1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De tijden van de banen van PGR 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 26 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe Week!

De carchallenge wordt: Ferrari 550 Barchetta (Grand Touring), Chigaco Wells & Lake

Tot volgende week donderdag kunnen tijden worden gepost. Kan iemand van de week de snelste tijd van live posten? Ben wel benieuwd :)

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb btw nog een 56.716 gereden gisterenavond. Weer een retry rondje. Die frusty auto ook :'-( Die chicane in het midden, daar verloor ik vaak teveel tijd. Een 56.1 was wel mogelijk geweest in een voor mij perfect rondje :mad:

op naar de volgende challenge!

3. DonScorpion

DonScorpion Guest

Lekkere auto :), ik ga het zo maar eens proberen.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    stand(en) zijn weer bijgewerkt....heb vandaag token level 47 gehaald :D...weer auto's kopen

5. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de arcade kast gespeeld en mijn score is 17.830
    en mijn tijd op wels en lake is 1.34.199 staat ook op live en de snelste is door KING TUUR neer gezet een 1.33.399

Edit: Arcade kast is nu 22.885

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Arcade kast ben ik goed in!!
    53430

PS: is eigenlijk hetenige wat kan ik bij PGR2 het racen ben ik niet zo goed in....

7. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    8) zou jouw ghost wel eens met de mijne willen vergelijken.

Mijn tijd: 1.34.199 :cool:

8. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey niet cheaten he ;) kzal hem zo even gaan spelen was trouwens me 2e lap op die baan dat ik die tijd had

9. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kan je nog sneller cole?

10. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet. Reed die 1.34 laag ook niet na heelveel ronden, maar niet 2 ofzo :).

Denk iets van een seconde moet wel lukken zonder teveel inspanning. Anderhalf misschien. Alleen in de eerste bocht kan ik al meer .3 of .4 sneller.

11. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu eerste van de wereld met een 1.33.198 kan nog wel wat vanaf

12. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    1.33.198, wow, da's wel erg snel! Ik kwam net tot een 1.33.850, maar daar valt zeker nog op te verbeteren. Gelukkig is deze challenge overdag, ik moet steeds terugdenken aan die rottige hot lap of timed run in American Muscle met de Stingray, 's nachts waren sommige bochten nauwelijks te zien! Ik zal morgen of misschien vanavond nog eens kijken of ik mijn tijd wat dichterbij kan brengen, maar ik moet ook nog eens mijn aandacht delen met de een-na-laatste Timed Run op Arcade (met de RX7, alweer in Chicago, en alweer een track die ik vooral 's nachts gereden heb).

Overigens, misschien is het ook even leuk om bij je post te zeggen welke kleur je je Barchetta gespoten hebt. Die van mij is diepdonkerblauw, prachtig met die witte bekleding...

13. DonScorpion

DonScorpion Guest

Dan ben ik de eerste van de wereld met een tijd van 1.33.120

14. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt geen live :9 dus ben ik het hopelijk nog steeds kheb nog niet op het scoreboard gekeken :cool: ik zal hem na het werken straks wel even verbreken oke;)

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is nou precies een van de redenen waarom dit topic , mensen die enorm toch de tijden kunnen vergelijken. Quadra ik heb nog tegen jouw ghost gereden, dat waren echt goede lijnen.

16. DonScorpion

DonScorpion Guest

Helaas inderdaad geen live, :'-(, maar daarom zijn we deze topic ook gestart! :)

17. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn snelste is nu 1:33.335, ben nu 2e op het scoreboard na QUADRA :) , k denk dat onder de 33 zeker mogelijk is, er zitten zoveel langzame bochten in waar je echt veel kan winnel als je ze goed neemt.

18. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een 1.32.785

19. DonScorpion

DonScorpion Guest

Das een flinke vooruitgang ten opzichte van je vorige tijd, kga het nu weer proberen ;)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    je staat 3de ;)....'k ben uit de top 5 ik zal ook weer is gaan rijden zal morgen wel een beter tijd van me neer zetten....zet hem op he Don :9....Quadra _O_

standen weer bijgewerkt.....O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina