Gewoon je snelste rondje lijkt me het logische, je kunt gewoon door blijven rijden tot je beter en beter begint te rijden. Overigens kun je ook het 1e rondje een snelle tijd halen, de snelheid over de start/finishlijn verschilt niet zoveel dat je een slecht rondje rijdt. Gewoon door blijven rijden tot je echt richting de 40'ers gaat (als je nu nog op de 48'er zit duurt dat nog wel even denk).
edit: Oja een ideetje voor de volgende baan. We hadden geloof ik al min of meer besloten een Car Challenge te nemen, dat is een stuk duidelijker. Mij maakt het niet zoveel uit welke, maar we kunnen het rustig opbouwen tot de snelste wagens dus kunnen we nu enkele series hoger een wagen kiezen. Ik vind overigens de Honda S2000 heel fraai rijden (dik geluid, lekker slippen
) dus zou ik die best graag willen. Ach ja als het maar een lekkere wagen is, die een paar klasses hoger staat en het liefst dus ook een flink stukkie sneller is als de Mini. Als we het langzaam opbouwen, zou ik graag de Honda S2000 of de BMW Z4 3.0i uit de Sports Convertible hebben, het zijn beiden best pittige wagentjes en slippen wat meer als de Mini en de andere wagens in deze klasse.
Laatst bewerkt: 29 jan 2004