en zeiken ze gewoon, alleen 's ochtend heb je maar een uur de tijd en dan kan je kiezen uit snel wat eten of douchen/naar de wc en dan is je uur voorbij
Een recept voor 10.000? wtf Maar ik heb nu 100% van de ruimtestenen, maar nog steeds geen nieuwe edelstenen of metaal. Weet iemand of je dit toevallig op een speciale manier moet verkrijgen of dat je dat gewoon moet vinden? Want ik ben alle plekjes volgens mij nu al wel minstens 1 keer langs geweest. Maar je kunt gewoon een snelle hap nemen he. Maar ik heb gewoon het duurste bed, dat is echt een goede investering, dan hoeven je sims niet zo lang te slapen. Ook laat ik ze altijd heel veel eten bereiden en dat stouw ik dan allemaal in de koelkast, zodat ze het 's morgens niet meer hoeven te bereiden. Dan kunnen je sims 's avonds na het werk nog iets doen en op hun vrije dag. @ Fireballs: Wat voor punten?
oke check, danku. Heb nu 3 sims families, en ze wonen allemaal of naast elkaar, of tegenover elkaar. Best grappig om te zien dat ze gewoon doorgaan met hun levens en het zelfs nog beter doen als wanneer ik ze begeleid