1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: You can read my mind!

Dat was dus precies mijn plan. Hoeft niet in de weg te zitten voor evt toekomstige 'online racing' competities, waarbij ála MotoGP2 elke week online races worden gehouden. Dit kan ieder, op zijn eigen moment, met of zonder Live, doen.

Misschien boeiend om zoiets uit te werken? Ik wil ook gewoon een week de tijd krijgen voor een baan. En ook wat langere banen (lange Florence, Sydney, Barcelona, Edinbrough). Maar Hong-Kong of Yokohama oid kan ook heur, vind ik alleen saaie settings :)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    hmm we kunnen wel anders een keer online met XBconnect sommige hier hebben geen live (ik ook niet :mad: ) volgens mij hebben jullie zaterdag gespeeld via XbC als het goed is...we kunnen nu zondag wel gamen als ieder dat wil....dan beginnen we tegen 2 a 3 uur...:D

3. DonScorpion

DonScorpion Guest

Zou lache zijn :D, wie komt er ook?
    Kzal zo even nieuwe tijd plaatsen :)

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

AAAh damn, 56.704, net niet, nog een keer proberen :D

Eindelijk, 56.593, het heeft even geduurd, kweet niet of het nog veel sneller kan.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2004
  5. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    oh my god hier verbaas ik zelf ook van ik dacht dat ik al aan mijn limit zat maar ik heb een 56.399 er uit geperst. voor de mensen die denk ha die quadra geloof ik niet geef me maar een pm en dan paas ik je de foto want ik geloof het zelf ook bijna niet hoor:)

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    eej voor de mensen die ff wat af leiding willen hebben van het racen is er nu de minigame van de garage begonnen deze competitie blijft altijd bestaan....:D

7. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt die test track?

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    nee de arcade kast in de garage!!

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    he wat bedoel je?
    is er een minigame in pgr2?

heb ik die 60 uur gemist?

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    als je in de garage gaat loop je naar de arcade kast toe en druk je op A en speel je het spelletjuh :D linksboven draaipookje is heen en weer gaan en rechts onderpookje is schieten....

11. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ga ik zo ff kijken.. in de garage, niet in de showroom?

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, in de garage. Je moet volgens mij op x drukken zodat je vrij kan rondlopen in de garage en dan staat er rechts (bij het muurtje etc.) een speelkast.

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ok, ik heb net ook even serieus 20 minuten de challenge uit kunnen proberen. Zit nu op een 57.106.

[bitchmode] Maar ik blijf erbij. Dit is een foute combo qua auto/baan. Ze passen gewoon niet lekker. Dit was een retry rondje met flink wat foutjes, dus er zit zeker nog een halve seconde winst in. Veel plezier beleef ik echter niet aan deze challenge. De verkeerde auto op de vekeerde (maar heerlijke) baan :mad: [/bitchmode]

/edit: nu is het een 56.802. Vanavond heb ik weer tijd om verder te gaan :)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    hmm eerst weer wachtten tot zondag....naja ik moet nog 2 zilvere medails in gouden veranderen......dan heb ik zondag wel de mercedes GTR-CLK :D

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zondag 8). Donderdag toch? Of ben ik gek? Moet je ff halen die CLK, leuke bak voor streetraces. Mindere topspeed echter.

Voorstel nieuwe baan:
    1 ) Ferrari 550 Barchetta (Grand Touring), Chigaco Wells & Lake
    2 ) Ferrari Stradale (Track Specials), Stockholm Speedfreak
    3 ) Porsche 911 GT2 (Extreme), Yokohama Yokohama challenge

Laat ff weten wat je voorkeur heeft (en als je live hebt, vemeld dan ook de toptijd aub :)).

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    jah donderdag is ook best...:D doe mij maar 1 van de ferrari doe maar Stradale......:D...rijden beter dan porsche

w00t wat een baan van ferrari stradale ik deed er anderhalf min over naja een beetjuh minder in m'n eerste ronde

ferrari stradela 1.29.971 (1 baantjuh geredenvoor de gezelligheid)

Porsche 911 GT2 ( 993 ) 1.48.734 (deze staat stond er al weet niet als die goed is) deze tijd was niet goed wou ff kijken hoe ik reed heb nu 1.32.952 gereden)

Ferrari 550 Barchetta 1.38.467 (reed hem bijna goed naar dat lange stuk op het eind moet je opeens 90 graden draaien schoot ik een beetjuh door ken 2 sec vanaf....kerel deze bak zit echt vast op de weg deze is echt lekker om terijden _O_ ik stel voor om deze tegaan rijden)

Ik zal het morgen weer bijwerken...'k ga nu ff trainen Waterpolo: the Way Of Live :cool:

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga ook voor de Barchetta of Stradale challenge. Weetniet wat mijn tijden zijn (beiden nog niet gedaan geloof ik!).

Heb net btw een Ferrari liefhebber overtuigt tot aanschaf van een Xbox + PGR2. Enkel al wegens de vele ferrari's in PGR2 en de bijbehorende schitterende graphics en het geweldige geluid. Sterker nog, hij is mijn (soort van) baas, dus wat worden heel wat lunchpauzes met PGR2 :p :cool:

18. DonScorpion

DonScorpion Guest

:), ik denk dat hij het geweldig vindt dat spel, cker weten vooral als auto liefhebber :D

19. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    morgen beginnen we met een nieuwe challenge dan?
    zo ja dan ga ik nu op live op de hoop dat niemand mijn tijd verpulvert

Laatst bewerkt: 4 feb 2004
  20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    tis een grote dag van de xbox voor me heb nu de Mercedes CLK GTR :p...ik heb me score van de garage arcadekast ook weer verbeterd 51930 :D beat that
    heb nu 106 gouden en 66 platina in KWS :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina