1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, heb ik ook. Bij de meeste bochten hoef je alleen gas even los te laten of gewoon flink insturen. Automatisch is idd sneller, bij eerdere spellen was het nogal weleens de gouden regel dat automatisch schakelen langzamer zou zijn, maar bij PGR2 gaat dat niet echt op. Ik heb trouwens weer geoefend en heb (tataa!) 0.38.517 s gehaald, iets van 4 tienden van m'n PR afgehaald dus. Ik vind wel dat de volgende wagen een stuk sneller mag zijn, dit is gewoon te langzaam en de baan is erg kort. Ik heb liever, sinds we toch van plan waren Car Challenges te gaan doen, een snellere wagen in de bovenste regionen en een wat langere baan. Het hoeft van mij geen Ultimate Series te zijn, maar ik vind de Extreme Series en de Grand Touring Series ook erg vermakelijk, in het bijzonder de Porsche 911 GT2 ( 993 ) en de Ferrari 575M Maranello :9 Iig een snellere wagen en het liefst dus ook een langere baan (we kunnen het ook rustig opbouwen, dus nu een wagen uit de middenregionen van het spel en dan langzaam naar de toppers gaan).
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep denk dat ik nu ergens in de middeklasse begin...goed reden ik weet nu wel zeker dat ik niet meer in de top 5 kom..... heb net via Xbconnect met DonScorpion gespeeld ben elk potjuh afgemaakt...die gast is echt goed _O_ daarna hebben we HALO gespeeld daar willen jullie de uitslag niet van weten hij heeft gewonnen maar verder.......'k zit nu stil in een hoekje na tedenken hoe ik hem ga afmaken....volgens mij zit ik daar nog wel een poosje :p
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel suc6 met piekeren dan :).

    Maar hoe spelen julie het om de tijden te zien. Ik kan niet via Live spelen en via XBOX Connect kan ook niet omdat ik nu met een telefoonverbinding zit. Is het via Multiplayer het handigst?

    En als je later de moelijkere series wil doen dan moet je wel alle auto's hebben dus. Of zie ik dat verkeerd? (aangezien ik ze nog lang niet heb).
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    We rijden single player. Dus je moet de auto vrijspelen (nu een cooper, die is gratis!) en de baan (volgens mij 1 vd 1ste).

    Je moet dus niet kudo world champions kiezen, maar time attack>circuit challenge ... en dan het circuit+auto. Tijd zie je als je rijd (hebt gereden). Eerlijke opgave is vanzelfsprekend (maar een foto'tje mag je altijd plaatsen :9 )
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    0.38.117, met 2 keer lichtjes de muur raken. Verlies op het rechte stuk voor de laatste bocht wel 0.15, if not more :eek:

    Als ik mijn beste splits combineer kom ik op een 0.37.850 uit denkik. Maar of ik verknal het dan net aan het einde, of juist ergens in het midden |:-. Morgen ga ik proberen onder de 38ers te komen!
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eer u _O_ _O_ Ik kom niet sneller dan 40:347 :'-( :'-(
    maarjah Trouwens ... mag ik wel meedoen ??? :confused:
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    tuurlijk iedereen is welkom om een tijd neer tezetten.....het is juist beter dat er meer mensen een tijd neerzetten word het ook moeilijker om een tijd te verbeteren....ik kan m'n tijd echt niet verbeteren ik weet niet hoe jullie het doen maar voor DonScorpion met de snelste tijd _O_ en de anderen in de top 5 ook natuurlijk :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk! Dit is open voor iedereen. Maar enkel de top5 tijden worden geregistreerd. Ivm overzichtelijkheid. Enkele tips: eigenlijk alleen voor de 'chicane' / slingerbocht links/rechts hoef je echt te remmen. Hier even een korte walktrough, misschien hebben jullie er wat aan:


    Je rijdt over de start finish en neemt gelijk de eerste bocht naar links volgas, en snijdt deze zo strak mogelijk langs de binnenkant van de bocht aan. Vervolgens rem je zó aan op de links/rechts slingerbocht, dat je bij het nemen van de bocht naar links net niet de muur raakt. Belangrijk is om hier niet te slippen, want dat kost veel teveel tijd. Vervolgens gooi je het stuur om naar rechts, en snijdt ook deze bocht zo kort mogelijk aan. Ik tik heel even de handrem aan + gas los (héél even) om de auto iets dwarser te zetten en rijdt volgas de bocht in/uit.

