Ook triest om alleen voor de PS3 te verkopen. Er zit hier nog wel een Intertoys alleen zal die daar vast geen €50,- kosten. Iemand een idee wat die daar kost?
Jeej, ik heb 'm! Wat is het toch heerlijk als jij 'm aan het afrekenen bent en er iemand naast je staat met de vraag of ze nog GTA 4 hebben, en de verkoper zegt "alleen als je gereserveerd hebt". Dit was trouwens bij Dynabyte Haarlem, dus zonder pre-order hoef je daar op dit moment niet binnen te komen.
Vanmorgen de L.E. versie gehaald voor 89,- bij de MM Arnhem. Waren iets van 10x de 360 versie en 7x de PS3 versie. Daarnaast lagen giga grote stapels met 360 en PS3 versie a 59,- p.s. Was er vanmiddag om 13:00 weer, alle L.E. waren uitverkocht. De strategy guide was er ook voor 15,-
rotterdam centrum overal uitverkocht rond 13.00 uur behalve bij de futurezone daar heeft mijn broer er nog 2 kunnen halen [ 60 Euri] was er wel erg druk zei hij dus als bol niet komt heb ik er toch 1
Waar kan je die strategy guide nog meer halen? En voor hoeveel precies? Ben wel redelijk geintresseerd
Ik heb gisteren een mail gekregen van bol.com dat GTA 4 verstuurd was, maar hij zat vandaag niet bij de post Hopelijk komt ie met de pakettenservice en anders ga ik hem gewoon voor 6 uur bij dixons halen. Als ik op de postbode zou wachten zou het nog tot vrijdag duren voordat ik hem kan spelen aangezien het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaartsdag...
Gespot: Intertoys (haaksbergen alleen op Reservering) Kosten: Gratis \o/ L.E. versie gewonnen daar! Ze hadden er 1 gekregen en die wonnen wij!!!! \o/\o/\o/
Ik heb net ook maar even Movie Max gebeld, want je weet het maar nooit en het klopt dat ze inderdaad alleen de PS3-versie verkopen. Volgens mij hebben ze een overschot aan die en moeten ze ze kwijt!
Videoland Dierenselaan in Den Haag had helemaal niks binnengekregen maar verwacht zowel de PS3 en X360 versie te ontvangen. Meteen doorgereden naar de Gameshop en daar m'n 360 exemplaar gehaald. 360 is daar nog wel te krijgen, PS3 is reeds uitverkocht. (€59,99)
kijk wat ik tegen kwam op marktplaats. Hallo, over 2 weken vanaf nu komt GTAIV, ik wil u waarschuwen. Voor de Xbox360 versie van dit spel moet u betalen om online te kunnen spelen, als u de PS3 versie koopt betaal u helemaal niks om online te kunnen spelen. Verder heeft de Xbox360 zelf nogal last van hardware problemen, Microsoft heeft dit al een biljoen gekost. GTA is een Playstation game, Sony brengt een PS3+GTAIV bundel op de markt, dus als u van uw vertrouwde PS2 naar PS3 wilt overstappen grijp uw kans. PS3 40GB +WIFI+BLU-RAY+2 USB+ Wireless Sixaxis Controller+ CellProcessor+Gratis toegang voor online spelen. PS3 krijgt alle bekende games van Metal Gear Solid, tot Final Fantasy tot God Of War.
Ja, ligt eraan hoeveel je er voor wilt. Stuur maar een privé-bericht. P.S. Ik heb net de Videoland gebeld en hebben ze ook alleen voor PS3!
Mediamarkt Enschede: Standaard Edition: EUR 49,99 Limited Edition: EUR 89,99 Bij E-plaza kost de game EUR 65,- De xbox360 versie is uitverkocht, de PS3 nog op voorraad.
Consoleshop.nl (in Rotterdam) heeft ca. 1 uur lang voorraad gehad, en is nu ook uitverkocht. Al heb ik er één kunnen oppikken...
Moest vandaag vanaf 9:00 werken en heb hem gisteren nergens kunnen vinden. Gelukkig was mijn moeder zo aardig ff een expemplaar op te pikken terwijl ze naar het winkelcentrum was. Hij ligt dus thuis op me te wachten als ik straks naar huis ga! Wel bij een lokale gamesboer gekocht die de BELACHELIJKE prijs van 70 euro vroeg.
Oke jongens. Even een paar punten: - Deze topic is enkel voor de koopjes - Geen posts als: Jeej ik heb hem en hijs is vet!. En ook geen "Ik heb hem dubbel wie wil hem nog?!". Daar heb je de bazaar voor Dus nu weer gewoon ontopic. Vertel hem waar je het spel zag en voor welke prijs. Voor jouw mening over de game of andere onderwerpen kan je in de overige threads terrecht.
Ik heb zowel in Middelburg (moest daar zijn, niet dat ik speciaal voor GTA er na toe ben gereden) als in Bergen op Zoom rondgekeken, maar het spel was nog vollop verkrijgbaar. Al zeiden ze bij de MM wel dat het hard ging met de verkoop. Ik heb het spel voor 58 euro gekocht.