Ik heb dit voorrecht gelukkig ook. Mijn vader speelt zelf ook veel (PC) spellen (oa Diablo2, C&C Generals, Warcraft, ga maar door) en heeft er dus ook totaal geen problemen mee. Het zijn dan ook vooral de moeders die het als een probleem zien en geweldadige spellen als GTA gelijk als 'not done' bestempelen. Ik denk dan ook dat als je haar het spel laat spelen het juist averechts werkt.
Van het lezen van sommige berichten hier wordt ik helemaal jaloers... Ik wil ook gamen met mijn vader/een gamende vader hebben ! Vroeger hebben mijn ouders nog wel 's iets gezegd over al het geknal en geslacht in spellen, maar ze zien wel in dat dat gewoon aan de hedendaagse orde is en het totaal geen invloed op me heeft. Alhoewel, een positieve. Ik kon vroeger met Goldeneye heel goed even mijn frustraties wegknallen Dan heb ik nog een zus die vindt dat games te ver zijn gegaan. En dan niet qua moord, nee qua graphics! Ze vind de games zoals ze nu zijn geen games en veel te moeilijk en ingewikkeld. Tja, dat krijg je als je alleen vroeger een paar keer 2d mario hebt gespeeld... Zelf vind ik games voor volwassenen ook echt wel geschikt, al zullen het toch altijd de minderjarigen die de meeste uren achter de pc/tv zullen slijten. Gamen is voor velen één van de beste vormen van vermaak en door de grote evolutie die de gamesindustrie al heeft doorgemaakt durf ik best te zeggen dat games redelijk "volwassen"zijn geworden
moet ik dit allemaal gaan lezen!!!!! /Mod Nee, en je hoeft al helemaal niet van dit soort zinloze opmerkingen te maken. Als je geen zin hebt om het te lezen en als je niets toe te voegen hebt zeg je maar lekker niets! Aangepast door Eckie