1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Waar is GTA al te koop? En koopjes spotten!' thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook triest om alleen voor de PS3 te verkopen. |:- Er zit hier nog wel een Intertoys alleen zal die daar vast geen €50,- kosten. Iemand een idee wat die daar kost? :)
     
  2. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys € 64.99 Ach beter iets als niets toch.
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, ik heb 'm! Wat is het toch heerlijk als jij 'm aan het afrekenen bent en er iemand naast je staat met de vraag of ze nog GTA 4 hebben, en de verkoper zegt "alleen als je gereserveerd hebt".

    Dit was trouwens bij Dynabyte Haarlem, dus zonder pre-order hoef je daar op dit moment niet binnen te komen.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vanmorgen de L.E. versie gehaald voor 89,- bij de MM Arnhem.
    Waren iets van 10x de 360 versie en 7x de PS3 versie.
    Daarnaast lagen giga grote stapels met 360 en PS3 versie a 59,- p.s.

    Was er vanmiddag om 13:00 weer, alle L.E. waren uitverkocht.
    De strategy guide was er ook voor 15,-
     
  5. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    rotterdam centrum overal uitverkocht rond 13.00 uur
    behalve bij de futurezone daar heeft mijn broer er nog 2 kunnen halen [ 60 Euri] was er wel erg druk zei hij
    dus als bol niet komt heb ik er toch 1 _O__O__O__O_
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar kan je die strategy guide nog meer halen? En voor hoeveel precies? Ben wel redelijk geintresseerdO-)
     
  7. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een mail gekregen van bol.com dat GTA 4 verstuurd was, maar hij zat vandaag niet bij de post =( Hopelijk komt ie met de pakettenservice en anders ga ik hem gewoon voor 6 uur bij dixons halen. Als ik op de postbode zou wachten zou het nog tot vrijdag duren voordat ik hem kan spelen aangezien het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaartsdag...|:-
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Gespot: Intertoys (haaksbergen alleen op Reservering)
    Kosten: Gratis \o/ L.E. versie gewonnen daar! Ze hadden er 1 gekregen en die wonnen wij!!!! \o/\o/\o/

    _O_
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb net ook maar even Movie Max gebeld, want je weet het maar nooit en het klopt dat ze inderdaad alleen de PS3-versie verkopen. Volgens mij hebben ze een overschot aan die en moeten ze ze kwijt! :+
     
  10. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Videoland Dierenselaan in Den Haag had helemaal niks binnengekregen maar verwacht zowel de PS3 en X360 versie te ontvangen.
    Meteen doorgereden naar de Gameshop en daar m'n 360 exemplaar gehaald. 360 is daar nog wel te krijgen, PS3 is reeds uitverkocht. (€59,99)
     
  11. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk wat ik tegen kwam op marktplaats.

    Hallo, over 2 weken vanaf nu komt GTAIV, ik wil u waarschuwen. Voor de Xbox360 versie van dit spel moet u betalen om online te kunnen spelen, als u de PS3 versie koopt betaal u helemaal niks om online te kunnen spelen.
    Verder heeft de Xbox360 zelf nogal last van hardware problemen, Microsoft heeft dit al een biljoen gekost.

    GTA is een Playstation game, Sony brengt een PS3+GTAIV bundel op de markt, dus als u van uw vertrouwde PS2 naar PS3 wilt overstappen grijp uw kans.
    PS3 40GB +WIFI+BLU-RAY+2 USB+ Wireless Sixaxis Controller+ CellProcessor+Gratis toegang voor online spelen.
    PS3 krijgt alle bekende games van Metal Gear Solid, tot Final Fantasy tot God Of War.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ligt eraan hoeveel je er voor wilt. Stuur maar een privé-bericht. :)

    P.S. Ik heb net de Videoland gebeld en hebben ze ook alleen voor PS3! |:-
     
  13. PGLion

    PGLion Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Enschede:

    Standaard Edition: EUR 49,99
    Limited Edition: EUR 89,99

    Bij E-plaza kost de game EUR 65,- De xbox360 versie is uitverkocht, de PS3 nog op voorraad.
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Consoleshop.nl (in Rotterdam) heeft ca. 1 uur lang voorraad gehad, en is nu ook uitverkocht. Al heb ik er één kunnen oppikken... ;)
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em! Overal was die vet uitverkocht. Maar bij de BartSmit lag die nog ruim voorradig voor 49€!
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest vandaag vanaf 9:00 werken en heb hem gisteren nergens kunnen vinden. Gelukkig was mijn moeder zo aardig ff een expemplaar op te pikken terwijl ze naar het winkelcentrum was. Hij ligt dus thuis op me te wachten als ik straks naar huis ga!

    Wel bij een lokale gamesboer gekocht die de BELACHELIJKE prijs van 70 euro vroeg.
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, nadat ik in de rij had gestaan heb ik hem dan toch kunnen krijgen...voor maar 30 euro :D
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oke jongens. Even een paar punten:
    - Deze topic is enkel voor de koopjes
    - Geen posts als: Jeej ik heb hem en hijs is vet!. En ook geen "Ik heb hem dubbel wie wil hem nog?!". Daar heb je de bazaar voor

    Dus nu weer gewoon ontopic. Vertel hem waar je het spel zag en voor welke prijs. Voor jouw mening over de game of andere onderwerpen kan je in de overige threads terrecht.
     
  19. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel in Middelburg (moest daar zijn, niet dat ik speciaal voor GTA er na toe ben gereden) als in Bergen op Zoom rondgekeken, maar het spel was nog vollop verkrijgbaar.

    Al zeiden ze bij de MM wel dat het hard ging met de verkoop. Ik heb het spel voor 58 euro gekocht.
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hu, waar dan?
     

Deel Deze Pagina