Verpakking boeit mij niet zo veel, het gaat mij om het moois erin. De verpakking gooi ik in de doos die ik mooi neerzet.
Het zijn idd lege verpakingen je kan het zien bij de sideview en bij de afstandbediening het lijkt net of die afstand bediening er op gedrukt isEn de memory unit is al helemaal fake! En Over die verpaking ik vind het wel mee vallen en die verpaking is trouwens best stevig ik heb er totaal geen problemen mee een goede schaar is het halve werk! ene... een aansteker mmmm zou echt een schaar aan schaffen ff bij bruna kijken ofzow Groet,F®its
als ge op de amerikaans site van xbox.com gaat dan kun je de producten bekijken en dan zie je dezelfde verpakkingen !
Nou met schaar lukt t bij mij ook niet or. Met de ketting zaag ging t vorige keer wel aardig maar toen had ik ineens 2 controllers in me handen. boehoe ik kan dus pas op 3 of 4 december spelen... ben wel ff zoet met deze verpakkin Wel mooi trouwens
Precies, Je kan die verpakkingen ook nooit "heel" laten voor eventuele garantie/defecte shit. Het is alles of niks
Daarvoor heb ik de verpakking niet nodig hoor. Damn, dan zou mijn garage inmiddels wel vol staan. Als het ding terug moet haal ik wel een passend doosje met vulling bij het lokale postkantoor.