1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De start van de XBOX!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Spazz(xbox), 10 dec 2001.

  1. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb eff een vraagje ... ikz ti duzz weer te twijfelen om een XBOX te kopen maar jah iets houdt me tegen.

    Er is te veel onduidelijkheid over deze console!!!! Ten eerste ": Welke games starten met het begin van de XBOX???????
    Ten tweede: Hoe duur wordt hij nou precies in ned. guldens!~!!!!??????
    Ten derde: Wat is nu precies de start datum!!!?????
    Ten vierde: Ze zeggen dat MGSx op de xbox uit komt en gta3 ... maar er is nog steeds onduidelijkheid , ik heb nog nergens gezien dat de makers (konami) van mgs gezegd hebben dat ze dat gaan uitbrengen. , verder heb ik wel alle volle vertrouwen in microsoft .... ze zullen heus niet de XBOX laten vallen omdat hij niet goed verkoopt ofoz... ze hebben geld genoeg!!!!! , ik weet zeker dat ze het er de beste uit willen halen. Alleen het belangrijkste zijn de games !!!! Als er maar goeie games uit komen !!!! das het punt waarop ik blijf haken!!! en de onduidelijkheid natuurlijk!!! , maar ok ... , misschien kan iemand zijn mening zeggen hierover!!!!

    Later Spazz!!!!!:confused:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een aantal onduidelijkheden kon je oplossen door wat research :)

    De Xbox komt uit in Europa op 14 maart 2002 voor €479. Dat is 1055,-

    De lineup aan games zijn precies dezelfde games die op dat moment ook in andere regios te koop zijn

    Konami zegt nog wel steeds MGS X te ontwikkelen voor de Xbox

    GTA 3 zal ook nog wel komen, waarschijnlijk koop MS Take Two over..
     
  3. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah!!!!

    Jah denk je dat ik nog geen research heb gedaan ... natuurlijk heb ik dat gedaan ... maar nergens staat het duidelijk aangegeven. duzzzzz , jah ... jij zegt wel dat gta 3 bijv. op de xbox uitkomt ... maar waar staat dat!!!!!!:confused: ennu MGSx heb ik ook nog nergens van gehoord , en ik lees veel rustig maar ..... ik weet ook wel dat gamecube gewoone cht saai is .. ik ben tegen nintendo !!!! vroeger nie , maar nu ... jeeezzzz , mario deel 1234334 echt erg ..... maarru jij zegt da wel wouter maar waar staat het??????
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zoek bv op www.teamxbox.com even naar MGS x Konami

    Er waren eerst geruchten dat MGS X niet zou komen, maar een tijdje later had Konami MGS X toch nog netjes op hun release list staan.

    GTA 3 is nog gepland voor de Xbox, en zal hoogstwaarschijnlijk ook komen
     
  5. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha ok .... alleen toch heb ik zo iets van zou ik het nou kopen, en welke spel raad jij het beste aan om erbij te nemen in het begin?????
     
  6. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    HALO!!!!
     
  7. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO!!! jah daar heb ik aan zitten denken !!!! maarru .....is dat niet hezelfde als tribes 2 ongeveer .... ik vond tribes 2 kei vet totdat ik het ahd ... het viel vies tegen... echt wel .... maar jah vodn halo hetzelfde eruit zien en jah ongeveer hetzelfde denk ik ......., mijn buurjongen gaat ps2 kopen morgen ... ik raad het hem af ... maar jah het is al te laat. ,maar jah ... ik zie wel bij hem of het echt een goeie console is...... , maar ik hoor alleen maar positieve dingen over de x-box en ik hoor ook alleen maar negatieve dingen over de ps2 ..... maar zijn er geen nega. over de x-box en posi. over de ps2 ..... heeft de ps 2 iets wat de x-box nie heeft .... kwa vette spellen en kwa anderen stuff????
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    PS2 heeft NU al GTA3 en THPS 3.. PS2 is wel goeie console, maar als je nu een PS2 gaat kopen kan je denk beter wachten op Xbox.. ligt maar net aan jebudget
     
  9. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar met de x-box kan je toch langer mee doen ... vele hoge hardware zooi dat erin zit .... en bij d eps2 niet .. ik wil gewoon dnek ikw at nieuws !!! heb een playstation ... ik heb het nu wel weer met sony gehad
    ;) . maar ok ... ik moet nog eff nadenken .. toch nog tijd genoeg :p
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk gerust na. Het is uiteindelijk je eigen keus.

