En bedankt dat je duizenden gamers (waaronder mij) over een kam scheert. :{ Ik vind het eerlijk gezegd maar een zwak excuus. Vooral maar om te laten zien dat je een sociaal breed netwerk hebt en met mooi weer niet gaat gamen. Je kijkt ook geen film als het lekker weer is en drinkt alleen koud bier bij warm weer? Ontopic: Vermaak me uitstekend met de game, heb de Strategy guide gehaald (liggen stapels bij de mediamarkt) dus wil hem zeker op 100% hebben.
Ieder z'n ding, mij niet gezien op een nachtlaunche. Maar ga niet zeggen dat "Pre-orderen sneu is omdat je dan zogenaamd 10 euro bespaart en je de game dan 2 weken later krijgt". So what. Er zijn meer dingen in het leven dan gamen.. (Niet voor iedereen blijkbaar)
Daar ga je weer, probeer nou eens iets breder te denken. Ontopic: Mediamarkt Zoetermeer had er weer genoeg.
Iemand die GTA IV vorige week heeft geannuleerd bij GC-Shop?? Ik had mijn bestelling op de dag na de release geannuleerd en heb nog steeds mijn geld niet ontvangen terwijl hij dit weekend al op geannuleerd is gezet?! heb vandeweek ook nog gemaild en heb niks teruggekregen, wat een kutwinkel is dat GC zeg!!
Ik wacht (helaas) ook nog op mijn order van Gamehubs... Ik ben vandaag pas terug van vakantie dus heb de game nog niet echt gemist, maar hoopte hem vandaag toch wel te kunnen spelen... Maar zoals ik het lees verwachten sommigen van jullie hem morgen? Ik hoop dat ik hem dan heb... Ik wil hem toch wel heel graag spelen! Misschien ff langs de Media Markt om voor een Guide te kijken, zag ze in Spanje ook al liggen maar dat leest niet zo lekker
Standaar levertijd gamehubs = 10 dagen Dan zou die morgen dus aankomen Ik heb hem al dus heb wel even geduld
Iemand hem al binnen van gamehubs (met registerd arimail)? Ik niet namelijk, hoop dat hij toch wel snel gaat komen nu!
ik had m met ups afgelopen maandag binnen dus dan wordt t wel tijd ja,.. wellicht ligt ie bij onze vrienden van de douane
Nou ik kan een nieuwe gaan halen, want die ik nu heb speelt mijn 360 niet meer af. Binnenkort maar langs MM, zullen nu wel nieuwe voorraden hebben sinds release?
Godverdome, kom vol verwachting thuis van school. Ligt er geen envelope maar een briefje op de deurmat, dat ik hem morgen op kan komen halen bij het post kantoor (Gamehubs)