1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mijne wilde 300.000 :+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het domme is dat meubels niet eens meetellen, dan is het bijna onmogelijk. :mad:

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt zo fucking irritant.... (toch leuk)

Mijn Sim is echt altijd moe. Ik laat hem slapen van 19:00 tot 06:00. Dan gaat ie werken en vervolgens moet ie eten, schijten en douchen. Daarna moet ie weer slapen. ( Het is dan weer 19:00) op die manier kan ie toch geen sociale contacten opbouwen....

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik koop altijd het duurste bed, scheelt enorm. ;)

5. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    als je dan een duurdere WC-Pot loopt moet ie dan ook minder vaak schijten :confused: |:-

Ben niet zo'n ervaren Sims speler :D

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat niet. Maar met die levenslange wenspunten kan je daar wel een beloning voor kopen dat je minder vaak naar de wc moet. Maar het duurste bed geeft meer energiepunten dan een goedkoper bed.

En meubels tellen wel mee hoor ;) Mijn huis is ongemeubileerd namelijk 120.000 waard en gemeubileerd is ie 270.000 ofzo waard (wat ook steeds minder wordt, omdat je meubels minder waard worden). Maar je kunt gewoon ff een dure auto bij kopen, die tellen ook mee, om die wens te halen en daarna de auto weer verkopen.

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer de echt vette mods (object) op www.modthesims.info verschijnen voor de Sims 3.

EDIT: Wow ik zie net wel een mooi huis staan :eek:

link

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten echt gruwelijke huizen tussen zeg daar. holy shit..
    *is zwaar geirriteerd dat andere het wel kunnen en het bij mij alleen maar vierkante, onpersoonlijke blokken worden:+

8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kreeg bij de digitale / download versie 1000 punten gratis om die te spenderen in de online Sims 3 winkel (ongeveer 10 euro). Als je ziet wat je kan kopen vraag ik me echt af wie zo gek is om voor dat bedrag alleen al een digitale keuken te kopen van 1 237kB 8)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal eens een plaatje laten zien van mijn huis. Het is wel een beetje een verouderde versie, de moestuin is veranderd, en er staat nu een muur om het perceel (zo'n witte, die je bij hekken kan vinden) en in de tuin staat nu een speeltuintje voor het kind en ik heb een stukje grond omgebouwd tot display voor mijn grote ruimtestenen.Het huis staat op een perceel van 40x40, niet het grootste dus, dat is 60x60, maar daar ga ik wel voor als de zoon uit huis is.

Huis voorkant:

Huis achterkant:

Mijn vissende dude (in het parkje naast zijn huis, wat ik heb aangelegd), Nick Jensen:

Mijn luchtgitaar spelende chick die Nick heeft geplayed, Darlene Jensen-Bunch:

De zoon, nu al een echte player, die later een rijke schrijver wordt, (in het huis van dat meidje, no way dat mijn huis zo lelijk is :+) Chris Jensen:

Mijn dude, in de tijd toen ie nog alleen woonde en aan zijn carrière werkte, was een potje aan het schaken:

En zo lag het huis op dit perceel eruit, nadat het gebouwd was:

Tussenstage:

Mijn huidige moestuin (en een stukje van de fitnessruimte):

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weer iemand die oog heeft van wat mooi staat en wat niet:+
    moet me er toch echt is in gaan verdiepen om een keer een mooi huis zelf te bouwen.
    wat ik tot nu toe zelf maak is elke keer een zo groot mogelijk blok om zoveel mogelijk dingen in te proppen, wat eigenlijk totaal niet nodig is

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie wel dat in de hoek van dat laatste plaatje er nog zo'n fucking lelijke eettafelgeval staat die ik altijd koop voor in de woonkamer voor als er een feestje is. :+

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Al gevonden.

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat is eigenlijk een handige eigenschap, gewoon voor het algemeen. Ik heb nu die 3 voor te schrijven (boekenwurm, perfectionist en nog 1, artistiek ofzo) en ik heb 'makkelijk onder de indruk', maar daar heb je niks aan, want het enige wat je er mee kan is iemand een compliment geven. Ik heb nu dus vier eigenschappen, en mijn gastje is nou tiener, dus als ie jongvolwassene wordt kan ik er een 5e bij kiezen.

