De volkshaat jegens Dickie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joeri71, 22 jun 2004.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, volgens mij gaat het nu echt te ver...

Advocaat wordt op dit moment overal afgekraakt, uitgescholden bedreigd etc... Gaan we niet een beetje te ver...
    Kijk hij heeft een fout gemaakt, maar ja een fout is menselijk, daarom hoef je nog niet meteen tot de grond platgebrand te worden... Tuurlijk moet hij even weten dat het niet zo`n goede beslissing heeft gemaakt. maar ik moet zeggen dat ik het nu wel genoeg vind. Hierbij wil ik dus toch ook wel een beetje weer mijn steun betuigen aan Dick.

Dick je hebt een fout gemaakt maar dat kan gebeuren, bovendien is het natuurlijk ook niet alleen jou schuld, een team mag nooit een 2-0 voorsprong weggeven...
    We gaan er gewoon nog een wedstrijd voor, en die Duitsers winnen nooit van Tsjechie. En ik vind dat we tijdens die wedstrijd gewoon achter Oranje en Dick moeten staan!!
    Die man heeft het echt wel geweten nu, het blijft gewoon een potje voetbal hoor....

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Helemaal mee eens, die wissel was niet de reden van het verlies. Dat was de pass van Cocu, de rode kaart en het vreemde gefluit.

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *antivoetbal*vereert dick _O_

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als we morgen winnen (wat ik betwijfel) vergeef ik het dicky wel.

5. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gesproken Joeri71!
    Ik ben het trouwens ook wel met The walrus eens..die wissel was niet
    zo best (achteraf!!) maar om daar nu alle ellende op af te schuiven?
    Ik vind het vreemder dat die scheids nog vrolijk rondloopt.

In elk geval gaat het inderdaad allemaal véééél te ver.....
    Ik heb wel te doen met Dick op het moment.
    Vond het altijd een enge vent maar juist door dit voorval
    heeft hij mijn symphatie gewonnen. Als de 'hele wereld'
    tegen je is, kom ik achter je staan =)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    8) klik 8)

Tsja als we door gaan dan vergeef ik het advokaadje wel, maar anders... }:]

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Och alsjeblieft..

Edit: (die link wou ik als sig gaan gebruiken 8))

8. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3

jA idd dat die scheits nog mag fluiten zeg... die wedstrijd die die floot met Italie, sloeg ook echt werkelijk NERGENS over....... geef mij maar colina, das een echte scheits!!!!!!!

Maar `tis onderhond wel genoeg met al dat gezeik: laten we gewoon hopen dat nederland door gaat en minstins in de finale komt, dan is Dicky echt wel volksheld no 1......

9. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Het was gewoon de slechste wissel ooit en daar zijn geen exuces voor. Hard aanpakken die gast :mad: Hij heeft het voor het hele volk verpest! De spelers speelde geweldig dus daar kan het niet aangelegen hebben

10. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland gaat niet door omdat ze zelf lopen te kloten. Iedereen dus. En Tsjechie gaat lekker met een B team lopen ballen, niet dat die slecht zijn maar het laat dus wel zien dat het niet uit maakt of ze winnen of verliezen. Zoiezo Nedved wordt al aan de kant gehouden, Koller vast ook net als Galasek. Dus ik zie ons nooit de kwartfinale bereiken. Nu maar hopen dat het tegendeel bewezen wordt ;)

11. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    HAHAHA nee idd, COCU gaf een schitterende pass, was gewoon zonde dat er geen nederlander stond: 8) en met die counter, doordat (???) perse 3 man moest nemen .. right _0/

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    OMG, er wordt echt massaal gestemd op die link, om de seconde zijn er weer 2/3 stemmen bij! 8)

13. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik vond Nederland fantastisch spelen tegen Tsjechië, toen Arjen Robben moest wisselen had Nederland geen zelfvertrouwen meer. Zo kwam het bij mij over.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe ja k weet het. De titel is zo duidelijk als wat, en het rare is dat je kunt blijven klikken ook volgens mij. Je kunt niet 1 keer klikken en dan blokken ze je ofzo.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    jawel, je kunt maar 1 keer klikken, daarna staar er U mag maar een keer stemmen! onder de klikker.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah k zie t. Was me nog niet opgevallen. 8)

17. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Je zag wat er gebeurde toen Nederland defensief ging spelen, ze liepen in plaats van naar de man weg van de man, zo geef je ruimte weg en kan de Tsjech die de bal heeft goed uithalen...

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn nog altijd de spelers die de wedstrijd spelen hoor, niet de coach. En het klopt het was een slechte wissel en daar is hij zelf ook wel achter, je moet alleen weten wanneer je te ver gaat als pers enz..

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als het nou alleen die ene wedstrijd was, maar de hele aanloop naar het EK was gewoon kut :mad:

20. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Over het algemeen gezien. Foutje moeten eigenlijk niet kunnen, maar gebeuren toch. Toch blijft de bondscoach verantwoordelijk

Deel Deze Pagina