@IvoX,Brandts
Ik heb geen andere discs in mn xbox gehad nadat de sensor verkeerd stond. Toen die film was afgelopen heb ik, om de netwerkkabel er weer in te doen, de xbox even van zijn plaats gehaald en toen moet het zijn misgegaan. PGR3 is de eerste disc die erin ging na het kijken van die DVD.
Ik ben daar ook behoorlijk boos geworden en ik heb gezegd dat ik een klacht wilde indienen. Ik was vooral boos omdat hun 'xbox 360 man' die er speciaal bijgehaald werd, steeds bleef zeggen dat zo'n beschadiging alleen mogelijk was als je de 360 kantelt tijdens het spelen, zelfs nadat ik meerdere keren in niet mis te verstane termen had duidelijk gemaakt dat ik dat filmpje op internet ook heb gezien en dat ik niet aan mijn 360 heb gezeten en bovendien niet dat zagende geluid heb gehoord. Als ik het hoofdkantoor bel willen ze de disc waarschijnlijk onderzoeken, mocht dan uitkomen dat het toch aan mijn xbox ligt dan moet ik het arbeidsloon en de transportkosten vergoeden en daar heb ik helemaal geen zin in, het is nu al een dure grap.
Laatst bewerkt: 3 jan 2006