Maar ik heb nog even wat screenshots gemaakt:

Huis voorkant:

Huis achterkant:

Zoon, Chris Jensen:

Chris' kamer + stukje bovenverdieping:

Fitnessvleugel:

Woonkamer + stukje hal & wc:

Keuken + museum (begane grond - edelstenen, insecten, schilderijen) + parkeerplaats 2:

Museum (kelder - metaalvoorraad, opgehangen vissen, ruimtestenen (klein en gigantisch)), museum buiten (grote ruimtestenen):

De overloop, ofwel 'the blue room', want de favo kleur van Nick is turquoise:

Bovenverdieping (master bedroom, badkamer, muziekkamer, gang):

Studeerkamer (let op alle onderscheidingen):

Metaalvoorraad ingezoomd:

Nog een keer keuken + museum begane grond, alleen vanuit een andere hoek:

Het speeltuintje is inmiddels wel weg, aangezien de zoon opgegroeid is tot tiener.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    waarom een metaalvoorraad-kamer?:+
    en hoe verdien je van die onderscheidingen?
    en waarom een bar in de fitness zaal?:+

Wat ik meestal ook als eingeschap doe of charismatisch, flirterig of romantisch.
    Altijd handig voor als je vrienden moet maken.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou je moet iets achter de hand hebben natuurlijk :+ Hij heeft gewoon allemaal erts gevonden en laten smelten en dat moet ik ergens kwijt :+

Die onderscheidingen die krijg je via de post binnen als je een vaardigheid maximaal ontwikkeld hebt.

En je krijgt natuurlijk dorst onder het fitnessen, dus je moet wel voldoende kunnen drinken :+

Trouwens over die levenslange beloning 'gewaardeerd auteur': Hij kost 30.000 en je kunt hem kopen vanaf de leeftijd 'tiener'. Dus spaar al je wenspunten op voor die beloning (als je schrijver wilt worden natuurlijk), dan gaan je royalties omhoog. De zoon heeft nu bijna 30.000 wenspunten en dan ga ik hem meteen kopen.
    De 'vlotte leerling' beloning is ook een must have.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kom je trouwens aan die ijzer erts etc?
    als astronaut ofzo?

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon door de buurt rennen en oprapen. Je kunt voor 40.000 ook de 'verzamelhulp'-beloning kopen, waarmee vissen, insecten, zaden en edelstenen, ruimtestenen & erts gewoon op de kaart aangegeven staan.

*Screens in startpost geupdate.

Als je nog een leuke screen hebt voor in de startpost, post hem hier dan ff, dan zet ik hem erin.

EDIT: Ik heb de beloning :D Gewaardeerd auteur. Dus. Nu weer verder spelen. Ik wil de levenswens (niveau 10 schrijven & schilderen) voltooid hebben als ie nog tiener is.

Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kreeg voor mijn laatste boek trouwens (het 8e wat ie geschreven heeft in zn leven) royalties van $1406 per week (en dan 6 keer). Dus het heeft wel geholpen. Maar het boek was wel een satire, waar je het meeste geld voor krijgt (maar het meeste wat ik hiervoor gehaald had was 600 ofzo).

Trouwens, als je de eigenschap 'einzelgänger' hebt, gaat je sociaal dan minder snel achteruit? Want dat is het enige wat het schrijven in de weg staat ongeveer.

En weet iemand een snellere manier om van stress af te komen dan door een bubbelbad met een badeendje te nemen?

Laatst bewerkt: 21 jun 2009
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mooi huis Dusky, ik heb zelf ook een groot huis gebouwd maar die ziet er een beetje raar uit omdat ik ben begonnen met een klein huisje en elke keer een ruimte erbij heb gebouwd wanneer ik weer geld had. Wel vet om oude foto's van het huis terug te bekijken en hoe het is geëvolueerd tot mijn huidige huis.

Edit:

Haha ik heb ook een fitness ruimte en ja daar staat ook een bar. :9

Maar mijn fitnessruimte is uitgebreid met een douche-ruimte.

Laatst bewerkt: 21 jun 2009
  20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lijkt dit niet op een doucheruimte dan?

Maar mijn huis was eerst ook kleiner, zoals je op de vorige pagina zag. Ik heb ook de hele tijd een kamer bijgebouwd. Maar wel dat het er een beetje mooi uitziet, de hele tijd alles symmetrisch. Eerst had ik namelijk 1 kamer aangebouwd, daarna aan de andere kant (zoals je ziet bij het 'tussenstage' plaatje) en daarna nog een verdieping erop gezet, en het middenstuk uitbreidt en de tuin veranderd.

Maar ik ga zo weer spelen en ik denk dat ik nou de zoon uit huis laat gaan. Krijg je je diploma vanzelf eigenlijk als tiener, of is dat gewoon als je verjaart naar jongvolwassene?

En weet iemand dat van de eigenschap 'einzelganger' of dan je sociaal minder snel achteruitgaat?

Deel Deze Pagina