1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van MM3

Discussie in 'Algemeen' gestart door FreeShooter, 9 feb 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    gelukkig

    hehe, na veel oefenen en 100 keer dat rotstuk rijden heb ik een nieuwe beste tijd 1.00.06, net nie onder de 1 minuut, maar het moet maar en met het weekend voor de deur, wie weet???????

    btw, is het niet beter iedereen alleen met z'n snelste tijd erin te zetten, straks staat iemand en 5 keer in.

    btw2, als je het parcours de eerste paar keer rijdt kun je het beste zoveel mogelijk hekjes en voetgangerspalen (je weet wel die dingen midden op de weg) omver karren, die komen na een tijdje niet meer terug. errug handig, want ze liggen vaak in de ideale lijn

    edit: maar liefst 317 views en maar 20 berichten op dit moment, kom op mensen, pak MM3 er weer eens bij en begin te racen:D
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2004
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    schakelen jullie zelf of hebben jullie hem op automatisch staan? want ik rij niet sneller dan 1.08 :'-(
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Re: gelukkig

    Ha, ha, je wil niet weten hoe vaak ik dit spel heb lopen spelen toen die mm3challenge er was. Ik zal dat spel zelden aanraken. Bovendien heb je nu PGR2...Ik denk dat er meer als mij zijn...
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    PGR2

    zeker pacboyslim, er is nu ook PGR2(zie de tijden van de banen van PGR2), maar dat betekent niet dat de aarde alleen maar om dat spel draait, het is ook wel eens leuk om die gouwe ouwen uit de kast te halen, zoals MM3. en je hoeft niet hoor, niemand die je dwingt.

    btw, k heb een nieuwe tijd, 59.68, joepiedepoepie:D
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb nu de 1e keer een 1:09.06 maar er komt nog wel verbetering in hoor wacht maar af!

    /edit: nu een 1:03.60 na de 2e keer
    /edit: een 1:03.04
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2004
  6. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste tijd is 1.07.92
    Het aantal botsingen heb ik niet geteld.
     
  7. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet de finish na 58.24 aan zich voorbij schieten*) _O_ .
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    ouch, die zag ik niet aankomen niekname, errug stevige tijd _O_ _O_ , kwas vanmiddag ook weer ff aan het racen, maar het is nu meer botsen dan racen

    @roedos, handmatig schakelen? we gaan toch niet moeilijk doen als het makkelijk kan:cool: het gaat volgens mij automatisch beter, anders moet je ook nog gaan letten op je versnellingen, tis al lastig genoeg met al die lantaarnpalen:9
     
  9. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice nice , nog een week te gaan.Maar moet ff zeggen als het fout staat want het is ook zo lastig met al die die hekjes enz.Ik ga straks misschien nog is proberen.

    edit : wat vinden jullie van de banner ?
     
  10. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie banner_O_ . Heel erg netjes.

    Dit is een errug goede tip trouwens_O_ . Als al die dingen uit de weg zijn scheelt het echt een paar seconden.
     
  11. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx,en die tip ga ik morgen nog is uitproberen

    ik ga nu slapen , weltrusten
     
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh nee, ik ben verbeterd. Dadelijk weer ff proberen.
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Die tip is zeker handig ja, daarmee heb ik ook mijn tijd gereden, maar veel sneller kan ik denk ik neit meer!!
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    je startpagina zit er goed uit DeMoN-NL :D _O_ waar heb je dat geweldige idee vandaan gehaald om een plaatjuh bij je startpagina te doen :+ ga zo door:)
     
  15. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx , ghehe,dat idee heb ik zelf verzonnen
    en toevallig had jij het ook ineens :D:+ O-)
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb weer een nieuwe tijd.. 1:02.52.. sta in de top 5
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    startpost

    startpost i like:D _O_ , laat die metalmark maar lekker babbelen, k heb trwns nog een nieuwe tijd, ben hem alleen ff vergeten zal vanmiddag ff kijken, tis in ieder geval niet onder de 59 sec., dus maak je maar geen zorgen hoor, top 3:9
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    nieuwe tijd

    hier is de nieuwe tijd, toch onder de 59 sec., maar niet goed genoeg voor een stijging in het klassement. het is: 58.94 eindelijk onder de 59 sec. en we gaan nog meer racen en oefenen
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik reed net een super rondje.. ik denk dat ik wel onder de 59 uit zou komen.. ik zat iig 3 seconden onder de tijd die ik bij het 1 na laatste checkpoint reed bij mijn snelste ronde.. en wat denk je... zet mijn mama de tv uit omdat ik hw moet gaan doen......|:-|:-|:-
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    mama

    je weet wa da betekent, lastige moeders gaan uit het raam:9
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004

Deel Deze Pagina