1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een dag nadat de game officeel uit kwam was er al zo'n converter te downloaden zodat je je "halve" sims kon upgraden naar de "volle" sims.
    Och EA wat zijn jullie toch slim:+

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Converter heb ik nergens kunnen vinden, iemand die me een pm kan sturen O-)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Op de sims 3 site kan je de 2de stad gewoon downloaden.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is niet alleen de 2e stad die je mist. ook heel veel meubels, kleding, conversatie mogelijkheden etc etc.

Die 2e stad moet je sowieso v/d sims site af halen gezien die ook niet in de retail versie zit geloof ik.

@corona, you've got mail

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oww.. ja dan wil ik ook wel een PM :cool:

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kunnen jullie zelf niet zoeken ofzo:+

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar wat missen er dan eigenlijk voor 'opties', behalve die nieuwe stad? Meer voorwerpen ofzo?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe stad zit er niet bij. die moet je dus kennelijk van de sims 3 site af halen. Er zitten gewoon meer meubels, kleding stukken, uiterlijk opties etc.
    en ik geloof ook de aantal mogelijkheden die je kan selecteren in een gesprek.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok. Ik vond er al verdacht weinig shit inzitten. Ik dacht echt zo 'wtf, hoe kan dat nou weer?'. :+

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    omdat je een piraat bent:+

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou dat wist ik toen nog niet dat ik met een 'demo' speelde. Ik dacht dat EA gewoon een verneukt spel had gemaakt, om ons te naaien, zodat we wel extra shit móeten kopen.

Arrr

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je kan zeker niet met je gezin naar die nieuwe stad gaan? Ik kan iig geen opties vinden :{

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat kan niet. Dat kon in de Sims 2 ook niet. Maar maak je geen zorgen, alleen de kaart is anders van de stad. De rest is hetzelfde (afgezien van de families die er leven): Alle winkels en alle banen, zijn precies hetzelfde.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    me 2!

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De orginele stad is overigens veel toffer dan de stad die je via EA moet downloaden hoor. Aangezien de originele bij het strand ligt en de andere niet. Ik was in de gedownloade stad begonnen omdat ik dacht die zal wel toffer zijn omdat ze die er uit hadden gelaten maar toch al snel weer geswitched.

(kopie maken van je sims + huis en die kopieren in de nieuwe stad als je wilt verhuizen trouwens.)

En over meubels er zit zowiezo al weinig meubels in hoor geen jacuzzi geen pinball automaat. En nog een hoop andere stuff waar ik nu even niet aan denk maar toch wel mis.

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had eerlijk gezegd dat ze met de Sims 3 verder zouden gaan met de Sims 2 + alle uitbreidingen (iig dingen zoals seizoenen, studentenleven, apartementsleven en gaan het maken) maar ze hebben gewoon alle opties en voorwerpen er weer uit gehaald zodat men weer nieuwe uitbreidingen kan kopen. Maar mij niet gezien hoor, die geldklopperij. Arrr dat is niet de stijl van een pirate arr!

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nu mijn xbox kapot is toch ook maar weer de sims 3 opgepakt. Ben net begonnen met een leuk huisje te maken. Het laten leven vind ik nooit zo leuk maar het bouwen van huizen blijft cool.:cool:
    In de spoiler een paar screens van het huis waar ik net mee bezig was.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wel vet, is weer is wat anders

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    weet iemand miscshien hoe je een familie waar je niet mee speelt(dus niet de active family) in een huis plaatst wat je voor ze gebouwd hebt, ik heb al ff rondgekeken maar kan het niet vinden.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    naar edit town gaan. en dan kan je de gezinnen die rechts onderin de balk staan naar een huis slepen. mits zij een groot genoeg budget hebben uiteraard.

Deel Deze Pagina