    Dan dooraccelereren. Bocht naar links weer volgas nemen, op zo'n manier dat je auto niet slipt (dit hoor je wel). Vervolgens positioneren voor de bocht naar links. Dit doe ik door van vrij ver links op het rechte stuk, op de curbstones rechts voor de bocht aan te rijden. Als je op net de curbs rijdt (let op, de curbs rechts vóór de bocht) heel even gas los, de handrem aantikken en vol naar links sturen. Dan kun je volgas de bocht uitaccelereren en moet je zo strak sturen dat je de muur rechts niet raakt (mij nog niet gelukt in mijn snelste rondje). Vervolgens doorgassen tot aan de bocht naar links. Voor deze bocht moet je niet remmen, enkel even gas los laten vanaf het 3e bord geloof ik (bordjes rechts), even met de bocht mee sturen en als je ziet dat de auto stabiel blijft, volgas en uitaccelereren. Dat punt zul je zelf moeten zoeken.. Zo strak mogelijk langs de muur sturen!

    Nu maar hopen op een snelle tijd. Oefening baart kunst :+
    Suc6!
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Misschien wordt het binnenkort weer tijd voor een nieuwe baan en auto :)
     
  10. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Voordat Marius mijn tijd verbreekt ;)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik zit er over na tedenken om morgen met een nieuwe baan te beginnen....zouden jullie dit willen of willen jullie eerst onder 38 sec komen....laat ff melden via PM naar mij... en welke baan dan dat jullie willen rijden ook auto vermelden....
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil een baan in edinbrough! En een leuke auto. Iets van een Roadster ofzo.. want die zijn niet zo makkelijk handelbaar :)

    P.s. die sub-38iger ga ik nu proberen te zetten! Eindelijk eens even tijd om normaal een paar rondjes te rijden.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    38.135 met nu weer 2x een botsing met de muur. Snelheid start/finish verhoogd naar 150 km/uur.

    Was een retry rondje, dus kan het zekers .2 sec sneller. Laten we dit parkoers nog tot/met weekend houden is mijn idee. Rijd opzich niet zoveel rondjes, maar elke dag schiet het nog behoorlijk op *)
     
  14. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eerlijke opgave is natuurlijk logisch. Maar ik heb de baan en de auto idd. Maar moet je nu je eerste ronde tellen of je tweede. Met de eerste ronde haal ik 48 nog wat dus het lijkt mij de 2e of latere ronde. Of is het wel de 1e ronde?
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hehehehe,

    ja eerlijke opgave is wat mij aangaat vanzelfsprekend. Goede controles zijn er denk ik niet. Als ik 1ste eindig (sta nu 3de, maar het is close), plaats ik wel een foto'tje. Maar dat kan denk ik niet iedereen.

    48 secs is niet snel. Moet je denk ik wat oefenen. Lees de reply van Marius over de baan (vier hierboven :confused:) en je weet wat te doen.

    Vergis je ook niet. Inmiddels heb ik het spel al een paar weken op platinum uitgespeeld, dat geldt misschien ook voor anderen. Behoorlijk ervaren dus :)
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon je snelste rondje lijkt me het logische, je kunt gewoon door blijven rijden tot je beter en beter begint te rijden. Overigens kun je ook het 1e rondje een snelle tijd halen, de snelheid over de start/finishlijn verschilt niet zoveel dat je een slecht rondje rijdt. Gewoon door blijven rijden tot je echt richting de 40'ers gaat (als je nu nog op de 48'er zit duurt dat nog wel even denk).

    edit: Oja een ideetje voor de volgende baan. We hadden geloof ik al min of meer besloten een Car Challenge te nemen, dat is een stuk duidelijker. Mij maakt het niet zoveel uit welke, maar we kunnen het rustig opbouwen tot de snelste wagens dus kunnen we nu enkele series hoger een wagen kiezen. Ik vind overigens de Honda S2000 heel fraai rijden (dik geluid, lekker slippen :9) dus zou ik die best graag willen. Ach ja als het maar een lekkere wagen is, die een paar klasses hoger staat en het liefst dus ook een flink stukkie sneller is als de Mini. Als we het langzaam opbouwen, zou ik graag de Honda S2000 of de BMW Z4 3.0i uit de Sports Convertible hebben, het zijn beiden best pittige wagentjes en slippen wat meer als de Mini en de andere wagens in deze klasse.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mijn stem heb je :), lijkt me ook gewoon het best om een beetje vanaf onderaan te beginnen, ik heb me namelijk absoluut vermaakt met de cooper( weer eens wat anders dan ultimate class).
     
  18. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe idd, het is wel een totaal andere kant van het spel. Ook leuk is om je frustraties af te reageren door Duomo 1 opnieuw te spelen maar dan ipv de Mini de Mercedes-Benz CLK-GTR te nemen :9 Echt heel erg leuk, je schrikt er gewoon van hoe erg zo'n ding accelereert _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  19. slayer15

    slayer15 ill Ñino

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kolere scorp jij bent echt de beste man, jongens ik heb hem aan het werk gezien van dichtbij, deze kerel is de champion, ik weet niet hoe hij het doet it's magic. ik haal deze baan maar op 39.024 ik probeer em nog ef te verbeteren, en als er een nieuwe baan komt dan ga ik weer voluit racen
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik zit nu eindelijk onder de 41!!!! jeeeheee
    maar het is nog steeds niet snel 0:40.251
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina