De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik rij alles in z'n 5 behalve de laatste bocht even in de 4 en dan in de 5.

"Snelle" ronde neerzetten?

Eerst moet je zorgen voor een hogere snelheid op start/finish dan de standaard snelheid (als je dus opnieuw begint/restart) dus 1 rondje rijden en dan zorgen dat je voor start/finish de 4e versnelling helemaal uitgemolken hebt en in de 5 zit.
    Voor de eerste bocht moet je voor mijn gevoel best laat insturen, geen gas los of remmen gewoon volgas. Je moet natuurlijk de ideale lijn rijden (apex halen en bij het uitgaan van de bocht de vangrail niet raken), kijk uit dat je niet te ver doorstuurt want de lancia kan heel gemeen zijn als ie eenmaal aan het slingeren is. Je gaat na de eerste bocht weer naar rechts om de chicane te halen. Ben je eenmaal de chicane door moet je naar links om de "hairpin" te halen deze kan je ook gewoon in volgas ingaan maar als je hem uitgaat (en je bijna bij de volgende bocht bent) moet je iets gas loslaten en dan insturen anders kan je de bocht niet halen. Dan een redelijk lang recht stuk, voordat je over dat heuveltje gaat niet je insturen anders vlieg je tegen de vangrail aan. Voor de laatste bocht kan je volgens mij het beste over de skitmarks (schrijf je dat zo :confused: ) heen rijden (iets voordat je ze raakt even remmen en terug naar z'n 4 schakelen) en vroeg insturen (weer apex raken natuurlijk), volgas en als het goed is haal je de bocht dan net, en dan ben je er en heb je een redelijk rondje gereden.

(Deze tekst lezen duurt gewoon langer dan het rondje zelf :) )

Nog een tip, stuur, schakel en rem voordat je in de bocht zit.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    32.983 16e op live geloof ik. Je hoeft helemaal niet te schakelen :confused:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb een betere tijd gereden: 0:34.797 en het was me 1e rondje van vandaag. en nog wel uit een retry rondje dus het kan sneller

edit/ het kan veel sneller zat na het 1e checkpoint al 1,2 seconden onder de tijd die ik net had neergezet. 2e checkpoint iets van 1,6 seconden en toen botste ik in de laatste ronde omdat ik teveel wilde.. weg mooie tijd.. maare goede uitleg Tha Mike..

Laatst bewerkt: 20 feb 2004
  4. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb met mijn tijd gereden zoals ik beschreven heb.

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Probeer alleen wat gas terug te nemen. Voor de laatste bocht (de bottleneck van het parkoers denk ik) nog iets eerder remmen dan je gewend bent (remmen door gas los) en je rijd heel rustig door de bocht met een gangetje van zo'n 140+ km/uur.

Finishlijn passeer ik met 160 km/uur.

Ben al een .5 secs sneller geweest tot de laatste bocht om hem daar dwars te zetten. Kijken of ik het weekend in de buurt van Quadra kan komen.

Heb iig dus live :D, mocht je een rondje willen rijden aankomend weekend, mijn gamertag is: Rocky II

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ik sta iets van 9e van live nou... ben alleen m'n tijd vergeten :confused:

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    nou laat je tijd maar zien Rectal8-ball....'k heb vandaag leveltje 49 gehaald dus ik heb net de lancia stratos gekocht met de Dodge viper GTS...:9 'k zal der zo ff een tijd neer zetten :D

8. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe WR 32.350 by me

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    m'n tijd is 0.33.230 :9....bij hoeveel sec zijn jullie bij de eerste checkpiont? ik ben er bij 0.11.141 alleen ramde ik een muur :mad: anders zat ik in de 32 sec :D

10. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn nieuwe tijd is 32.915 (14e op live volgens mij).

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    ahum

mijn tijd op dit moment is 37.498, niet om over naar huis te schrijven dus. ik heb vooral problemen met die laatste bocht, daar raakt dat ding altijd in de slip

12. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, die laatste bocht is het moeilijkste van het hele circuit, denk je dat je te ver instuurt, corriceer je en dan gaat ie bijna rechtdoor.

13. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    ja

the story of my life, of eigenlijk van die baan, maar ik trap er toch iedere keer weer in. trouwens ook die hele wijde bocht halverwege is ook klote, daar moet ik ook continue corrigeren

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net King Tuur uit de top 10 verstoten met een 3e tijd van 32.450
    Quadra; be aware ;)

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

In verband met vakantie kan ik de volgende baan niet kiezen.

16. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het niet voor mekaar om onder de 1 minuut te rijden.. echt klote!

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    niet onder de 1 minuut??? volgens mij doe je dan toch echt iets verkeerd... weet je zeker dat je de goede baan en auto hebt???

maja ik heb een nieuwe tijd: 0:33.953

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    heb je het over PGR 2 of MM3 ;) anders doe je de verkeerde baan...je moet CarChallenge --> Lancia Statos

is goed mag jij challenge 7 doen :D mag deze week geen echt idee

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    m'n nieuwe tijd 0.33.064....zijn er nog mensen die competitie 9 of 10 willen doen?

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    En dat wil zeggen? Nieuwe auto kiezen?

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina