1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van MM3

Discussie in 'Algemeen' gestart door FreeShooter, 9 feb 2004.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: idd

    Thnx_O_ ! En wat je zegt, je kapt niet zomaar op driekwart, maar bij deze baan heb je op driekwart volgens mij nog geen idee of je goed gaat, in dat laaste kwart kan je nog heel veel goedmaken8) :cool: .
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    msschien

    dat ligt er een beetje aan, soms weet je dat je al hopeloos slecht aan het racen bent, maar een andere keer niet, dan rij ik ook wel door. ik heb em gister trouwens een keer in de plomp geparkeerd:mad:, ik moest de bocht om, maar stuiterde eerst over de stoeprand en toen door een boom en ik was ong. 5 a 6 sec sneller dan me beste tijd. ik heb m'n xbox nog nooit zo hard zien bibberen en smeken of ik hem toch asjeblieft niet het raam uit wilde gooien }:]
     
  3. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik ook wel meedoe, maar moet je nou als je een tijd rijd een plaatje posten, of gaat het puur op vertrouwen?
     
  4. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er gewoon vanuit dat iedereen het eerlijk doet , en ga nou geen stoere jongen uithangen door te liegen om een paar seconden want dan ben je echt gewoon zielig.
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    hmmmm

    he, gaat er nog iemand een tijd posten of zijn we er allemaal mee gekapt:confused:. ga ik een weekendje weg, World Cup schaatsen H'veen 8) 8) 8), denk ik, er komen vast wel nieuwe tijden bij gebeurd er niets!!!! Kom op jongens!!!! nou ja, ga zelf maar weer is ff racen
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat nu dat ik de snelste tijd heb gereden met 4:05.97, maar dat is niet mijn tijd maar die van jellejelle. Ik heb nog helemaal geen tijd gereden8) .
     
  7. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry , foutje . Ga maar is snel een tijd rijden dan ;)
     

Deel Deze Pagina