Heb je goede doelen in de sims dan? Maar wat ik me afvraag: Kan je je kind oudere laten worden terwijl je sims zelf nog jongvolwassene zijn? Want ik heb het leven van de sims op het allerlangst gezet (960 dagen), maar dan laat ik ze gewoon verjaren (met een verjaardagstaart) als ze er klaar voor zijn. Maar zou je dan ook gewoon je kind ouder kunnen laten worden dan jij? Ik ga nu proberen rob & big's huis na te bouwen. Dat is echt zo'n mooi huis zeg. Alleen zal het niet lukken vanwege de slechte bouw opties in de sims (3[noparse])[/noparse]. Hoe ga trouwens vanuit het hoofdmenu gewoon naar de stad (bewerken) zonder eerst je familie te laden en zo?
Ja, en ik kan hem nog niet eens gebruiken omdat ik Cooking level 9 ben en ik moet level 10 worden. Dat komt vanzelf wel
Volgens mij wel ja. Kan nu bijna alle gerechten maken . Ik ben nu bezig mijn vrouw aan de top van haar politieke carrière te krijgen. Gaat wel aardig. Ook vrij makkelijk om geld binnen te halen voor haar baan
Nee je kan het niet online spelen. Je kan echter wel dingen (huizen en zo) uploaden en downloaden. Maar ik heb ff een vraagje over die levenslange beloningen en beloningspunten. Mijn kerel die heeft heel veel van die beloningen, bijvoorbeeld 'gewaardeerd auteur', waardoor je voor elk boek meer royalties krijgt. Maar die heeft daar niks aan. Zijn zoon voed ik echter als schrijver op en die heeft er wel veel aan, maar daar staat de beloning er niet tussen. Erg raar. Hebben (jong)volwassenen meer beloningen dan kinderen of heeft dat ergens anders mee te maken?
Zo, halve middag zitten spelen Mijn ventje heeft inmiddels een blondje aan de haak geslagen Net met elkaar getrouwd en er komt een koter aan Zij is btw politiechef als ik het goed heb en ze is rijk staat er Straks even het huis wat verbouwen en een verdieping erbij bouwen, tof spel, had niet gedacht dat ik ooit de Sims echt hard ging spelen
Ligt aan je eigenschappen. Als je een computernerd maakt wil die ook alleen maar een nieuwe computer en een nieuwe spelcomputer e.d. en krijg je ook andere beloningen...
Dat is dan toch raar want mijn kerel, die die beloning wel heeft, is helemaal geen schrijver, hij heeft niet eens niveau 1 van schrijven. En dat is hetzelfde met schilderen. Maar zn zoon, die wel schrijver is (niveau 7 dacht ik), heeft die beloning niet. En hij heeft zelfs als levenswens om niveau 10 van schrijven en schilderen te bereiken. Ik heb trouwens een handige mod gedownload, zodat het spel al die filmpjes overslaat aan het begin, dus hij gaat meteen het spel laden. Dat scheelt echt uren www.modthesims.info
Zitten wel erg zieken huizen die je kan downloaden daar zeg Zit er wel aan te denken dat te doen, alleen ookal zit ik bij the sims 3. Lees ik bij DL instructions: Zal deze werken in the sims3 of niet?
Ik snap helemaal geen zak van waar het daar over gaat (en ja ik kan wel goed engels), maar als je gewoon een huis in het sims 3 gedeelte download en die in de sims 3 wil stoppen, dan zal dat gewoon werken.
Omg ik kom er net achter hoe je een huis op het strand kan bouwen! Er zijn een paar community lots dat een strand is. Als je de lot type omzet en er grond voor wonen van maakt kan je op het strand wonen!
Ik ben nu (eindelijk) verhuist, van mijn huisje die iets van 11,000 waard was naar een huis die 78,000 waard is . Nog even van alle meubels/accessoires de duurste maken en dan is de uitdaging ook al weer weg :{.
Morgenavond lekker Simmen, ik ga denk ik een vrouw met 3 kindjes nemen Kijken hoe snel ze carrière kan maken en dat ook nog eens combineren haha!