1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik: 0:39.048, onder de 39 is ook mogelijk.
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mij nog niet gelukt. Wel sneller :cool:. 39.020

    /edit niet om het 1 of ander, maar kunnen we volgende x niet carchalenge doen? Nieuw profiel moeten maken, want ik was al veeeel sneller rondgegaan.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja carchallenge is ook veel handiger / slimmer. Er zijn er al 2 waar ik #1 van de wereld sta, die zijn misschien leuk :) Want ik weet dat ik daar nog sneller moet kunnen..

    edit, sorry de 1e is al een tijdje verbeterd met 5 honderdste door de heer Tuur :)
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    xbw number 1 als het aan mij ligt. Wacht echter nog steeds op live :mad: (breedband)
     
  5. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    True...ik heb em met de GT1 gereden 31 nog wat (25e worldranking)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    was bijna vergeten nog een paar rondjes te rijden. Mijn tijd is nu een 0.38.455 (check mijn Live tijd maar op die baan in Circuit Challenge, gereden met een Mini Cooper S). Ik ben een beetje slaperig, maar weet zeker dat ik er nog minimaal 0,2 af kan krijgen.. maar dat is voor een andere keer!

    Now it's up to you guys again :D
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Net nog even snel mijn tijd verbeterd naar 0.38.352! Voor degenen die Live hebben; check maar :)
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook een tijdje gereden nu en heb 0.38.917 gereden, wel een redelijke tijd dacht ik!

    Het plan van de Car Challenges vind ik goed, dat is een stuk duidelijker. Zijn er al enige suggesties voor de race van volgende week? Ik zou graag een Car Challenge van een snellere wagen hebben, het liefst één van de snelle Porsches (niet allersnelsten) 911 GT2 ( 993 ) of de 911 GT3 ( 996 ). Beiden vind ik echt meesterlijk rijden, maar ook de Ferrari 575M Maranello vind ik een genot om mee te rijden, het liefst dus een wagen uit de Extreme Series of Grand Touring...
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    eerste!! met de tijd............. 0:38:238

    Check m'n stats maar.

    best wel dom... ik sta nu tussen een enzo, saleen, mini cooper (me) mazda rx-7 en nog een enzo
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah Sijmez is een goed idee....ik heb er ook al een mooie baan voor.... Mijn tijd gisteren gereden was 38.984 :D
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    38.652 net gereden. Nog wel 2 x de muur geraakt.
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    owwww dan haal je me makkelijk in, als je hem helemaal clean rijd

    SUCCES!
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn 0.38.352 was ook met het raken van de muur. Ik denk dat een 0.38.1x of zelfs 0.38.0x mogelijk moet zijn. Vanavond laat weer even!

    ik zal straks de tijden updaten..
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    0.38.103!, het kon dus inderdaad sneller :D, greeetz aan metal mark, cu at xbconnect.
     
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Vooral de laatste (irritante bocht) heeft me de tijd bezorgd
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hmm je heb mij der uitgegooid :mad: ik zal ff weer gaan racen.....nu heeft Donscorpion bijna 1 min sneller :D .... sia on Xbconnect DonScorpion...:D
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Een hele minuut sneller? Doet ie goed op een rondje van 38 seconden ;). Ik sta gelukkig nog in de top 5 maar dat zal niet lang duren, ga straks wel weer rijden maar ik heb nog een Natuurkunde repetitie en een Biologie SO, auw!
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Oja gister nog een rondje 38.250 is nu mijn snelste tijd. Nog steeds 1 x de muur geraakt though
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    he hoe komt het dat jullie in godsnaam allemaal zo snel gaan?? ik raak gewoon in een ronde niet de muur en jullie zijn dan 3 seconden sneller...

    enne schakelen jullie handmatig of automatisch en hoe geven jullie gas?? met de triggers of met de thumbsticks???
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Automatisch, handmatig ben ik een .5 secs langzamer.

    Neem alle bochten ruim, probeer zo laat mogelijk naar binnen te snijden. Ik gebruik maar 1 x de rem (1ste slinger, langzaam in snel uit bocht).

    Over start/finish ga ik met zo'n 140 km/uur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina