1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De toekomst van Halo *!!!SPOILERS!!! mbt einde Halo 3*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 30 sep 2007.

1. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Oke het hoeft idd niet per se een nieuw begin te zijn maar het zou wel heel goed kunnen, ben er iig wel vrij zeker van dat dit verhaal (halo 1,2 en :cool:nu gestopt is toch?

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het geen einde is, maar een nieuw begin ;)
    (wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind).

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  3. D-uke

D-uke Guest

raar.. ik speelde halo 3 gewoon uit op legendary maar krijg geen ander filmpje XD

EDIT: ooh ik weet al hoe het komt, ik deed co op en bij de creds drukte iemand t weg

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2007
  4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    onyx woonden daar de forerunners?
    want anders is het mischien een planeet van hun... die er nog steeds is.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Op Onyx woonden de Forerunners niet, het was een Forerunner construct, net als de halo's, de ark etc. Onyx had ook een portal naar een nog onbekende planeet/wereld/plaats, de andere spartans (II's en III's) zijn daar doorheen gegaan.

Goede kans dat de planeet op het eind ook een Forerunner construct is

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja want dat bouwstijltje lijkt wel heel erg op die van de ringen, weetje die metalen onderkant

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb het eindfilmpje nog niet in HD gezien dus heb heel die structuur van de planeet nog niet gezien :eek:

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind jij, ik zie het als een prachtig, ontroerend open einde. Om dit als een nieuw begin te gebruiken, maak je dat mooie eigenlijk kapot.
    Maar zo kijk ik er tegenaan. O-)

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vind ik ook, vind dit deel echt meesterlijk.. Had het er vanmiddag met iemand over. ik dnek dat ik deze hoger waardeer als Halo CE, omdat ik bij deze meer memorabele momenten overhoud denk ik.

Even een speculatie: Misschien vind de MC de andere Spartans wel op die planeet O-)

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan.
    qua verhaallijn blijft halo1 in mijn opzicht het best.
    in dit deel was het meer een beetje achter die prophet aanrennen en cortana zoeken. had eigenlijk wel iets meer verwacht^^

11. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    Jah vond ik ook. Halo 1 had iets mysterieus , en was best creepy met de flood en zo want je wist toen nog niet wat het was en dat vond ik gruwelijk.
    H2 en 3 was meer van het zelfde de actie was wel vet maar kwa verhaal niet zo.

12. joep nesnaj

joep nesnaj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Dat stuk dat de zon langs een planeet schijnt en de muziek is gewoon 2001: A Space Odyssee.MC is een andere dimensie?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    "Dat stuk"? Bedoel je het legendary eindfilmpje?

14. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er eigenlijk met de planeet Onyx gebeurd?

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik vond het einde waarop MC echt dood was een mooier eind, maar dit nieuwe einde geeft weer een nieuwe spanning en ben ik zowat trots om een fanboy te zijn van de Halo trilogie8)

en en en, Marathon heeft toch wel wat degelijk met MC te maken.

The ending of Halo 3 may in fact connect the Halo games to the Marathon series. Alex Seropian once stated that Master Chief and the main character of Marathon were the same character. Bungie has since denied this, but the ending of the game may in fact connect them.

bron: http://halo.wikia.com/wiki/List_of_Marathon_references_in_Halo maar iedereen kan het editen, kijk maar of je het geloofd 8)

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja dat wist ik al ;) Feit is alleen dat je in Marathon loopt in Mark IV armor, en in Halo 3 in Mark VI. Zo zijn er nog wat dingetjes die niet kloppen.. Bungie houdt gewoon van verwijzingen imo :+

Uit mekaar gevallen aan het eind van Ghosts of Onyx.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    tis gewoon reclame:9

18. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo3 net uitgespeeld. Goede game. Was alweer de 3e hé! Wat vliegt de tijd toch... Ben nu weer volop de boeken aan t lezen. Het verhaal is echt machtig!

Ik denk.....;

Dat de Ark + Halo's door mensen zijn gemaakt in een andere tijddimensie...:b:

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net ook uitgespeeld voor de eerste keer. Snap toch niet helemaal alles moet ik zeggen (zie spoiler)

Wat was de blauwe bol in level 5?

Wat voor bol schakelde je uit in level 7?

Wat activeerde je op het eind? Een bom op Halo? Ik dacht dat ze de wereldvernietiging activeerde ofzo..
    Maar dat was dus de vernietiging van Halo zodat de brutes niet alle ringen konden activeren ofzo?

Waar waren de brutes in het laatste level? Deden ze niets omdat de Phrophet dood was?

Wat is er gebeurt met de brutes op aarde?

Als ze aarde toch willen vernietigen waarom vallen ze dan niet aan? Tenminste de woonplaats van de brutes is toch niet halo?

Ik heb Halo 1 en 2 wel gedaan maar dit vond ik toch onduidelijk

Ik schrok best wel bij het eindfilmpje:

Ik dacht dat de masterchief uit het vliegtuig gebeukt werd door de tank die naar hem gleed. Ik dacht echt even omg is dit het einden!? Ook dat zou een best mooi einden zijn geweest.

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74

ik kan niet al je vragen beantwoorden maar hier alvast een paar:

die blauwe bol in level 5 is een portaal (teleporter) naar de Ark die enorm ver weg is.

die bol die je uitzet in level 7.... : leg even uit, weet niet welke je precies bedoelt.

op het einde activeerde je het Halo wapen, normaal zou dat een wapen zijn en het sterrenstelsel vernietigen maar deze Halo is nog niet af.... daarom kreeg je ook ruzie met 343 guilty spark dat je de installation (deze ring) zou vernietigen, dat wil hij niet.... maar de ring ontplofte dus omdat het wapen nog niet af was..

volgens mij zijn de brutes gestopt met vechten omdat ; ze nu eindelijk net zoals de Elites al eerder deden , dat "The Great Journey" nep is... die great journey is volgens Thruth dat ze voor hun geloof alle ringen moeten afvuren ofzo en dan rijkelijk beloond worden door hun goden....

woonplaats van de brutes is ergens anders.... is niet bekend evenals de andere thuisplaneten van de andere Covenant rassen.

en ze vallen aarde niet vol aan omdat dat een te grote kans is dat Master chief ze dan kan stoppen...

meer weet ik niet

Deel Deze Pagina