das een probleem ja daar zitten we met een probleempje, je kunt hem ook het raam uit wurmen, maar dat zal misschien moelijk gaan. mijn voorstel pappen en nathouden!!!!!!! oftewel een beetje stroop smeren en met zachte hand de deur uit werken. OF, dit is de riskante aanpak en eigenlijk alleen aan te raden als je een klein broertje met Xbox hebt (ik ben ermee gezegend). laat paps een spelletje van het kleine broertje spelen en zorg dat hij daar aan verslaafd raakt. dan wil hij ook gamen en is ie medeverantwoordelijk MAAR let op dat ie niet aan jou spellen begint en echt alleen proberen als je er zeker van bent dat ie jouw Xbox nie inpikt en anders het raam UIT
Ik niet . Van mij komen dit weekend trouwens geen nieuwe tijden meer want ik ben dit weekend weg. Maar hoop dat mijn tijd genoeg is. Suc6 iedereen nog met rijden.
vraagie k heb ff een vraagie, hebben jullie alle paintjobs al, ik moet er namelijk nog één, die van de Saab in Washington, maar die haal ik dus van ze lang zal ze leve niet en ook die twee bonusauto's krijg ik maar niet te pakken. HELP!!!!!!!!!!!!!1
JelleJelle , niet offtopic gaan . Moet je maar naar het andere forum > Help en cheats ofzo.Nog een keer en ik meld het aan een mod. Moet ik eerst de Chrysler Crossfire ff halen
rustig he, man rustig aan, er is geen helpthread over dit onderwerp en ik dacht misschien dat één van jullie het wist voor mijn part zijn online tijden gewoon geldig, zolang je ze maar zelf en zonder en zonder cheats gereden hebt, kweet alleen nie wat de rest ervan vindt
Re: rustig Ik weet niet of er verschil zit tussen offline en online rijden, zo niet dan zie ik geen probleem .
Liever offline, want op internet kan je je wel aan laten duwen door een koenigsegg Maar ik ga niet vanuit dat jullie cheaten. nieuwe map Big One met Chrysler Crossfire
tijd nou, dan zal ik maar de eerste tijd posten, 4.13.85, maar je botst eg superveel, bij die vorige baan kwam je soms gewoon geen verkeer tegen dat je in de weg zat en nu is het bij ieder kruispunt raak die chrysler is trwns beter dan ik dacht, je kan gewoon vol gas door de bochten rammen btw, ik gok, gezien het aantal botsingen en de lengte op een winnende tijd van ergens tussen de 3.40 en 3.45, misschien iets te optimistisch, maar een superrace moet de job kunnen klaren: edit: 4.05.97 is m'n nieuwe tijd, 3.40 here we come
idd hij is idd errug lang, maar voor de rest is ie wel lache. alleen kap je niet zomaar ff op driekwart, als je denkt dat het toch niks meer wordt. btw, niekname nog gefeliciteerd met de overwinning in de 1ste challenge