1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De volgende Need For Speed game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door strapping young lad, 15 feb 2008.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    van mij mogen ze gewoon een need for speed hot pursuit 3 maken

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Vanaf Most Wanted hebben ze toch alleen nog maar trieste NFS games uitgebracht. Waarom zou deze dan wel tof worden? Dacht ik van Pro street ook, valt ook dik tegen.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. omdat de developer aangeeft dat de pro-street verkoopcijfers zo tegenvielen, dat ze hier niet mee doorgaan... en die qoute dat ze terug naar de roots gaan van NFS mischien?

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat klinkt als 'good old times'. :)

6. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik NFS:underground 2 helemaal grijs had gespeeld was het voor mij wel over met de serie.

Maar misschien maken ze hier wat moois van :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik dit topic maar :+
    Er zijn zogenaamd 2 conceptarts gelekt van de nieuwe NFS: 'Need for Speed: Out of the Law' (jeweetwel, die wat Criterion aan het maken is)

2e art vind ik verdacht... Sowieso omdat ze de 'covercar' van Most Wanted gebruiken...Verder vind ik het er om de een of andere reden ook 'oud' uitzien.

Titel klinkt ook niet geheel lekker. :9 ... 'Out of the Law'

Ik gok fake, anders had ik misschien wel een topic geopend voor de game. :+

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik die 2e screen weleens als concept art voor Most Wanted gezien. Ik zou er maar vanuit gaan dat deze conceptarts nep zijn. Maar gaat nu Criterion elke nieuwe Need for Speed maken of zijn de makers van Shift ook met een Need for Speed bezig? Ik zou het echt jammer vinden als die niet verder gaan met een NfS als Shift. Er zaten vele bugs in de game, maar ik denk dat de basis van die game best goed is en als ze goed naar de community kijken en de mods voor de PC versie kunnen ze er wel een heel mooi vervolg uitpompen, denk ik.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^Het is verder nog niet bekend hoe ze de reeks gaan aanpakken. Al zou het best wel eens kunnen dat het net zoals bij CoD gaat: 2 devs, die ieder steeds 2 jaar krijgen voor een nieuwe game en zo dus toch jaarlijks een game kunnen uitbrengen.

Maar misschien ook niet. :+

Enne... zoals verwacht is het fake.
    http://twitter.com/CriterionGames/statuses/7625100982

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ook ik heb underground 1 & 2 grijs gespeeld. Die waren destijds gewoon baanbrekend, ondanks het matige realisme. Het rijden was echter dikke fun en het zag er gelikt uit.

Ook het unlocken van gedeeltes van de stad was gewoon mooi bedacht en beetje races opzoeken in een grote open wereld was ongekend destijds.

Most Wanted zag er grafisch nòg mooier uit en het geluid was geweldig. Dit was de eerste racegame voor mij op de xbox (underground 1&2 waren op de pc toch? Hoopte nog dat deze op de originals dlc kwam!) en ik kocht toen mn eerste hdtv...dikke shit :cool:

Dat soort wow-effecten krijg je niet snel meer, dat je totaal van je stoel wordt geblazen.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb niet elk deel gespeeld, maar over het algemeen zijn ze best vermakelijk. Een van de laatste delen was iig erg slecht, most wanted stijl nfs, maar erg buggy. Kan zo snel niet op de titel komen, undercover ofzo.

Denk dat Criterion er wel wat leuks van kan maken, al gaat NSF steeds meer naar Burnout stijl en andersom.

Dat zeggen ze al een paar jaar, met elk deel dat ze aankondigen. :+

12. MisterT

MisterT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een remake willen zien van NFS1 uit 1994 (of zoiets). Mooie wegen door de bergen, langs de kust etc, weer gewoon supercars en normaal ander verkeer waar je tussendoor kon zoeven. En dan ook weer mooie filmpjes van de auto's erbij.

Of iig een combinatie van de beste punten van NFS1 t/m High Stakes.

Nooit heeft een spel mij meer kunnen verbluffen dan NFS1, maar dat kwam ook een beetje door de tijd (eerste P100, eerste Soundblaster etc)

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hot Persuit 3 was voor mij toch wel het hoogtepunt van de serie. Daarna zakte het steeds verder weg. De eerste underground was nog wel ''oke'' maar daana eigenlijk allemaal bagger.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Most Wanted en Shift vind ik niet echt bagger te noemen, in tegendeel zelfs.

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een derde Hot Pursuit geweest dan? Dacht dat er maar 2 waren namelijk. Van mij mag er ook best weer een Hot Pursuit deel komen en dan lekker door bergen rijden etc. Het ene jaar een Hot Pursuit en het andere jaar een Shift zou voor mij wel perfect zijn denk ik. :+

16. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    nfs... been there,.. done that!

Deel Deze Pagina