    En nog een verzoekje. Zou je voortaan iets overzichterlijker kunnen typen of het in ieder geval proberen. Je posts zijn nu bijna onleesbaar.
     
  11. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah joh .......
    Dit beter
    ik weet niet wat jij overzichtelijk vindt
    Maar de posten die ik net heb getypt
    die heb ik op school moeten doen
    snap je???
    daar moet alels vlug vlug vlug ... leraar kan langskomen etc. duzzz , is dit beter????
    jeeezzzz :confused: }:] :cool:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah ik vond de puntjes zwaar irritant :). Niet dat mijn zinnen altijd goed zijn, maar ik probeer ze altijd normaal leesbaar te houden.
     
  13. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha het zijn de puntjes, ok dan doe ik geen puntjes meer , is het dan goed , of valt er nog wat te klagen?????8)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan is het goed hoor jongen :)
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    kan mijn zoon zijn, ik kan ook niet typen!

    Anyways, om effe in de band te springen, halo is in vrijwel geen enkel opzicht met tribes te vergelijken, er zitten vehicles in, maar daar houd het ook bij op.

    die vehicles worden anders bestuurd, en hebben totaal andere manieren van bewegen en besturing etc. (ze zijn veel plezieriger als je het mij vraagt -mening)

    verder uhm, schiet je dingen dood.
    maarja daar zijn tribes en halo shooters voor 8)

    halo is niet echt een tactical shooter zoals ghost recon, meer een good o'll shooter alla doom/quake/unreal

    je KAN het heel tactisch gaan doen, zoals ik zelf graag speel, maar dat bepaal je helemaal zelfs.
    sommige situaties vragen er wel om, die overleef je simpelweg niet met domweg schieten 8)
    veel interactie met de omgeving en voertuigen (herladen achter rotsen, schuilen, en de voertuigen die de nodige vuurkracht geven om missies te halen) etc

    ik zal nog eens een reviewtje op de site gooien als wouter niet snel zijn box en halo krijgt
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mirik maak jij nou maar ff snel een goede en lang Halo review ;) Dan hebben we tenminste wat leuke content :)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    als ik morgen op me werk niks te doen heb: JA
    :)
     
  18. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een vraagje:
    Xbox will launch with a full range of cool peripherals including 8MB custom memory card, advanced AV pack and DVD movie playback kit.

    Bij de xbox moet je die DVD movie playback bij kopen????
    Zie http://www.planetxbox.com/hardware/system/

    Die playback kit weten jullie wat dat inhoudt????? ik snap het niet. De ps2 heeft wel een playback dvd kit maar de xbox niet. Wat houdt dat in???? kunnen jullie mij dat vertellen???

    P.s. Kobold , Ik raad je zwaar aan om unreal championchip te kopen als je hem kan krijgen , want die graphics zijn zwaar om te smullen!!!!! wow wat zien die er goed uit!!!!

    Ben Unreal torunament fan, speel het veel, nu eff nie , meer half-life counterstrike, maar dan toch , die graphics , zeker , ik ben er echt van overtuigd om zo'n xbox te kopen, ook al heb ik geld problemen!!! het is de moeite waard denk ik.
    ;)
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik speel niet evcht online, maar misschien haal ik UC wel.

    ik haal zeker voor mijn pc unreal 2 en unreal warfare enzo


    de dvd playback kit heb je nodig omdvd's te kijken
    als je die niet hebt kan je ook geen dvd's kijken!
     
  20. Spazz(xbox)

    Spazz(xbox) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah das wel een nadeel , dat je dvd playback kit erbij moet kopen, maar jah , kan nie alles hebben , ik dnek dat het nog steeds de moeite waard is, en ik dnek ook wel dat er hele goeie spellen op uit komen. Verder ken ik 3 mnesne in mijn klas die een ps2 hebben, en die hebben er allemaal spijt van. ondanks de goeie spellen.

    Het komt wel goed denk ik, ik denk ook wel dat de xbox goed doorslaat op de markt.
     

Deel Deze Pagina