1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik ga maar eens zelfschakelen, hij wil op sommige momenten niet van zijn 2 naar zijn 3 gaan
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    zeg niet dat je hier lang mee bezig bent geweest want ik heb volgens mij vanmiddag in m'n eerste beurt direct iets in de 0.55 sec gehaald met de porche Cayenne :cool: ik kan het ook verkeerd hebben ik zal het strax ff na checken of ik die carchallenge heb gedaan...
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Uhm nee, met de Cayenne lijkt deze challenge me geen probleem een snellere tijd dan 57.9

    Maar dat was een oefenrondje (volgens mij moest je ooit een keer time trial doen in kws?) en de tijd stond dus.

    Met de lotus 340 kostte het mij dus meer dan een uur. Op zich niet zo erg, maar dat sprijd ik liever over een aantal dagen en dan zie ik een dag later ook mijn ghost vd snelste tijd in de juiste bolide en niet 1tje van slechts een oefenrondje hier en daar. Heb op alle circuit challenges een tijd staan. Deze keer kon ik er nog voorbij in de geselecteerde auto, maar ik zie problemen met circuits waar ik wel al een snelle bak heb gereden. Dit geldt misschien voor meer mensen. That's all

    Btw nieuwe tijd 57.698

    @donscorpion right irritante automaat.
     
  4. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een tijd van 53 sec staan met een enzo dus die is echt niet te verbeteren:mad:
     
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    met de speed twelve een tijd van 48 (offtopic)
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn nieuwe tijd : 57.466

    Wat rijden jullie aan het eind vh rechte stuk? Mijn topspeed is 199, in de vier :confused:. Als ik doorschakel kom ik daar niet aan.
     
  7. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ook zoiets, misschien net de 200 aangetikt.
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    rijd je handgeschakeld? (met auto rijd ik nog geen 58 :D). Want die 4 gaat niet sneller dan 199, maar met doorschakelen kom ik niet verder dan 195 (in zijn 5 dus).

    Heb dat wel met meer auto's in de game. Ook iets waar ik minder over te spreken ben, terugval van snelheid bij schakelen.

    btw strakke ronde 57.415, zal me verbazen als we onder de 57 komen.
     
  9. slayer15

    slayer15 ill Ñino

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me tijd ook weer een heel klein beetje verbeterd, 58.465, kun je de veranderingen ef doorvoeren dank u. Er kan nog makkelijk 1 sec af maar het wil maar niet lukken. Het komt onder andere door dat klote schakelen, maar ja al ga ik zelf schakelen bak ik er niks van. edit: 58.388
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  10. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik rij handgeschakeld, automaat vind ik saai.

    Het is mogelijk, ik heb in de eeste 2 bochten ongeveer nog 2/10 en bij die soort hairpin ligt nog wel 2/10 denk ik
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    'k vond ik het eerstedeel PGR makkelijker schakelen dan nu...nu valt er echt niet mee teschakelen...'k rij liever auto :cool:

    Tha Mike _O_ met de snelste tijd 0.57.415...Cole Trickle zit ook al aardig dicht in de buurt :9
     
  12. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Damm jullie zijn snel, ik kom niet onder 1.02.564
    Ik heb in die race geen een muur aangetikt en ik kom er niet, hoe doen jullie dat toch?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    weinig remmen en de bochten goed nemen zodat je net niet de muur raakt en dan vol gas geven zodat je goed uit de bocht komt ...:D maar ik kom ook niet op die tijd van Tha Mike en Cole Trickle
     
  14. slayer15

    slayer15 ill Ñino

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik er nog een uur op zit kom ik wel op die tijd ik ben constant aan het verbeteren en nu heb ik em weer een klein beetje verbeterd namelijk 58.113. Je moet gwoon goed sturen en niet snel opgeven, ik doe die races soms wel een uur achter elkaar zonder te stoppen bijna net zo lang tot het lukt en op een gegeven moment moet het wel lukken want dan ken je alle bochten uit je hoofd geloof me dus oefenen oefenen oefenen
     
  15. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon een beetje proberen wat sneller is, zoveel mogelijk aan de buitenkant van de bocht beginnen die hairpin vindt ik het moeilijkste om em snel te nemen, k ga nog ff proberen om sneller te gaan
     
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Nu ik zelf heb geschakeld ben ik een stukje sneller
    Nieuwe tijd: 57.329 :cool:
     
  17. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 57.282 maar kan wel onder de 56 komen kga nu even voor de 56.800
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  18. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ook zelfgeschakeld?
     
  19. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    jah je bent veel sneller als je zelfgeschakeld bent want ik kan met niet al te veel moeite volgens mij wel een 56 halen
     
  20. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje tussendoor, ik kom hier bijna nooit dus misschien is het antwoord al ergens gegeven

    maar wat is jullie record op de testbaan bij de showroom :9


    bvd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina