1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net een 57.049 gereden kben er bijna :D
    EDIT!: ik heb hem 56.866:)

Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Damn, netjes :D

3. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    iets verbeterd nu 56.817

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ophouden nu :), je gaat te snel!

5. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    damn scorp zou hij beter zijn dan jij? kom op man kick his but. als dat zo doorgaat zal ik niet lang meer in de top 5 staan, ik moet ook nodig mijn tijd verbeteren maar dan moet ik toch echt leren handmatig te schakelen, heb iemand een tip voor mij?

6. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey sorry don maar ik heb hem weer verbeterd:) 56.721.
    hey weten jullie wanneer de volgende challenge is? en weet je wat eigenlijk een beetje niet leuk is aan dit dat je nooit zeker weet als die gene de waarheid vertellen van hun tijd jah, niet dat ik dat niet doe hoor.
    thanks don kheb nu een 56.650

7. DonScorpion

DonScorpion Guest

Hmm vertel jij wel de waarheid :), nee ik geloof je wel. de volgende challenge start op 5 februari als ik het goed heb.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    neen srry DonScorpion we doen nu gewoon elke zaterdag een nieuwe baan dat is wat makkelijker voor de mensen.....ik zal proberen nu zoveel mogelijk bijwerken als ik kan...ik ga zo offline dus....:D Qaudra _O_

Ik heb het weer bijgewerkt :9 DonScorpion wel ff je best doen he ben ik niet van je gewend :D meestal zit je er een halve sec onder maar Qaudra doet het ook goed :)

9. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    rustig spiny 'k denk dat de mensen nu niet zoveel zin meer hebben om te racen zal morgen er wel een tijd voor je neer zetten....

geeft niet...:)

11. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    oke tnx bij de eerste quote ging er wat fout maar het deleten van die post lukte niet

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ik maak je ff blij :D ik heb er nu een tijd staan van 0.51.361...'k heb het als test baan bedoeld en daarom staat er ook niet zo'n beste tijd....

Edit/ met de porsche GT1 (de wagen die je krijgt voor zilver )

13. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    met welke wagen??
    ik heb met ferrari enzo iets van 52 sec nog wat honderste gereden d8 ik

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    'k heb 0.59.124 gereden :p bijna net zo snel als Qaudra 8)

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisteren heel even de tijd gehad om deze baan + auto uit te proberen. Ik vind de Lotus 340R echt gaar voor deze baan. Had met mijn Porsche GT1 ookal een lage 49'er staan, dus mijn ghost kan ik al niet gebruiken. Maar aangezien iedereen hetzelfde probleem heeft, zal ik eens proberen een leuke tijd te zetten.

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vanaf aankomende race enkel carchallenge. Aan mij de eer een baan uit te zoeken. Jullie voorkeur heeft? (zit zelf te denken aan pacific muscle de impreza wri, baantje in HongKong).

btw gisteren ook nog onder de 57 gedoken.

Mijn tijd 56.899

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou wel weer met een nieuwe baan willen beginnen want deze baan vind ik persoonlijk geen ene *** aan....de snelste tijden zijn nu ook al gereden...'k denk nog maar weinig mensen nog deze baan doen...'k zou graag met een CarChallenge beginnen want dan heb je dat gekloot ook niet meer dat je er al een sneller tijd heb opgezet met een andere auto...hoe denken jullie daar over....of willen jullie wachten tot zaterdag??....jullie zeggen het maar...

Edit/ stand weer bijgewerkt.....

Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek:! Hong kong is saai en de pacific muscle klasse zijn gare auto's! :+ Doe dan een toffe classic auto ofzo. Of een lekkere grand touring.

kunnen we trouwens niet een soort seizoenstotaal gaan bijhouden? Een klassement met de uitslagen van de challenges dus, waarbij een puntentotaal wordt bijgehouden?

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    zoals Bijv: 1ste plek 5 punten....2de plek 4 punten...enz...wel een goed idee als je dit bedoeld

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja kan ook snellere bak uiteraard. Weet niet welke iedereen heeft vrijgespeeld. Zal vanavond een snelle bak en een daarbij horende track zoeken (wil enkel een baan die langer dan een minuut duurt, wordt gek van drie keer rechts en dan weer over start/finish).

Carchallenge is voor mensen met live sowieso aantrekkelijker. Mooie tijd, mooie plek op de scoreboards :cool:. Competitie vind ik ook wel oké, maar dan moet de opzet goed worden. Dus een duidelijke afspraak hoe lang een baan gereden wordt, welke banen allemaal meedoen in de competitie, inschrijven van deelnemers voordat de competitie start etc. Heb zelf gewoon niet de tijd om elke dag een ander parkoers af te leggen. Got more things to do.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina