Hiero ook iemand met een Philips...perfect lcd'tje als je het mij vraagt (26pf3521) Mijn instellingen met behulp van Joe Kane DVD: Contrast 60 Helderheid 57 Kleur 45 Scherpte 3 Tint normaal
zodra ik die dvd heb zal ik ook mijn instellingen nogmaals plaatsen. heb jij die dvd te koop aangezien jij in ehv woont is dat misshien makkerlijker dan via madison, madison reageert atm niet.
Met de 27s71b..Wat zijn de beste instellingen voor DVD en wat de beste instellingen voor de 360? Momenteel heb ik voor beide: Contrast 80 Kleur 50 Helderheid 50..En nog 1 op 50 Spaarstand: laag Kunnen deze beter?
Heb nu eindelijk mijn LCD scherm binnen. Een Samsung LE23R7B. Wat me meteen opvalt aan jullie instellingen, is dat jullie de kleuren behoorlijk hoog hebben ingesteld. Zelf ga ik met de kleurinstelling niet hoger dan 40. Anders wordt de kleur rood veel te rood. Verder ben ik nog steeds bezig met het instellen voor de Xbox360, ik kan er maar niet overuit komen.
Ik heb een Samsung le26r71b, maar zou iemand de instellingen kunnen posten waarbij hij perfect beeld geeft? Vind t zo ook al strak genoeg hoor daar niet van, maar het kan vast altijd wel iets beter. Enne, komen de instellingen van een le32r71b ongeveer overeen met de 26' versie? Heb nu de instellingen: Contrast: 95 Helderheid: 52 Scherpte: 60 Kleur: 55 Koel1.
Ik heb dezelfde toestel maar heb niet de optie "Game Mode". Verder wil ik wel graag weten wat voor instellingen ik in het service menu nu wel en niet zou moeten veranderen. Bvd
42PF9631D philips plasma alle digital opties uit behalve pixel plus kleurverbetering op medium contrast 65 helderheid 50 kleur 50 tint normaal
Iemand nog mooie instellingen voor de Samsung LE26s81? Heb het nu zo staan: Modus : Dynamisch. Dig. Ruisfilter : Aan. Contrast: 100. Helderheid: 57. Scherpte: 100. Kleur: 40. Kleur Tint:Koel 2. __________________
Ja is uit, heb het via internet besteld via een webshop in Zaandam, en daar afgehaald. Edit nieuwe instellingen tijdens tv kijken Contrast: 100. Helderheid: 50. Scherpte: 90. Kleur: 40. Kleur Tint:Koel 2. tijdens gamen Contrast: 100. Helderheid: 50. Scherpte: 90. Kleur: 50. Kleur Tint: Koel 2.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de zaptijd versnel van mijn Samsung LE32R72B? Op internet staat: " - Zap tijd Een van de meest negative punten van samsung Lcd tv is het traag zappen ( zijn natuurlijk meningen ). Zap tijd kunnen we verstellen via het service menu : > Video Mute Time". (standaard instelling is 8 of 10). Hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen." Maar Video Mute Time zie ik nergens staan... niemand?
Zal even kijken !! Gevonden staat onder , 8. Adjust !! Heb hem even op 4 gezet en het zappen gaat veel sneller. Eigenlijk heb ik hem helemaal niet nodig omdat ik altijd tv kijk via de HD-decoder.
Is de zapsnelheid van de S81 ook zo langzaam? en zo ja hoe kan ik dit veranderen?(hoe kom ik in het service menu en wat moet ik vervolgens doen) en kan ik mijn tv per ongeluk slopen in het service menu
Zet eerst alles op papier voordat je wat gaat veranderen in het servicemenu. Een kleine verandering kan grote gevolgen hebben. Hoe kan je in het servicemenu ?? Zet de LCD in de standby. Druk je nu volgende knoppen in op de afstandbediening. Info > Menu > Mute > Standby.
Weet jij precies wat je moet doen om de zapsnelheid van de LE26S81 te veranderen? zo ja kun je me dat in een pm sturen.